Skip to Content Contact Us

סוגי עגילים שמתאימים למתנה לבת מצווה

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

בת מצווה היא אירוע מרגש מאוד, שמסמל מעבר בין ילדות לבגרות, בין ילדה לנערה. כשבוחרים מתנה לבת מצווה, רוצים לבחור במתנה שמסמלת בדיוק את זה; את הרגע הזה בו הילדה היא כבר לא ילדה!
אחת המתנות שמסמלות בדיוק את זה היא תכשיטים.

תכשיטים משדרים נשיות, קלאסיות, יוקרתיות, ולכן הם מהווים מתנה מושלמת לבת מצווה. אחד התכשיטים הפופולריים ביותר כמתנה לבת מצווה הוא עגילים.

 

עגילים – היבט כללי

עגילים יוקרתיים, מרשימים ונוצצים ילוו את הנערה שנים ארוכות קדימה, ויהיו מתנה בלתי נשכחת לכל נערה! אבל גם עגיל משתנה זה מזה בסוג שלו, ולא כל עגיל מתאים כמתנה לבת מצווה. אז איך בוחרים? קבלו כמה אפשרויות מדהימות לעגיל כמתנה לבת מצווה:

עגילים צמודים

עגילים צמודים קלאסיים הם נהדרים לנערות שחוגגות בת מצווה. עגילים צמודים מייצגים מצד אחד צניעות ולא מוחצנות או מוקצנות, אך מצד שני הם מלאי נוכחות, קלאסיים ומשדרים נשיות ועל זמניות. מומלץ לבחור בעגילי יהלום – היהלומים הראשונים של הנערה – שיהיו ספתח נהדר לעולם התכשיטים, היוקרה והניצוץ.

עגילי חישוק

מלבד עגילים צמודים, ניתן לבחור גם בעגילי חישוק. מומלץ לבחור בעגילי חישוק קטנים ולא מוגזמים מדי, כדי להמשיך את הקו הצנוע והעדין של התכשיט. ניתן למצוא עגילי חישוק קטנים ועדינים המשובצים ביהלומים, מזהב לבן או מזהב צהוב (בהתאם לטעם של חוגגת בת המצווה), ולשמח אותה עם מתנה ייחודית, עם הרבה קסם.

עגיל תלוי

כמובן, חשוב להתאים את המתנה גם לאופי הנערה. אנחנו מדברים הרבה על עגילים צמודים וצנועים, אך ישנן נערות שדווקא אוהבות כבר תכשיטים בולטים עם נוכחות גדולה מאוד, ולכן יעדיפו עגיל תלוי ובולט. גם עגיל תלוי יכול להיות מתנה נהדרת לכלות בת מצווה, ואפשר למצוא עגילים ארוכים, בולטים, משובצים ביהלומים או באבני חן, בדיוק לפי הטעם של ילדת הבת מצווה!

עגילים צמודים בחריטה אישית

אופציה נוספת היא עגילים צמודים עם חריטה אישית, שאתם בוחרים לפי ההיכרות שלכם עם כלת בת המצווה או לפי מה שאתם רוצים להעניק לה –  למשל, חמסה, לב, האות הראשונה של השם שלה וכדומה. עגיל כזה הוא עגיל אישי ומיוחד שעוצב במיוחד עבורה, ולכן יש לו משמעות הרבה יותר גדולה. מעבר לחריטה אישית, ניתן לבחור גם עגיל צמוד בצורה ייחודית – למשל, פרח, לב, פרפר או צורות גיאומטריות מיוחדות אחרות.

אבן הולדת

עוד דרך להפוך את המתנה להרבה יותר אישית ומיוחדת היא לבחור בעגילים צמודים משובצים באבן הולדת. אבן הולדת היא אבן חן המותאמת לחודש ההולדת שלנו. למשל, אבן ההולדת של ינואר היא גארנט, של ספטמבר היא ספיר, של נובמבר היא טופז וכו'. אם כלת בת המצווה נולדה בספטמבר, בחרו לה עגילים צמודים משובצים באבן ספיר. אם בפברואר, לכו על עגיל משובץ באבן אמטיסט וכדומה.

התאימו את המתנה לכלת בת המצווה!

לא משנה באיזה עגיל בחרתם, אל תשכחו להתאים את העגיל לטעמה ולא לטעמכם. כשאתם בוחרים בעגיל המושלם, חשבו על המתכת – האם היא מעדיפה זהב צהוב, זהב לבן או אולי דווקא זהב ורוד? האם היא אוהבת תכשיטים גדולים ובולטים, או דווקא תכשיטים קטנים וצנועים? האם היא מעדיפה את הניצוץ של היהלום, או אולי דווקא צבע מהפנט של אבן חן? יכול להיות שהיא כבר עונדת תכשיטים ולכן יש לכם את התשובות לשאלות האלו, ויכול להיות שאתם לא באמת יודעים ותצטרכו לשאול אותה או "לקחת הימור". כך או כך, נסו להתאים ככל יכולתכם את התכשיט לטעמה, כדי להעניק את המתנה המושלמת!

Back top top