Skip to Content Contact Us

איך לבחור עגילים – המדריך של הבורסה לתכשיטים

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות Uncategorized

עגילים הם מתנה נפלאה לכל אישה כשרוצים להפתיע אותה ליום ההולדת עם תכשיט מיוחד, כשרוצים לרגש את הבת, את החברה הטובה או לרגל יום הנישואין. בעגילים יש צורך תמידי ואף פעם אין מהם יותר מדי. תנוכי האוזניים הם חלק בולט בראש ותכשיטים על האוזניים יכולים להוסיף למראה הפנים, להיות אביזר אופנתי ואפילו ליצור סט עם שרשרת, צמיד וטבעת. יש מגוון עצום של סוגים, צבעים ועיצובים מזהב צהוב, זהב לבן, משולבים בשלושה צבעים של זהב, משובצים ביהלומים, משובצים באבני חן או עגילי פנינה. בחירת הזוג המושלם אינה פשוטה, לכן הכנו מדריך מפורט לסוגי העגילים שיעזרו לכם להתמצא בתחום. 

עגילי חישוק  

המראה הקלסי של עגילי זהב צהוב או לבן K14 או כאלה המשלבים שניים או שלושה צבעי זהב. בקולקציה של הבורסה לתכשיטים ניתן למצוא חישוקים המשובצים יהלומים במגוון גדלים לאורך כל החישוק או רק בחלקו, יש כאלה הנראים כחבל מלופף ואחרים במרקם חלק. היתרון בעגילי חישוק, מלבד יופיים והמראה המשדר שיק צעיר, הוא היכולת שלהם לבלוט גם כשהשיער ארוך ומפוזר ולהתאים לכל שעה של היום. החישוק מאפשר נוחות ואינו נופל מהתנוך, וניתן לבחור את גודל החישוק, עוביו וסוג הסוגר.  

צמודי אוזן

כשרוצים לבחור תכשיטים לאוזן ליום־יום שלא יכבידו על התנוך ושלא ייתפסו בבגדים או בכתפייה של התיק, עגילים צמודים הם בחירה מנצחת. גם במהלך פעילות ספורטיבית חשוב לענוד תכשיט שלא יפריע, שלא ייפול או ייקרע, ואם השיער אסוף הם יבלטו באופן מושלם. הם יכולים להיות משובצים ביהלומים, משובצים באבני חן, אמרלד, אבן רובי בצורת פרח עם שיבוץ של יהלומים, עגילי בלו טופז, אבן ספיר ואבן אמטיסט. 

העיצובים המקוריים  של הבורסה לתכשיטים עשויים מזהב צהוב או לבן בדגמים של פרחים, ריבועים, עלים, כדורים, מעוינים, כוכבי יהלומים, פרפרים, שורת אבנים לאורך התנוך בסגנון מטפס, או שילוב של זהב בשלושה צבעים. 

עגילים תלויים

כשרוצים להראות נוכחות ושהעגילים ייראו ויבלטו, אין ספק שהתכשיטים התלויים על התנוך נראים בבירור. בקטגוריה זו השמיים הם הגבול: יש מגוון רחב של סוגים מזהב צהוב, זהב לבן, שילוב של שניהם או שילוב של שלושה צבעי זהב עם יהלומים, זרקונים, פנינים ואבני חן. ניתן לבחור תכשיטים בעיצוב של טיפה, לבבות יהלומים, כדורים תלויים ועוד שלל דוגמאות באיכות גבוהה.   

יהלומים לנצח – עגילי יהלומים תמיד נראים מהודרים, נוצצים וקלסיים, וניתן למצוא שיבוץ של יהלומים בכל סוג של עגילים – בין אם אלה עגילים במבנה חישוק, בין אם הם צמודי תנוך ובין אם הם תלויים. שיבוץ יהלומים בתכשיטים מזהב K14 צהוב או לבן מתאים לכל צורה של עגיל צמוד לאוזן, ולפי גודלו והבחירה בעיצוב ניתן לשבץ אבנים במשקל 0.05 קראט ואפילו 1 קראט. ישנם גם עגילים צמודי אוזן יהלומים סוליטר, K18 זהב, משובצים 0.40 קראט למי שאוהבת את הצבע הכסוף. הוספת אבנים אלה לעגילים מכל סוג גורמת להם לבלוט יותר בשל הנצנוץ המבריק. 

התאמה לתכשיט

אחד הנושאים החשובים בשילוב של בגדים ותכשיטים הוא ההתאמה לצבע ולצורה. ישנם צבעים של בגדים שאיתם יתאימו יותר תכשיטים בצבע זהב צהוב ולאחרים יתאים יותר תכשיט בזהב לבן. 

אפשר ואף כדאי להתאים את אבני החן הצבעוניות לצבעי הבגד, למשל עגילים משובצים יהלומים ואבני אמרלד ירוקות יכולים להשתלב עם בגד ירוק, וכך גם התאמה בין צבע הבגד לאבני רובי אדומות, אבני ספיר כחולות ועוד. יהלומים יתאימו לכל בגד ותמיד ישתלבו היטב עם כל צבע. את הסגנון העיצובי והגודל אפשר להתאים לסוג הפעילות ולאופי האירוע. כשרוכשים עגילים ניתן לבחור את העיצוב וגם ברוב המקרים לבחור את צבע הזהב – לבן או צהוב.

 יש לתת את הדעת למשקל העגיל, כך שלא יכביד על התנוך ויגרום לכאב. אם הבגד כולל צבע אחד, העגיל יבלוט לצידו הרבה יותר וכדאי לבחור עגיל עם נוכחות שיהיה חלק מהמראה הכולל. אם הבגד כולל צבעים רבים, העגילים יבלטו פחות וניתן לבחור בתכשיט פחות גדול.

לבנות הצעירות ניתן לבחור מגוון עגילים מזהב או מכסף חלקים או משובצים זרקונים בעיצוב של חישוק או צמודי אוזן בעיצוב דובונים, חד קרן ועוד צורות מרהיבות. 

 

Back top top