Skip to Content Contact Us

טרנדים בטבעות לאישה ל – 2023

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות Uncategorized

כמו בבגדים גם בתכשיטים יש טרנדים. גוונים של זהב שמתחליפים ומכתיבים את צו האופנה האחרון, עלייתן של אבני החן הצבעוניות, שכן הקיץ הזה של 2023 הוא צבעוני במיוחד! הפנינים שתפסו מקום של כבוד כבר מהשנה שעברה ושלל עיצובים מעניינים וסגנונות שונים שכל אחת יכולה למצוא בהם את שאהבה נפשה. הצטרפו אלינו למדריך הטרנדים החמים בטבעות לאישה.

ראשית דבר: מהי המידה שלך?

כדי שתוכלי ליהנות משלל הטרנדים החדשים בעולם הטבעות הקיץ הזה, עליך לדעת מהי המידה שלך. למה זה חשוב? כי לפעמים אין לך את האפשרות לגשת אל החנות ואת יכולה לרכוש את הטבעת שאת רוצה ישירות מהאתר, אך לשם כך את חייבת להזמין את המידה הנכונה. אם כך מה עליך לעשות? לפנייך מספר פתרונות:

  • הורידי אפליקציה ייעודית אשר תמדוד לך את האצבע
  • מדדי עם סרט מדידה את האצבע שלך. ודאי שאינך מלפפת אותו בחוזקה מצד אחד ושהוא אינו רופף מן הצד השני.
  • קחי אחת מהטבעות הקיימות שלך והניחי אותה על דף נייר. כעת קחי עיפרון או עט וסמני גם את החלק הפנימי של הטבעת וגם את החלק החיצוני.

כעת שאת יודעת מהי המידה שלך, את יכולה להזמין שלל טבעות בנחת וללא דאגה גם דרך האתר. חשוב מאוד לשים לב להבדל בגודל האצבעות בין שתי הידיים ולבצע את המדידות כאשר הידיים שלך בטמפרטורת חדר כדי לא לקבל מידות שגויות.

יהלומים הם לנצח

אין משפט מזוהה יותר מ-"Dimond are forever" ולא בכדי. האבן היפהפייה היא כאן כדי להישאר והיא ממש לא הולכת לשום מקום. טבעות יהלומים לעולם לא יצאו מהאופנה אך יש להן טרנדים משתנים. הרי לפניך סקירה של הטרנדים הכי לוהטים ביהלומים נכון ל- 2023.

  • טיפ חשוב: יהלומים טבעיים יקרים יותר מיהלומי מעבדה ומגיעים עם תעודות גמולוגיה המבטיחות את איכות האבן, שוויה של האבן, מקום מוצאה של האבן ועוד.
  • טבעות דקות – טרנד חזק הוא טבעות דקות משולבות עיצובי יהלומים מיוחדים הכוללים שימוש גם ביהלומים בחיתוך עגול וגם בבגטים. 
  • הרבה יהלומים קטנים – טרנד נוסף שניתן לראות הוא עיצוב שבו מורכבים יהלומים רבים קטנים לכדי גימור גדול ומרשים. למשל, אפשר שטבעת אחת תכיל קראט יהלומים שלם מהרבה יהלומים קטנים.
  • דבר אלי בפרחים – עוד טרנד שכבש אותנו הקיץ בסערה הוא עיצוב של פרחים. ניתן למצוא יהלומים משולבים בתוך תבניות פרחים מזהב, או עיצובים של פרחים שעשויים מיהלומים בלבד.
  • ספירלה – טבעות רבות מעוצבות כספירלה שזורה ביהלומים ביותר מגוון אחד, ניתן לראות שילובים מעניינים של יהלומים בגוון לבן עם יהלומים בגוון שחור שזורים זה בתוך זה, או שילובן כעיצוב מעל או מתחת האחד לשני, בשלל עיצובים מרשימים ועוצמתיים.
  • זהב אדום – הזהב האדום עשה קאמבק רציני בשנת 2023 והוא מחמיא מאוד לטבעות היהלומים, אשר רק מדגישות עד כמה מיוחד הגוון הזה.

המתכת הצהובה 

השימוש בזהב מתוארך כבר בשנת 2600 לפני הספירה. השימוש בו נעשה מימים ימימה והוא תמיד נחשב ליוקרתי. זוהי הסיבה שבגללה מיוחסות לו תכונות של עושר, אצילות ומלוכה כמובן. ואלו גם בדיוק הסיבות שבגללן נשים אוהבות אותו כל כך. אומנם תכשיטי הזהב שמיוצרים כיום אינם עשויים מ-K24, זאת משום שבצורתו הטבעית הוא מאוד רך ויתעקם ישר, ולכן מערבבים אותו עם מתכות נוספות אשר מעניקות לו גם את הגוון הבהיר יותר כפי שניתן לראות בזהב K14 וגם חוזק וחסינות. הגוון הצהוב מחמיא מאוד הן ליהלומים, הן לאבני חן, הן לפנינים וגם כשהוא מופיע ללא תוספות הוא יפהפה ומהפנט.

ביהדות טבעות זהב משמשות כטבעות נישואין. עליהן להיות חלקות לחלוטין ללא כל אבן עליהן אך הן בהחלט יכולות להיות מעוצבות בשלל סגנונות, אלו הטרנדים של טבעות הזהב לשנת 2023:

  • חיתוכי לייזר – אם בעבר היו מבצעים בטבעות הזהב חריטות עמוקות לשם עיצובו, הרי שהיום הטרנד האחרון הוא חיתוכי לייזר שמעניקים לו מראה שנע בין מרוקע לחרוט. היתרון של חיתוך הלייזר הוא שהזהב נראה נוצץ ומעניין יותר.
  • קשירות – טרנד חזק שניתן לראות כיום הוא סגנון של קשירות, לולאות וסגנון של חיבורי חוליות בגדלים וסגנונות עיצוב שונים. העיצוב הזה מתחבר ישירות אל שרשראות וצמידי ה"מהדק" שאפשר היה לראות כבר בשלהי 2022, וזוהי התשובה לטבעת משלימה.
  • מט מול חלק- טבעות זהב חלקות היו קיימות מאז ומעולם, אך טרנד נוסף שהגיע הקיץ הזה הוא שילוב טבעות בחריטות מט ושילוב של זהב חלק.
  • זהב אדום – כפי שציינו לעיל, הקיץ הזה חזר אלינו הזהב האדום והוא יפה מתמיד, עם ובלי אבנים עליו. 
  • טבעות חותם – עוד סגנון שחזר ובגדול הוא טבעות חותם. ניתן לראות אותן בסגנונות מעוגל, מלבני או מרובע, בעיצוב חלק שנראה כזהב יצוק בחתיכה אחת או בסגנון משולב שבו חצי מטבעת החותם היא חלקה והחצי השני בסגנון מט, משולבים ביחד בכפיפה אחת. 

 

Back top top