Skip to Content Contact Us

אופנת גברים שנת 2023 מול פעם

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות Uncategorized

הגברים המודרניים הם כאלו בעלי אמירה אופנתית. חל שינוי דרסטי בלבושם של הגברים מפעם וסגנונם של הגברים כיום. הגברים היום מודעים לעצמם ולנראותם יותר מתמיד והם לא מתייבשים בכך. החל מסידור גבות דרך הסרת שיער וכלה בשימוש בקרמים לעור הפנים. כן, הגברים המודרניים החדשניים לא מפחדים להיות גברים מטופחים ששמים את עצמם במרכז ודואגים לכל פרט קטן. 

הגברים המודרניים הם כאלו שעושים מניקור לציפורני הידיים וכאלו שעונדים עליהם תכשיטים לשדרוג הנראות שלהם ונחשו מה? זה מצליח להם ובגדול!

אז במאמר הזה נרים לכל הגברים המודרניים ונגיד להם "שאפו" על הטרנספורמציה – אתם נראים טוב מתמיד. 

אז VS היום

פעם גברים לא היו מודעים לעצמם כפי שהם היום, במאמר זה נדון בהרחבה על השינויים שחלו בין הגברים של פעם לבין הגברים המודרניים של ימינו.

חליפות

בעבר גברים לבשו חליפות גדולות, רחבות ומלאות בד, עם מטפחת בדש, עניבה תואמת וחפתים בשולי החולצה. אומנם היו לא מעט חליפות יפות אבל סגנונן היה מאוד סטנדרטי

כיום הגברים המודרניים והמסוגננים מעדיפים את גרסת הסלים אשר מדגישה את צורת המשולש הטבעית שלהם. כתפיים רחבות ומותן צרה עם מכנסיים צמודים יותר, ויש מי שילכו עם הקרסוליים בחוץ במכנס סלים צמוד. 

נעליים

לפני שהגברים של פעם לבשו את מכנסי החליפה הם גרבו גרביים מעל הקרסול ונעלו נעליים "חגיגיות". חלקן היו עם שפיץ ועקב, חלקן היו עשויות לכה מבריקה, חלקן היו בשילוב של שחור ולבן ועל חלקן היה ניתן למצוא עיטורי תפרים ייחודיים של הנעליים.

הגברים המודרניים נועלים נעליים נמוכות עם גרבי חצי מתחת לקרסול או גרביים שמוסתרות בתוך הנעל ממש כמו נשים שנועלות נעלי בובה. בנוסף, הגברים המודרניים אינם מגבילים עצמם לנעליים חגיגיות, הם יכולים לנעול עם החליפה נעלי סניקרס מדליקות ולהיראות שיגעון!

חולצות מכופתרות

פעם היו לגברים חולצות מכופתרות התואמות את סגנון החליפה. החולצות היו מגוהצות למשעי ומעומלנות, לכל מקום הגברים היו נוהגים ללבוש חולצות מכופתרות – לעבודה, לבילויים עם נשים, לאירועים מחייבים וכדומה.

מאז ועד היום עברו מים רבים בנהר והגברים המודרניים אומנם לובשים חולצות מכופתרות אך הן צמודות יותר, יכול להיות עליהם איזה קשקוש צבעוני, סמל של מותג יוקרתי והיא ממש לא חייבת להיות מוכנסת בתוך המכנסיים, אלא לעמוד כחולצה מכופתרת בפני עצמה מחוץ למכנסיים בגאווה רבה.

טי שירט

הגברים של פעם, אלו שהיו שייכים לדור של הסבים שלנו, כמעט ולא לבשו טי שירט – אולי גופייה להסתובב איתה בבית, וחולצה רגילה היתה חולצת פולו מכותנה שאפשר ללבוש באופן פחות רשמי מהחולצה המכופתרת.

הגברים של היום חיים את החיים בתוך חולצות הטי שירט אשר איתה ניתן ללכת לכל מקום בישראל – עבודה, בילויים, אירועים – אפילו החתן החתונה מחליף לטי שירט במהלך האירוע. 

תכשיטים

הגברים של פעם היו עונדים בעיקר שעון כתכשיט, חפתים לחולצות ותופסן עניבה זהוב. חלקם היו שמים טבעות נישואין פשוטות למדי, טבעת זהב חלקה ללא עיצוב ובוודאי שללא גוונים נוספים. חלקם אולי היו עונדים שרשרת זהב או גורמט, אך לא היה מדובר בטרנד אופנתי, כזה שנותן ביטוי לאני שלהם, כזה שהם יכלו להחליף בכל יום לפי סגנון הלבוש או המצב רוח. אותם תכשיטים היו התכשיטים הקבועים והגברים ענדו אותם כל יום וכל הזמן.

הגברים המודרניים אינם בוחלים בתכשיט מסוים אחד. כיום הם נהנהים מכל העולמות ומהצהרות אופנה וביטוי אישי. באתר תוכלו למצוא שלל טבעות מעוצבות לגבר, חלקן משובצות ביהלומים, חלקן עשויות זהב לבן, טבעות חותם ייחודיות המשאירות רושם ייחודי על כל מי שעונדים אותן, שילוב של שרשראות עם תליונים מיוחדים משובצים ביהלומים לבנים או שחורים המעניקים לגברים סגנון מעניין ומיוחד.

גם שרשראות העשויות מזהב שחור, חיתוכי לייזר מעניינים, תליוני מגן דוד מעוצבים, צמידים בעיצוביים ייחודים העשויים מזהב לבן, זהב צהוב, שילובים שלהם יחד, שילוב של אבני זרקוניה, שילוב של חוטי משי קלועים ועוד סגנונות רבים של תכשיטים המאפשרים לגברים המודרניים להחליף את התכשיטים שלהם לפי מצב הרוח, לפי הבגדים שהם לובשים.

הגברים המודרניים הם מעניינים, מסוקסים, מטופחים ומתוכשטים. 

שעון לגברים

הגברים של פעם ענדו שעון אחד קרוב לוודאי שרוב חייהם. השעון היה מתנת הוקרה ביציאה לפנסיה, או שהיה יכול להיות שעון יקר שליווה את בעליו לאורך כל הדרך מבלי יותר מידי תחלופות וסגנונות.

כיום הגברים המודרניים נהנים מסגנונות רבים ושונים המאפשרים להם להתאים את שעון היד לבגדים שאותם בחרו בבוקר. שעוני ורסאצ'ה במגוון עיצובים יוקרתיים, שעוני DOXA המציעים רצועות עור לצד עיצוב ספורטיבי וייחודי ושעוני FCUK המציעים סגנון מעודן או רטרו מעניינים במיוחד.

לסיכום, הגברים של פעם היו באמת שייכים לפעם, קמים לעבודה, מתלבשים חוזרים הביתה מהעבודה, יושבים, רואים טלוויזיה וסוגרים את היום. הגברים המודרניים הם גברים מעורבים יותר, חשוב להם הסטייל והסגנון, חשוב להם העיצוב והנראות והם מוקפדים ומתוקתקים לפי סגנונם האישי בכל פעם שהם יוצאים מהבית.      

Back top top