Skip to Content Contact Us

התכשיטים המומלצים ביותר לחתונת קיץ

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

הקיץ הוא עונת החתונות בישראל, כשמזג האוויר מאפשר צילומים בשלל אתרים ומקומות היוצרים רקע מושלם לתפאורה המרגשת. אין חשש מגשם או רוח, השקיעה המאוחרת והטבע הירוק משתלבים עם השמלה הלבנה, הפרחים והתכשיטים שיהיו על גופך רק יתרמו לאווירת הקיץ הרומנטית והקסומה. 

יום החתונה שלך הוא היום שבו כל העיניים נשואות אליך, זהו הרגע המושלם להתפנק לא רק עם שמלה וסידור השיער אלא גם עם התכשיטים שתענדי לגופך ביום המיוחד שלך.

בחירת התכשיטים 

שמלת כלה יפה ככל שתהיה מצריכה השלמה של תכשיטים. ללא ספק נדרש  כאן שילוב של טעם אישי לצד התאמה לשמלת הכלה הנבחרת… 

בחירת תכשיטי הכלה צריכים להתחשב במספר פרמטרים חשובים: נוחות, טעמך האישי והתאמת התכשיטים לגזרת השמלה. 

  • נוחות בתנועה – חתונה היא אירוע מרגש ולא רק צילומים לקטלוג, לכן חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים תכשיטים את הריקודים הסוערים שיהיו המהלך האירוע, את החיבוקים והנשיקות –מומלץ לבחור בתכשיטים שלא יפריעו לך, ולכן גם העגילים יכולים להיות עדינים – למשל עגילי פנינה או אבנים צבעוניות על הרקע הלבן של השמלה או עגילי יהלום מנצנצים הצמודים לאוזניים. תוכלי גם לבחור בעגילי זהב צמודים או בחישוקים קטנים לנוחות מרבית. חתונת קיץ מטבעה היא קלילה יותר,  ולכן אין צורך להעמיס בתכשיטים רבים, תוכלי לשלב עם העגילים צמידים עדינים ואלגנטיים כמו צמיד פנינים או אבני חן, צמיד טניס מרשים ויפהפה, צמיד זהב אופנתי או אפילו לשלב מספר צמידים על כל יד. 
  • הטעם האישי שלך –יהלומים ישוו לך מראה זוהר ויוקרתי, לחובבות האבן היקרה, ענידת תכשיטי יהלומים אשר יחמיאו לטבעת האירוסין יהיו מושלמים באירוע של חתונת קיץ. למי שחובבת יותר מראה קלסי ופחות מנצנץ תוכל לעטות על גופה תכשיטי פנינים עדינים ויפים, באתר יש מבחר רב של תכשיטים ומהן תוכלי לבחור צמידים, עגילים ושרשראות. מי שאוהבת את המראה העשיר תוכל לענוד לגופה שלל סגנונות שונים ומגוונים של זהב, בין אם צהוב ובין אם לבן ולהיראות מהממת במיוחד בערב הזה שהוא כולו שלה. ומי שרוצה לשבור את המראה הלבן תוכל לענוד תכשיטים עם אבני חן בשלל גוונים. בנוסף תוכלו לבחור אם אתן מעוניינות בשרשראות סוליטר או שילוב שרשרת עם תליונים שונים. 
  • התאמה לגזרת השמלה – זה הפרמטר החשוב ביותר בבואך לבחור תכשיטים לחתונת הקיץ שלך. שמלות של קיץ הן בדרך כלל בעלות מראה קליל ואוורירי יותר ולכן תכשיטים יכולים להשתלב איתן נהדר ולהבליט אותן. שמלות לבנות או בצבע שמנת יכולות להשתלב עם תכשיטים קלסיים ואלגנטיים שבהם משולבות פנינים, אך גם עם שרשרת או עגילים המשובצים באבנים צבעוניות. הצבע של התכשיטים בולט וקורן על רקע השמלה הלבנה ומדגיש אותה. גם למרקם הבד של השמלה יש משמעות, ועל רקע בד דק וחלק התכשיט יבלוט יותר מאשר על רקע בד עם רקמה. 

החלק החשוב ביותר בבחירת שרשרת, עגילים וצמיד לחתונה הוא גזרת השמלה. אם לבגד יש צווארון סגור וגבוה, שרשרת עלולה להיראות מיותרת או לגרום למראה עמוס מדי, ואז כדאי להתעמק בבחירת עגילים בולטים כמו עגילי יהלומים מרשימים אשר ינצנצו כל הערב. 

אם גזרת הצוואר פתוחה, אפשר לבחור בשרשרת עם תליון של אבני חן או תליון סוליטר מרשים לפי הגודל הרצוי בנוסף תוכלי לשלב בה שרשרת פנינים הנשפכת בעדינות כלפי מטה. אם הגזרה היא סטרפלס, שרשרת בולטת יותר ועגולה יכולה להתאים בדיוק, גם כאן תוכלי לענוד שרשרת פנינים מרשימה או אפילו שרשרת שם שבה יתנוסס שמך בגאווה, גם תליון יהלומים בצורת טיפה, חישוק או פרח בהחלט יכול להחמיא לגזרה זו. אם לשמלה אין שרוולים, מומלץ לבחור סט המורכב מצמיד ושרשרת שישלימו את המארה שלך יחד עם השמלה.

נאמנה לעצמך

אומנם חתונה היא אירוע מיוחד ומרגש, אבל לרוב הנשים יש כבר איזה סגנון מועדף בשלב זה של החיים, ודווקא ביום חגך המיוחד כדאי להיות את, לענוד את מה שמבטא אותך ואת מרגישה איתו בנוח. שמלת כלה היא לרוב חד־פעמית ונרכשת או נתפרת לאירוע הספציפי הזה, אבל את התכשיטים הללו תוכלי לענוד גם בהמשך וליהנות מהם בעוד אירועים רבים שאינם רק יום חתונתך.

Back top top