Skip to Content Contact Us

טרנדים בשרשראות ב – 2023

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

שנת 2023 התחילה עם עיצובי תכשיטים משגעים, שילובים של חומרים יחד שהופכים את התכשיטים למעניינים יותר, שימוש ביהלומים קטנים שיוצרים בסופו של עיצוב גדול מלא ביהלומים ומרשים במיוחד, משחק עם יהלומים שחורים ולבנים, שילוב יהלומים עגולים עם בגטים ובאופן כללי הסגנון יותר קל וזורם, צורות גיאומטריות כמו עיגול, לבבות והרבה תליונים מעוצבים עם זרימה, שמאפשרים לנו להרגיש קלילות ומיוחדות מתמיד. בואו נסקור יחד את כל הטרנדים החמים של השנה הזו.

שרשראות מזהב צהוב

 שרשרת זהב היא כזו שלעולם לא יוצאת מהאופנה, אך מה התחדש עלינו בשנת 2023? סגנון העיצוב שלה. אומנם הטרנד של שרשרת מהדק החל כבר בשנה שעברה אך רץ חזק מאוד, עד לימינו אנו, והצטרפה אליו שרשרת החבל שלא ראינו כבר זמן רב, בנוסף, בגלל שינוי המגמה האופנתית שבה עונדים תכשיטים רבים, יש שימוש בשרשראות דקות עם חוליות קטנות שמעטרות את הצוואר ומעניקות לו מראה של שפע אך לא בצורה מוגזמת אלא עם המון עדינות וקלסיות. 

גם עניין האורכים בשרשראות חזר בגדול וכיום ניתן לראות שילוב של שרשראות בשלושה אורכים שונים עם או בלי תליון. היתרון של ענידת שרשראות באורכים שונים הוא העניין שהן יוצרות כשרואים אותן על הצוואר והגוף.

בנוסף יש את העיצובים של חיתוכי הלייזר. החיתוך מעניק הן לשרשרת והן לאלמנטים השזורים בתוכה או התליונים המחוברים אליה עיצוב מעניין וייחודי שלא דומה לשום דבר אחר. כך תוכלו לראות למשל תליוני לבבות בחיתוכי לייזר עדינים ויפים או שרשראות עם כדורי לייזר משולבים בתוכן ומעניקים לה מראה מיוחד במינו.

יוקרה לנצח

 שרשרת יהלום תמיד, אבל תמיד, תקרין יוקרה. בין אם מדובר בשרשרת מזהב לבן שאליה מחובר תליון שכולו עשוי מיהלומים ומושך מיד את העין, ובפרט אם מדובר בשרשרת טניס שעשויה כולה מיהלומים ומשדרת סטטוס מובהק של כסף, עוצמה ויוקרה, שמגולמים כולם לתוך שרשרת אחת מדהימה. כ

פי שציינו הטרנדים החזקים של היהלומים לשנת 2023 הם שימוש ביהלומים קטנים שבאמצעותם מייצרים עיצוב גדול ומרשים, כך למשל תליון של פרח מעוצב עם יהלומים קטנים במרכזו ועלי הכותרת עשויים מיהלומי בגטים. גם המשחק בצורות של היהלומים מעניק עניין רב ויופי שכדוגמתו לא ראינו זמן רב, המשחק הזה יוצר שילובים מעניינים ומביא לקדמת הבמה את היופי והיצירתיות הרבים הנדרשים באומנות עיצוב התכשיטים.

עוד טרנד מאוד חזק שניתן לראות הוא שילוב של יהלומים עם זהב לבן או צהוב בתליונים בצורת עיגול פתוח, הכוונה שהעיגול נראה כטבעת מעוצבת בשלל סגנונות יפים ועדינים מאין כמוהם. גם בטבעות העיגול עצמן יש משחק רב בעיצוב, חלקן עבות בחלק התחתון ודקות בחלק העליון, חלקן נראות כאילו הן שזורות כזר לראש, חלקן נראות כמו צמות קלועות וחלקן חלקות ומרשימות.

כל צבעי הקשת

עוד טרנד שניתן לראות באופן מובהק בשנת 2023 הוא השימוש בהרבה מאוד צבעים, שימוש באבנים טובות וצבעוניות כדוגמת, רובי, ספיר ואמרלד, משולבות בתליונים ובתכשיטים או אפילו מופיעות לבד כאבן סוליטר מודגשת בשרשרת שהיא סופר עכשווית וסופר שיקית. את האבנים הטובות ניתן למצוא גם בשילוב עם יהלומים בצורה של טיפה, פרחים וצורות גיאומטריות נוספות.      

חזרתן המבורכת של הפנינים

אומנם פנינה היא לא יהלום אך הפנינה עדיין שומרת על מקום יוקרה בכבוד רב. פנינים מגיעות בגדלים שונים ובגוונים שונים. לפנינה חן שאין שני לא, היא יכולה להגיע בצורה עגולה או כפנינה פראית והיא תמיד יפהפייה וזוהרת. טרנד הפנינים חזר גם הוא בגדול בשנת 2023 כאשר ניתן למצוא שלל תכשיטים מעוצבים בשילוב פנינים. שרשרת פנינים היא יוקרתית ויפה ומלאת חן, תליון פנינים חלק או כזה המשולב ביהלומים הוא ללא ספק תליון מושך עין המדגיש הן את עדינותה של הפנינה והן את עדינותה של האישה העונדת אותה. אם אתם מחפשים לקנות תכשיט יוקרתי וייחודי שהוא גם המילה האחרונה באופנה העכשווית, זוהי ללא ספק אחת האופציות המומלצות ביותר.

השורשים שלנו

שרשרת זהב שעליה מונח תליון מגן דוד היא שרשרת יפה, ייחודית ושורשית. כזו שמסמלת את הקשר ההדוק שיש בין האדם העונד אותה לבין הזיכרון שאנו תמיד יהודים. בין אם אנו גרים כאן בארץ ובין אם אנו גרים בחו"ל מגן דוד מאחד אותנו יחד תמיד לדורי דורות. 

באתר הבורסה לתכשיטים תוכלו למצוא תליוני מגן דוד בעיצובים מיוחדים ויפהפיים שעוצבו כאן תוצרת כחול לבן. 

הטרנדים החדשים של שנת 2023 מתבטאים בסגנון העיצובים המושקעים בהחלט, שבהם ניתן לראות את היצירתיות לצד הגאווה הגדולה של עיצוב תליון חשוב זה. תוכלו למצוא עיצובים מודרניים, עיצובים מיוחדים של מגן דוד בתוך מגן דוד, עיצובים בחיתוך לייזר המוסיפים לתליון זוהר, תוכלו לבחור תליון דק או עבה, חלק או מעוטר ביהלומים, בזהב לבן או בזהב צהוב ולרכוש עבור עצמכם או עבור אדם אהוב את התליון המושלם ולשב אופנה לצד מסורת ערכית ושורשית.

     

 

Back top top