Skip to Content Contact Us

איך בוחרים שעון שיתאים לכל לוק?

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

שעונים הם חלק בלתי נפרד מכל לוק, אבל לא כל שעון מתאים לכל לבוש; שעון ספורט לא יילך עם טוקסידו בדיוק כמו שנעלי סניקרס לא יעבדו טוב עם טוקסידו, ובדיוק כמו ששעון יוקרה קלאסי לא מתאים לצלילה בים. את האקססוריז שלנו אנחנו צריכים להתאים בהתאם לאירוע ובהתאם ללוק שאנחנו לובשים.

אז איך מתאימים שעונים ללוק?

קבלו כמה טיפים מעולים של התאמה בין שעון לגבר לבין האירוע שעומד בפתח:

מטרות עסקיות

אם אתם מחפשים שעון למטרות עסקיות כמו פגישות, עבודה, כנסים, ראיונות, עסקים וכו', מומלץ לבחור בשעון לגבר קלאסי, שמשדר אלגנטיות אך לא מושך יותר מדי תשומת לב. אתם רוצים שהשעון ישקף את המקצועיות שלכם, וכמה אתם מעריכים את הזמן שלכם ושל מי שעומד מולכם. מומלץ לבחור בשעון מינימלי אך יוקרתי, עם רצועת עור חומה או שחורה, שעון שיילך כמעט עם כל לוק עסקי באשר הוא.

חתונה ואירועים מיוחדים

אם אתם מחפשים שעון שיתאים לאירועים מיוחדים כמו חתונה ואירועים רשמיים אחרים, מומלץ לבחור בשעון קצת יותר מיוחד ונוצץ המתאים לאירועים מיוחדים שכאלו. כדאי לבחור בשעון עם רצועת עור שחורה, עם מראה אלגנטי וקלאסי, לוח לבן וחלק אך בלי מורכבות.

שעון ספורטיבי

אתם לא רוצים לצאת לטבע עם שעון יוקרתי; עבור פעילויות בחוץ ועבור פעילויות ספורטיביות, עדיף לבחור בשעון ספורט עמיד ושימושי, שגם יכול להתאים לכם ליומיום. כדאי לבחור בשעון קליל, איכותי ונוח על הזרוע, וכזה שגם עמיד למים. כשאתם בוחרים בשעון ספורט, אפשר קצת להתפרע עם הצבעים, ומלבד שחור, חום או כסף, תוכלו לבחור ברצועה כחולה או אפילו בצבעים קצת יותר נועזים. לרוב, מדובר על שעון עם רצועת גומי (לא עור).

שעון קזו'אלי

אם אתם מחפשים שעון ליומיום, מומלץ לבחור בשעון יוקרתי אך צנוע ומינימלי. שעון שיילך כמעט עם כל מה שתלבשו, ויוסיף לכם אלגנטיות פשוטה גם במראה הכי יומיומי. שעון קז'ואלי תוכלו להתאים בצורה הטובה ביותר לאופי ולטעם שלכם – תוכלו לבחור בלוח גדול ודומיננטי, או דווקא בפנים קטנות וצנועות יותר. בכל מקרה, כשאתם בוחרים שעון ליומיום, נסו לבחור שעון שבאמת מתאים לכל סוגי הלבוש שלכם.

כללי אצבע של התאמת שעון ללוק

מעבר לרשמיות ולסוג האירוע, יש עוד שני כללי אצבע שחשוב לקחת בחשבון כשמתאימים בין שעון לבין לוק. הראשון הוא עור; החומר והצבע של הנעליים שלכם צריכים להתאים לרצועת השעון. למשל, שעון לגבר עם רצועה שחורה צריך להיענד עם נעליים שחורות וחגורה שחורה. הכלל השני הוא המתכת; המתכת של לוח השעון צריכה להתאים לאקססוריז האחרים – למשל, שעון מזהב ורוד צריך להיענד עם חגורה בעלת אבזם זהב. אם אתם עונדים טבעת, אותו הדבר.

למה בכלל צריך שעונים לאירועים שונים?

כמו שכבר ראינו, לא כל שעון מתאים לכל אירוע. השעון שלכם אולי נהדר לאירוע רשמי, אך הוא לאו דווקא יתאים לקמפינג בסוף שבוע. אבל יש עוד כמה סיבות למה כדאי להחזיק בכמה שעונים שונים:

  • גמישות ומגוון: כשיש לכם שעונים שמתאימים לכל אירוע, ניתן להתאים בקלות את השעון ללוק ויש לכם יותר אופציות לבחור מתוכן, וכך לא לדאוג מפני חוסר התאמה.
  • סטייל: כשאתם מגיעים לאירוע מיוחד, אתם רוצים לוודא שאתם עונדים את השעון המתאים. אופנה ושעונים הולכים ביחד, וכשאתם מתאימים אותם בצורה טובה, אתם משדרים סטייל לעולם.
  • גיבוי: במידה והשעון שלכם זקוק לתחזוקה או לתיקון, תמיד יהיה ברשותכם שעון נוסף שתוכלו לענוד עד שהוא יחזור לחיים.

Back top top