Skip to Content Contact Us

תכשיטים בקיץ: טרנדים בתכשיטי קיץ 2023

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

הקיץ הוא עונת התכשיטים, אף על פי שתכשיטים אנו עונדים תמיד, אבל בקיץ לובשים  בגדים קצרים והמשמעות היא שהתכשיטים בולטים יותר. אחרי החורף הסגרירי והקר, הגיע הזמן לצאת ולבלות שוב בימים הארוכים, לאוורר את הארון ולהתחדש בכמה תכשיטים שיעשו טוב על הלב. האור עד שעות הערב ומזג האוויר הנעים גורמים לנו לרצות למצות את היום עד תום. בקיץ יש אירועים רבים, זו עונת החתונות וצריך הרבה יותר השקעה בביגוד ליציאה ולהתאים לו את האביזרים המושלמים. הקולקציה של הקיץ הקרוב מתאפיינת בעיצובים ייחודיים עם חיתוכים מיוחדים באיכות המקצועית של הבורסה לתכשיטים.

צמידים

New 2021

הפריטים שבעונת הקיץ הופכים למבוקשים הרבה יותר הם צמידים, כיוון שכאשר הידיים חשופות עם חולצות קצרות או שמלות, אין דבר יפה יותר מאשר לעטר אותן עם צמידים. בקולקציה החדשה לעונה הקרובה בבורסה לתכשיטים תוכלי ליהנות משילובי צבעים ומעיצובים מרהיבים. 

צמיד טניס יהלומים, שמשובץ 1.30 או 1.50 קראט יהלומים עדין, יוקרתי וקלסי מתאים לכל בגד ולכל שעה של היום. הצבע של זהב לבן משתלב היטב עם כל צבע של בגד, נעליים או תיק, כך שאפשר לענוד אותו תמיד. למראה זהוב יותר תוכלי לבחור צמיד זהב K14 עדין או צמיד חוליות משולב בשני צבעי זהב K14.  

עגילים

Page 1

תנוכי האוזניים הם המסגרת של הפנים ועגילים הם תכשיט שמשלים את המראה עם כל בגד ולכל פעילות. יש מגוון אפשרויות לכל טעם, יש עגילים צמודים, עגילים תלויים וחישוקים בכל קוטר, עובי, סגנון וצבע. בקיץ נוטים לתת יותר מקום ונראות לפנים ולאוזניים, הבגדים קלילים יותר והצוואר חשוף, כך שהתכשיטים בולטים יותר. 

למי שאוהבת יהלומים ניתן למצוא בקולקציה החדשה עגילי יהלומים 0.75 קראט המשובצים בזהב K14 בשלושה צבעים ומשתלבים בשורות למראה עשיר ומרהיב. יש עגילי חישוק בקוטר 22 מ"מ המשובצים יהלומים 0.50 קראט, עגילים תלויים בזהב לבן המשובצים יהלומים וזהב K14 במגוון צורות של לב או עלה ועגילים צמודים ויפיפיים בצורות של פרח ועיגול. המראה של התכשיטים בקולקציית הקיץ הוא עשיר ויוקרתי, ויחד עם זה עדין ומשתלב היטב בפעילות לאורך היום. 

טבעות

Ring3

לטבעות יש ייחוד בין שלל קטגוריית התכשיטים ולכל אישה יש רגש כשמדובר בטבעת. ייתכן שהסיבה היא הקשר לטבעת האירוסין או הנישואין, וייתכן שהסיבה היא הנראות הגדולה של התכשיט על האצבעות. המגוון הגדול של טבעות מאפשר לבחור את הגודל, צבע הזהב, היהלומים וצורת העיצוב וגם טווח המחירים גדול מאוד. בקולקציית הקיץ של הבורסה לתכשיטים נוספו עיצובים חדשים כמו טבעת בצורת פרח בזהב K14 משובצת 0.33 קראט יהלומים, כמו גם דגם של עיגול בצורת חותמת, פרפר יהלומים ועוד. 

מי שאוהבת זהב לבן תוכל להתפעל מטבעת בעיצוב כתר פרחים וגם טבעות המשלבות שני צבעי זהב משובצות 1.33 קראט יהלומים ואף טבעות המשלבות שלושה צבעים משובצות 0.50 קראט יהלומים. עיצובים קלסיים עשירים ועדינים לצד תכשיטים בעלי נוכחות גדולה יותר. אם את אוהבת לשלב שיבוץ של אבן חן – תוכלי לבחור טבעת עם אבן מורגנייט ורודה ויהלומים, המעניקים מראה מהפנט. אין ספק שהבחירה קשה, כל פריט יפה מקודמו ויש סטים של תכשיטים באותו העיצוב – טבעת, עגילים ושרשרת שגורמים לך לרצות את כולם.    

שרשראות 

לבוש הקיץ הקליל מאפשר לחשוף את הצוואר, ומה יותר מתאים מלענוד שרשראות שיקשטו את הגוף בחלק הבולט לעין? שרשראות זהב צהוב או זהב לבן ושיבוץ של יהלומים, שרשראות צמודות גרון או עם תליון – כל בחירה יכולה להשתלב עם הבגד המתאים ומתחילת הצוואר. בבורסה לתכשיטים יש מגוון של שרשראות שיכולות להתאים לכל לבוש, פעילות ושעה של היום, למשל תליון יהלומים זהב משולב שלושה צבעים מרהיב, תליון יהלומים בצורת פרח, שרשרת יהלומים עם תליון בצורך כתר עלים, תליון בצורות גאומטריות כמו עיגול, מעוין, לב, שרשרת טניס עדינה וקלסית ועוד שלל תכשיטים שיהוו תוספת למראה שלך בקיץ הזה. 

הסגנונות רבים ומאפשרים לבחור בין שרשרת בולטת ובעלת נוכחות ובין תכשיט עדין יותר שיתאים לכל לבוש ולכל שעה של היום. לרוב התכשיטים יש פריטים תואמים, כך שתוכלי ליצור סט של שרשרת, טבעת ועגילים מאותו סוג שייצרו מראה יוקרתי ועשיר. 

Back top top