Skip to Content Contact Us

איך לבחור תכשיט לגבר

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

תכשיטים לגברים הופכים פופולריים יותר ויותר, וזה כבר לא נדיר לעבור ברחוב על פני גברים שעונדים טבעות, שרשראות, עגילים, צמידים וכדומה. הפופולריות החדה הביאה לקולקציות רבות ואינסופיות לגברים, והיום אפשר למצוא מגוון ענק של עיצובים, צבעים וסוגים של תכשיטים לגבר – מה שהופך את הבחירה לקשה במיוחד!

 

אז בין אם אתה גבר שמחפש לעצמך תכשיט ובן אם את בת הזוג שמחפשת מתנה מקורית ואופנתית לגבר שלך, הנה כמה טיפים חשובים לבחירת תכשיטים לגברים!

 

התאמה לסגנון של הגבר

לא משנה אילו טיפים ניתן לכם, הטיפ הכי הכי חשוב הוא לבחור מה שאתם אוהבים ולפי הסגנון האישי שלכם! תכשיטים לגברים מגיעים במגוון עצום של סוגים – אפשר למצוא תליונים ענקיים לצד תליונים קטנים, טבעות בולטות לצד טבעות צנועות יותר, צבעים עזים לעומת צבעים סולידיים וכדומה. הכי חשוב הוא לבחור את התכשיט לפי מה שאתם אוהבים ומה שמתאים לכם. בנוסף, חשוב לזכור שתכשיטים לגברים, לרוב, הם מאוד בולטים ומשדרים מסר לעולם. לכן, יש לחשוב מה אתם רוצים לשדר – האם זה גבריות, קשיחות, אלגנטיות, רגישות וכדומה.

 

התאמה לפי גוון עור

גוון עור משחק גם הוא תפקיד בבחירה בתכשיטים לגברים, בדיוק כמו שהוא משחק תפקיד בבחירה בתכשיטים לנשים. עבור גוון עור בהיר, מומלץ לבחור בתכשיטים שגם הם בהירים יותר – למשל, תכשיטים העשויים מחומרים כמו כסף, פלטינה או זהב לבן. לעומת זאת, עבור גווני עור כהים יותר, מומלץ לבחור דווקא בתכשיטים עם צבע עמוק ועשיר יותר כמו זהב צהוב, נחושת ואפילו זהב ורוד.

 

בחירה בצמיד המושלם

צמיד לגבר הוא אקססורי נהדר ודרך לבטא חופש ועוצמה. כדי לבחור את הצמיד המושלם, כדאי לקחת בחשבון את הסוגים השונים של צמידים:

 

צמיד מתכת

צמיד עשוי מתכת הוא בדרך כלל צמיד קלאסי ומלוטש, שמשדר אלגנטיות, מקצועיות ורצינות. אפשר לבחור בגרסה המשלבת גם חרוזי עץ, כדי לאזן את המתכת.

 

צמיד חרוזים

צמיד חרוזים משדר מראה הרבה יותר חופשי וטבעי, ומתאים מאוד ליומיום.

 

צמידים ארוגים

גברים שמחפשים קצת צבע ישמחו לבחור בצמידים ארוגים שמשדרים תחכום, קלאסיקה אך גם חיבור לקרקע. ישנם צמידים בגימורי זהב וכסף, כדי להוסיף עוד יוקרה.

 

בחירה בתליונים לשרשרת

אם אתם מעוניינים בתכשיטים לגברים כמו שרשראות, חשוב לתת את הדגש על התליון. כשבוחרים תליון בשרשרת לגבר, התליון משדר הרבה לעולם, ולכן מומלץ להתאים אותו לאופי ולדעות שלכם. למשל, גבר המחובר למדינה יכול לבחור במגן דוד, גבר המחובר לדת יכול לבחור בתליון של מזוזה או לוחות הברית, בעוד ניתן לבחור גם בשרשראות זהב ללא תליון, למי שמעוניין רק בפן העיצובי. תליונים יכולים להיות משובצים גם באבנים יקרות ויהלומים, מה שמוסיף למראה הכללי.

 

בחירה בטבעות לגברים

טבעות הפכו פופולריות מאוד עבור גברים, ואם אתם מחפשים תכשיטים לגברים, כדאי לכם לשקול גם טבעות. גברים אופנתיים ונועזים ישמחו אולי לטבעות המשובצות באבני חן, בעוד גברים מתוחכמים ואלגנטיים יעדיפו טבעות המשובצות ביהלומים לבנים או שחורים. יש לשקול גם את עובי הטבעת – לרוב, טבעות לגברים הן עבות ובולטות יותר מטבעות לנשים, אך אפשר למצוא גם טבעות דקות ומעוצבות. הבחירה בטבעת צריכה להיות, כמו שכבר הזכרנו, לפי הסגנון והאופי, ומה שאתם רוצים לשדר!

 

בחירה בעגילים לגברים

את רשימת הטיפים נסיים עם הבחירה בעגילים, מהתכשיטים הותיקים לגברים. גברים שלובשים בעיקר חליפות וביגוד עסקי יעדיפו, לרוב, עגילים קטנים וצמודים שיתאימו ללבוש הרשמי. לעומת זאת, עגילים בולטים וכן עגילי חישוק יכולים להתאים לגברים שמחפשים מראה יותר נועז וחופשי!

Back top top