Skip to Content Contact Us

טרנדים בתכשיטי גברים ב2023

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

הגברים המודרניים של היום אינם חוששים לבטא את האני הפנימי שלהם ולשקף זאת בסגנון נועז המשלב בגדים, תכשיטים ומראה מטרוסקסואלי. השינוי שחל בסגנון הלבוש שלהם, המודעות העצמית לטיפוח וחשיבותה, ההבנה שלא רק נשים צריכים להיות מתוקתקות אלא גם גברים, הובילה לעידן חדש של גברים יפים ומעניינים מאי פעם. 

אז בואו נדבר קצת על טרנדים בעולם התכשיטים ומה הולך עם מה, מוכנים? פתחו את כל קופסאות התכשיטים והנעליים ובואו נתחיל.

תכשיטים שהולכים עם חליפות

גברים שלובשים חליפות הם בדרך כלל אנשי עסקים, עורכי דין, רואי חשבון וכדומה. גברים אלו מקפידים על לבוש מהוקצע ולכן זה רק הגיוני שהתכשיטים שיענדו לגופם יציינו בדיוק את זה. אם כך, נמליץ כי השעון שיענוד גבר זה על מפרק ידו יהיה שעון מבית ורסצ'ה היוקרתי. שעון גדול ומאסיבי עשוי זהב צהוב או לבן, ולמי שמעוניין במראה מסוקס ומסתורי אפילו בגוון שחור. כל השעונים הללו יעידו על הסטטוס והיוקרה של אותם הגברים הצועדים בחליפה. 

בנוסף, נמליץ עכל שילוב של טבעת חותם יוקרתית, עשויה זהב צהוב חלק או כזו המשובצת ביהלומים לבנים או שחורים. בגזרת השרשרת נמליץ על שרשרת זהב צהוב משולבת עם זרקונים שחורים שתתאים לכל חולצה מכופתרת.

תכשיטים שהולכים עם מראה קז'ואל יומיומי

לגברים שחובבים את המארה היומיומי הכולל טי שירט, ג'ינס ונעלי סניקרס או ספורט קלילות, נוכל להתאים מראה פחות יוקרתי אך כזה שעדיין מושך את העין ומסב את תשומת הלב. שרשרת עדינה לגבר מזהב צהוב או לבן או אולי כזו שכדורי הזהב שבה חרוטים בלייזר, או לחילופין הטרנד החדש שכבש אותנו – התכשיטים בגוון השחור. שרשרת עשויה מזהב בגוון שחור משולבת עם צמיד תואם, בהחלט תקליל את האווירה. 

לגבי שעונים נמליץ על שעון מבית FRENCH CONNECTION בעל רצועות עור הפוך, סגנון פשוט ויומיומי במיוחד לגברים הקז'ואליים.

תכשיטים שהולכים עם מראה ספורט-אלגנט

תכשיטים אלו מיועדים במיוחד עבור גברים שנהנים משני העולמות. מצד אחד הם אוהבים את המראה המחויט של ג'קט מחויט או בלייזר מרשים ומצד שני נהנים לפסוע בג'ינס ונעלי ספורט – סטייל ג'רי סיינפלד כזה. מה נמליץ להם? שרשרת בגוון זהב לבן עדינה, צמיד חוליות יוניסקס עדין וטבעת בגוון זהב לבן, התכשיטים בגוון של הזהב הלבן מעניקים יוקרה לצד סטייל, אך אינם בולטים כמו תכשיטי הזהב. ומה בגזרת השעונים? כאן נמליץ דווקא על הסגנון של בית DOXA המציע דגמים ספורטיביים-אלגנטיים או כאלו עם רצועות עור או מתכת מרשימות. 

תכשיטים שורשיים שהולכים עם הכול

עם ישראל חי, חי וקיים. וכל עוד הוא חי וקיים תמיד נראה גברים עונדים שרשראות זהב צהוב בעלות תליונים של מגני דוד מעוצבים או תליון חי. כיום תוכלו למצוא את התליונים הללו בשלל טוויסטים עיצוביים מעניינים וייחודים למשל מגן דוד צהוב מוקף בעיגול מזהב לבן, או מגן דוד שחור מוקף בעיגול זהב משובץ ביהלומים, גם בגזרת הזהב הצהוב הפשוט תוכלו למצוא עיצובים מעניינים כמו מגן דוד בתוך מגן דוד, מגן דוד בחריטת לייזר, מגן דוד עשוי מזהב לבן משובץ יהלומים ואפילו שרשרת עם תליון של מזוזה.

את התכשיטים הללו נוכל למצוא על כל הגברים שהמסורת היהודית זורמת בעורקיהם. בין אם זה ילד בגיל בר מצווה שקיבל מתנה מהסבתא ובין אם זה חייל בצה"ל שקיבל מתנה לגיוס ובין אם זה גבר מבוגר בעל זיקה חזקה. 

תכשיט שכזה מתאים לכל סגנונות הלבוש, שכן הוא מייצג את הסמליות של עם ישראל והעם היהודי בפרט.  

תכשיטים שהולכים עם חולצות מכופתרות פתוחות

בגזרה זו נמליץ לאותם גברים החובבים בהשווצת חלק מהחזה שלהם, לשלב שרשרת חוליות לצד צמיד גורמט שחוליותיו זהות בגודל לזו של השרשרת. בנוסף נמליץ על טרנד חזק שחזר לאופנה והוא טבעת חותם. נמליץ על חלקה או משובצת יהלומים.  

בטבעת זו

פעם, לפני שנים רבות, כל טבעות הנישואין לגברים היו נראות כמו שייבות בגוון זהב צהוב. מאז חלה תהפוכה שלמה וטרנדים שלמים כבשו את עולם טבעות הנישואין והפכו גם את הטבעות האלו לזוהרות ומיוחדות, בעלות אמירה אישית על הגברים שעונדים אותן. אומנם שייבות הזהב הצהוב עדיין קיימות, אך לצידן נוספו אלפי טבעות בעיצובים ייחודים ומעניינים, בינן תמצאו טבעות עם עיצובים בחיתוכי לייזר, טבעות מט, טבעות משולבות בשני גוונים – זהב צהוב וזהב לבן, טבעות רק מזהב לבן ולכל הטבעות הללו יש גברים שהתאימו אותן במיוחד לאופי ולטעם האישי שלהם.

לסיכום נוכל להגיד שהטרנדים החדשים שכבשו את עולם התכשיטנות הגברי הם תכשיטים בעלי גוון שחור המשדרים עניין וייחודיות, תכשיטים משובצים באבנים טובות המשדרים יוקרה וסטייל, עיצובי לייזר מעניינים וכמובן מגוון שרשראות בעיצובים חדשים שלא נראו כדוגמתם לפני כן. באתר הבורסה לתכשיטים תוכלו למצוא את מגוון רחב, עיצובים חדשניים וכמובן את כל הטרנדים האחרונים של האופנה ועוד.  

 

Back top top