Skip to Content Contact Us

צמידים לגברים: האביזרים המושלמים לפרק היד

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

תכשיטים לגברים הם הצעקה האחרונה. אומנם תמיד גברים ענדו תכשיטים אבל כיום המבחר שלהם רחב יותר, מעניין יותר ובעל אמירה המעידה על הסגנון והטעם האישי של הגברים העונדים אותם. את הכתבה הזו הכנו במיוחד עבור כל הגברים הכי אופנתיים שלא מחמיצים אף טרנד ותמיד מאובזרים לפי צו השעה!

גורמט

צמיד הגורמט הוא צמיד מוכר משכבר הימים. גם כיום ניתן למצוא גברים עונדים את הצמיד כאשר גודלי החוליות משתנות מצמיד לצמיד. יש חוליות קטנות ומעודנות יותר ויש חוליות גדולות ומאסיביות יותר. אם בעבר היינו רואים צמיד זה רק בגוון של הזהב הצהוב, הרי שהיום בהחלט ניתן למצוא אותו גם בגוון של זהב לבן המעניק לגברים שעונדים אותו מראה יוקרתי ומעודן יותר.

חריטה לנצח

בתוך שלל הצמידים הקיימים כיום לגברים ניתן למצוא גם צמידי זהב המשלבים בתוכם פלטת חריטה. זהו המקום המושלם להשאיר לגברים מזכרת קטנה ממי שחשב עליהם, שם של אדם שיקר להם או אפילו כמה מילות אהבה כמו "לגבר שלי", "אוהבת אותך", "אין כמוך", "אהובי" או חריטה של שמם הפרטי. כך או כך מדובר בפריט בעל ערך יקר מפז, שכן גם מדובר על צמיד זהב יוקרתי וגם על צמיד בעל משמעות סנטימנטלית ייחודית.

זהב שחור

הידעתם? כיום מייצרים צמידים לגברים העשויים מזהב שחור. באתר תוכלו למצוא צמיד יפהפה העשוי מכדורי זהב בצבע שחור. הצמיד העדין והייחודי הזה יעניק לכל מפרק יד מראה מהוקצע ומיוחד, שכן זהו בפירוש לא צמיד שנתקלים בו בכל יום.

זרקונים שחורים

עוד צמיד יוקרתי הוא כזה המשולבים בו זרקונים שחורים. אבן החן לרוב מופיע בגוון שקוף ומזכירה מאוד יהלומים, אך כאן, בגוון הכהה הזה, היא מעניקה ממד אחר לחלוטין של יוקרה ועדינות. צמידים אלו הם צמידים עשויים מזהב צהוב שבו משולבות אבני הזרקון השחורות. עיצוב הצמידים ללא ספק ייחודי ומעניין ויוסיף לכל גבר שיענוד אותו שיק מיוחד.

זרקונים לבנים

לגברים שאינם חפצים לענוד צמידים המשולבים באבנים שחורות אך עדיין מעוניינים במראה יוקרתי, יוכלו בהחלט לרכוש צמיד המשלב בו זרקונים לבנים. אלו, אשר בגוונם מזכירים יהלומים, ישוו למפרק ידכם מראה של יוקרה, כסף וזוהר.

גם זהב צהוב וגם זהב לבן

מי אמר שכדי לענוד צמיד לגבר צריך לבחור בין הגוונים? תוכלו תמיד לרכוש צמידים שבהם משולבים שני הגוונים גם יחד וליהנות מצמיד משולב יפהפה. תוכלו לבחור בצמיד עדין או בצמיד מאסיבי יותר שיעניק לכם סגנון יוקרתי של מביני דבר בתחום התכשיטים.

צמיד שאינו עשוי זהב

לגברים שמעדיפים לא לענוד צמיד העשוי מזהב והם דווקא בקטע אחר, יש בהחלט פתרון. אתר הבורסה לתכשיטים מציע במיוחד עבורכם שני צמידים העשויים מחוטי משי. צמיד אחד מחוטי משי בגוון חום בשילוב תליון יוקרתי בזהב צהוב או בזהב לבן לבחירתכם, וצמיד העשוי מחוט משי בגוון שחור בעל תליון זהב מעוצב המשולבת עם יהלומים. הצמידים הללו אומנם יעניקו לכם מראה יותר קז'ואלי אך הם עדיין יוקרתיים ומרשימים ועשויים מהחומרים הטובים והאיכותיים ביותר כיאה לאתר הבורסה לתכשיטים.

סטים תואמים

הגברים של היום לא צריכים לבחור בין צמיד לטבעת או שרשרת, הם יכולים לשלב את הכול ביחד ולצעוד בגאווה. תוכלו לרכוש סטים משלימים למשל, צמיד חוליות יוניסקס בשילוב עם טבעת מזהב לבן ושרשרת חוליות מזהב לבן באורכים משתנים. תוכלו לרכוש סט של צמיד זהב שחור ולשלב עימו שרשרת זהב שחור ולהשלמת המראה לבחור בטבעת חותם עם יהלומים שחורים. תוכלו גם לרכוש סטים העשויים מזהב צהוב בלבד כמו טבעות חותם רק מזהב ללא אבנים משובצות לצד שרשראות עם תליוני מגן דוד או חי העשויים מזהב צהוב ולשלב עימם צמידי חוליות בעובי משתנה לפי טעמכם העשויים מזהב צהוב גם כן.  

MIX & MATCH

לא תמיד חייבים לבחור תכשיטים כחלק מסט. בהחלט ניתן לשלב כמה סגנונות יחד, כל עוד הם לטעמכם. באתר הבורסה לתכשיטים תוכלו ליהנות ממגוון רחב מאוד של תכשיטים לגברים – צמידים, שרשראות וטבעות יוקרתיים במיטב העיצובים. כך למשל תוכלו להתרשם מטבעות חותם בשלל דוגמאות, חלקן חלקות וחלקן משובצות ביהלומים בעיצובים מיוחדים. כמו כן, תוכלו להתרשם ממגוון השרשראות הרחב שלנו, חלקן ללא תליון וחלקן עם. תוכלו לבחור בדוגמאות של שרשרת חוליות, שרשרת חבל, שרשרת המעוצבת עם כדורי לייזר, שרשרת דקה, שרשרת עבה, שרשרת עם זרקונים שחורים ועוד. 

גם צמיד וגם שעון

התכשיט הנוסף אשר מעטר את מפרק ידם של הגברים הוא השעון. תכשיט זה קיים מימים ימימה ומעניק לגברים העונדים אותו מראה שמספר עליהם לא מעט. שעון ורסצ'ה יגלה לנו כי הגברים שעונדים אותו אוהבים יוקרה ואוהבים לפנק את עצמם, שעות מבית DOXA יגלה לנו כי הגברים העונדים אותו חובבי ספורט ואקסטרים, נהנים מצלילות ושומרים על כושר. שעון מבית FRENCH CONNECTION  יגלה לנו כי הגברים העונדים אותו אוהבים דברים פשוטים אך יפים שאינם צועקים ומושכים את תשומת הלב אך עדיין מיוחדים ממש כמוהם.

 

Back top top