Skip to Content Contact Us

רעיונות להצעת נישואין אינטימית

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

יש אנשים שמתחברים יותר להצעות נישואים גרנדיוזיות שבהן כולם נוכחים וצופים בהצעת הנישואין, ולעומתם יש אנשים שמעדיפים את הפרטיות והאינטימיות שלהם ברגע כל כך מיוחד. המאמר הזה מוקדש לאלו מביניכם שרוצים לשמור את ההצעה ביניכם, לכזו שרק תקרב אתכם יותר זה לזו וכזו שתיחרט בליבכם ובזיכרונכם לעד. אספנו עבורכם מספר רעיונות אינטימיים במיוחד שיבטיחו שתוכלו להתרגש בשניים בלבד.

הצעת נישואין בבית

זה אולי נשמע מאוד פשוט ולא מושקע, אך הדבר רחוק מהאמת, זה למעשה תלוי רק ברמת ההשקעה שלכם. ישנם מצבים בחיים שאינם מאפשרים לצאת החוצה, למשל בזמן מגפת הקורונה, או בזמן מלחמה או לחילופין אם אחד מכם חולה או שוחרר הביתה מבית החולים ועדיין לא יכול לצאת לבלות. הדברים הללו לא אמורים להפריע לכם להמשיך בתוכניות שלכם גם את הבית אפשר להפוך ללוקשיין מושקע במיוחד. 

אפשר לפזר נרות בגדלים שונים ברחבי הבית, להזמין שף פרטי שיבשל עבורכם סעודת גורמה, או אפילו להזמין TAKE AWAY שאתם ממש אוהבים. תוכלו לפזר פרחים ברחבי הבית וגם עלי כותרת של ורדים למשל מכניסת הבית ועד למרפסת, שם יחכה לכם שולחן רומנטי עם אור נרות והשף הפרטי או וולט יגישו לכם את ארוחת הערב הרומנטית שלכם, שבמהלכה תוכל להציע לזוגתך היקרה נישואין ולשלוף טבעת אירוסין.

BACK IN TIME

אין כמו לשחזר את הדייט הראשון שבו נפגשתם בפעם הראשונה והכרתם זה את זו. אם אתה רוצה להחזיר עטרה ליושנה, קבע לכם דייט נוסף במקום שבו נפגשתם, ושם תוכל להציע לזוגתך להינשא לך במקום שבו הכול התחיל. אל תשכח לבחור טבעת יפה מבין שלל טבעות אירוסין מרשימות.

מכתב רומנטי

עם הכניסה של הטכנולוגיה והתלות הרבה שפיתחנו בה, נשכחו לרגע המכתבים הרומנטיים אשר נכתבים בכתב יד. אלו המגוללים סיפור מיוחד, סיפור אהבה שנרקם בין גבר לאישה, סיפור שבסוף המכתב הרומנטי אינו מגיע אל קיצו, אלא מתחיל למעשה סיפור חדש ומיוחד, הסיפור שבו הפכתם למשפחה. בסוף המכתב הרומנטי שלך תוכל לכתוב לה את השאלה: "האם תינשאי לי?" וכשהיא תרים את מבטה מהדפים תחכה לה טבעת יהלומים.

הצעת נישואין ספורטיבית

אם שניכם חובבי ספורט מושבעים ואתם יושבים ביחד בבית וצופים בכל המשחקים, תוכל ארגן לכם ערב מיוחד של ספורט בסטייל שאתם הכי אוהבים. תזמין מגש של פיצה ובקש ממי שמכין אותה לכתוב מהתוספות "התינשאי לי", כשזוגתך היקרה תפתח את הקופסה, תתגלה לנגד עיניה השאלה, ואתה יכול לחכות לה עם שני בקבוקי בירה קרה וטבעת אירוסין יפהפייה.

סופ"ש רגוע במלון

אם אתה רוצה לרגש ולהפתיע, תוכל לסגור לכם חופשה מרגיעה באחד מבתי המלון המפנקים בארץ. כך שרק שניכם נהנים מהשקט והאווירה הרומנטית, תוכל להזמין לכם בקבוק שמפנייה לחדר, תותים אדומים או פלטת פירות, ולכתוב לזוגתך האהובה כרטיס ברכה שבו אתה מביע את אהבתך. לאחר מכן כשתלכו לישון תוכל להניח על השידה שצמודה אליה את הקופסה עם הטבעת ולחכות לבוקר כשהיא תתעורר ותתגלה לפניה טבעת מרהיבה עם כרטיס קטן שעליו כתוב: "התינשאי לי אהובה".

הכותל המערבי

מקום מיוחד מאוד להצעת נישואין שניתן לשלב עימו גם סיור בעיר דוד. כך כשאתם עוברים בין סמטאות צרות מתחת לכותל ושומעים סיפורים מרתקים על איך חיו היהודים לפני אלפי שנים, תוכל לתכנן כבר את הצעת הנישואין. בתום הסיור תעלו אל הכותל ותשימו פתק בין האבנים. אחר כך, תפתיע אותה עם טבעת, וכשהיא תענה בחיוב לבקשתך, תוכל לספר לה שהפתק שלך התגשם!

גלמפינג במדבר יהודה

אם מתחשק לכם קמפינג אבל בסטייל, זה הזמן לצאת לגלמפינג במדבר יהודה. תוכלו להדליק מדורה קטנה, להכין ארוחת ערב טעימה, לשמוע שירים ששניכם אוהבים ושם באווירה הייחודית של המדבר לאור ירח ואלפי כוכבים, בקש ממנה את ידה ולהישבע לה אמונים.  

על הרכבל בחרמון

אם דווקא צפונה זה הכיוון שלכם, תוכל להפתיע אותה בהצעת נישואין מרגשת בעודכם עולים על הרכבל. כך בין שמיים לארץ, כשמתחתכם שלג רב, הכן מבעוד מועד כיתוב בשלג הצחור: "התינשאי לי?" וכשתרדו תוכל לכרוע על ברך אחת ולענוד על אצבעה טבעת יפהפייה.

Back top top