Skip to Content Contact Us

תכשיטים אישיים לאירועים מרגשים של החיים

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

תכשיטים הם פריטים יוקרתיים ויפיפיים, אבל כנראה שהתכשיטים הכי מיוחדים הם אותם תכשיטים אישיים – התכשיטים שיש להם ערך סנטימנטלי גבוה, ושהם אך ורק שלכם ולא תוכלו למצוא אותם אצל אף אחד אחר. 

כשבוחרים תכשיט אישי לעצמכם או כמתנה, בוחרים משהו שהוא חד פעמי, שהוא מיוחד רק לתכשיט הספציפי הזה, ושסביר להניח שהוא עתיד להפוך לפריט הכי ייחודי בקופסת התכשיטים – דווקא בגלל הייחודיות שלו!

קצת על תכשיטים אישיים

תכשיט יכול להפוך אישי בכמה דרכים, בין אם באמצעות תחריטים, סמלים, ראשי תיבות, שמות, תאריכים, עיצוב מיוחד וחד-פעמי בהכנה אישית, אבני חן אישיות או צורה ייחודית. באמצעות התכשיט תוכלו לבטא את עצמכם, ולשדר לעולם מה חשוב לכם.

איך הופכים תכשיט לאישי?

הנה כמה רעיונות מצוינים לתכשיט מיוחד שיזכיר לכם את האירועים המרגשים ביותר בחיים שלכם:

טבעות חותם

טבעות חותם הן דרך נפלאה להפוך תכשיט לאישי. טבעות חותם הן טבעות שהולכות הרבה שנים אחורה, לעידן בו מלכים היו עונדים טבעת חותם עם סמל ייחודי, ובאמצעותה חותמים על מסמכים. היום טבעות חותם הן בעיקר סנטימנטליות, ומדובר על טבעות עם חריטה אישית – על הטבעות האלו אפשר לחרוט שמות, ראשי תיבות, תאריכים, סמלים, איורים ועוד. טבעות חותם יכולות להיות גם משובצות ביהלומים ובאבני חן, והן פריט אישי וייחודי בעבודת יד ובעיצוב אישי. ניתן, כמובן, להפוך טבעות אירוסין ונישואין לטבעות חותם באמצעות חריטה על גב הטבעת.

תכשיטים עם חריטה

אבל לא רק טבעות יכולות להיות עם חריטה; אפשר לחרוט גם על תכשיטים נוספים, כאשר מקובל לבצע חריטה ייחודית של ציור או סמל על גבי תליון לשרשרת. ניתן אף לחרוט ציורים אישיים, איורים, ואפילו תמונות שלכם ושל משפחתכם בקווים כלליים, כך שהאנשים החשובים לכם יהיו הכי קרובים ללב.

תכשיט עם השם שלכם

תכשיט שם הוא דרך נפלאה לבטא אמירה אישית. היום יש מאות אפשרויות, כאשר האפשרות המקובלת ביותר היא תליון עם השם שלכם או של האות הראשונה בזהב, כולל אפשרות לשיבוץ של יהלומים ואבני חן. ניתן ליצור גם צמידים עם שם, וכן טבעות שעליהן אפשר לחרוט את השם או את ראשי התיבות. השם שלנו, בסופו של דבר, הוא חלק בלתי נפרד ממי שאנחנו!

תכשיטים משפחתיים

אופציה נוספת לתכשיטים אישיים היא תכשיטים 'משפחתיים', למשל, טבעות המשובצות בשמות הילדים, תליוני אם וילד, תליון עם חריטת תמונה משפחתית, תליונים עם אפשרות לפתיחה של התליון ובפנים תמונה של המשפחה ועוד. נשים רבות בוחרות תליונים עם השמות של הילדים שלהן, ומוסיפות עוד שם אם ילד נולד למשפחה. כמו כן, אפשר לבחור בתכשיט שכל אחד מבני המשפחה יענוד, וכך ליצור קשר ייחודי באמצעות התכשיטים שלכם – זו דרך נפלאה להזכיר שהמשפחה נמצאת אתכם בכל צעד!

עוד אופציה מקובלת היא 'תכשיט אחיות' – אחיות הרבה פעמים עונדות את אותם צמידים או טבעות, לעתים עם חריטה או כיתוב המייצגים את הקשר ייחודי בין אחיות.

אבן הולדת

תכשיט עם אבן הולדת הוא עוד דרך להפוך תכשיט לאישי יותר. אבן הולדת היא אבן חן, המסמלת את חודש הלידה – למשל, אבן ההולדת של ינואר היא גארנט, אבן ההולדת של אפריל היא יהלום, ואבן ההולדת של מאי היא אזמרגד. בארצות כמו ארצות הברית, אוסטרליה ואפילו תאילנד, נהוג להעניק תכשיטים המשובצים באבן הולדת כמתנה – אלו יכולים להיות טבעות, שרשראות, צמידים, עגילים וכו' המשובצים באבן ההולדת של מקבל המתנה. גם תכשיטים עם אבן הולדת אפשר להפוך לתכשיט משפחתי – למשל, טבעת המשובצת באבני חן לפי אבני ההולדת של כל בני המשפחה!

באופן דומה, ניתן למצוא תכשיטים עם שיבוץ של סמלי המזלות, כך שתוכלו למצוא תליון עם המזל שלכם – בין אם אריה, דלי, תאומים וכו' – וכך להפוך את התכשיט לאישי יותר עבורכם.

עיצוב תכשיטים אישי

לפעמים, דווקא העיצוב המיוחד שלכם הוא זה שהופך את התכשיט לייחודי – ולאו דווקא אבן הולדת, שמות או תאריכים. אם יש לכם בראש את התכשיט החלומי ואתם רוצים שהדמיון יהפוך למציאות, ניתן לגשת למעצבי תכשיטים ולבקש את מה שיושב לכם בראש. המעצבים יוכלו ליצור את התכשיט החלומי שלכם בעבודת יד אישית, וליצור עבורכם תכשיט חד פעמי שהוא רק שלכם, בצורה המיוחדות ובשיבוץ שבראש שלכם.

Back top top