Skip to Content Contact Us

מתנה ליום הנישואין – שעון לבעל ולאישה

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

יום נישואין הוא יום מרגש. יום נישואין מציין את התאריך בו החלטתם למסד ולאחד את הקשר שלכם לעד, וציון יום הנישואין הוא דרך מדהימה להיזכר ביום המרגש שהיה לכם ובכל מה שעברתם מאז, וגם להראות את ההערכה שלכם לבן/בת הזוג באמצעות מתנה יוקרתית ומרגשת.

אם יום הנישואין שלכם מתקרב ואתם לא בטוחים מה לקנות לבעל/לאישה, יש לנו מתנה שתמיד תעשה את העבודה: שעונים. שעון לגבר או שעון לאישה הוא מתנה מרשימה, יוקרתית ומהממת, שנשארת לטווח הארוך ונמצאת תמיד על הזרוע של מי שאתם אוהבים!

לא השתכנעתם? קבלו 5 סיבות למה שעונים הם מתנה נפלאה ליום נישואין

שעון עם חריטה

על גבי שעון ניתן להוסיף חריטה רומנטית ומיוחדת לבן/בת הזוג – זה יכול להיות התאריך של יום הנישואין, ראשי תיבות של השמות שלכם, ואפילו בדיחה אישית או משהו שרק אתם מבינים. כך אתם הופכים את השעון לפריט חד פעמי בעולם כולו, והעובדה שהוא נמצא על היד באופן קבוע, הופך את המתנה אפילו לסימבולית יותר – שכן החריטה תמיד נמצאת קרוב לדופק, ומזכירה את הזוגיות הייחודית שלכם.

שעון מותאם אליכם

שעונים מגיעים במגוון עצום של אפשרויות – משעון ספורט צבעוני דרך שעון יהלומים קטן ויוקרתי ועד שעון עסקי, אלגנטי, שמתאים לאירועים מיוחדים, וכן מרצועת עור, דרך רצועת אלומיניום ועד רצועה המשובצת בזהב. החלק הכי כיף בבחירת המתנה הוא להתאים את השעון בדיוק לאופי ולטעם של בן/בת הזוג, ולהפתיע אותם עם מתנה שמתאימה בדיוק להם ולטעם הייחודי שלהם, מתוך מגוון האפשרויות והמותגים הבלתי נגמר.

תזכורת יומיומית

השעון נמצא תמיד על הזרוע שלנו, ולכן הוא תזכורת יומיומית לבן/בת הזוג. בכל פעם שהם יבדקו מה השעה, בכל פעם שמישהו יחמיא על השעון, בכל פעם שמבטם יפול על השעון – הם יזכרו ביום המיוחד בו השעון הזה הוענק! כמו כן, גם ברגעים הקשים יותר במהלך החיים, השעון הזה יהווה תזכורת למי מחכה להם בבית, ולכן יכול להעניק ביטחון כשצולחים אתגרים שונים במהלך השנים. מדובר על מתנה משמעותית, שנחשבת מאז ומתמיד למתנה יוקרתית ומיוחדת ולכן יכולה להיות המתנה האידיאלית לציון יום נישואין.

מתנה על זמנית

אסור לשכוח שמעבר למראה ולסטייל של שעון, יש לו עוד תפקיד חשוב – הוא מראה את השעה! לכן, שעון הוא מתנה על זמנית שבאופן סימבולי מזכירה את הזמן שלכם ביחד ואת העתיד שעוד פרוס לפניכם, וכן מהווה תזכורת למחויבות הנצחית שלכם אחד כלפי השניה. אישה שמעניקה שעון לגבר לבעלה ביום הנישואין, למעשה מזכירה את כל השנים שחלפו ביחד, וכך גם הפוך. לכן, שעונים הפכו למתנות מהנפוצות ביותר ליום נישואין בכל העולם.

מתנה שנשארת

שעונים הם מתנות לטווח הארוך – שעונים איכותיים הם עמידים ויכולים להחזיק שנים ארוכות, ולכן, בניגוד לפרחים, שוקולדים, או כל מתנה זמנית ומתכלה אחרת, שעון נחשב למתנה משמעותית שנשארת איתנו זמן ממושך. בנוסף, סביר להניח ששעון אף פעם לא ייצא מהאופנה!

אם אתם מחפשים מתנה ליום נישואין, שעון הוא הבחירה הנכונה!

מכל הסיבות שציינו כאן, שעונים הם מתנה נהדרת ליום נישואין, בין אם שעון לגבר ובין אם לשעון לאישה. שעון יהווה תזכורת יומיומית למערכת היחסים שלכם, יישאר שנים ארוכות, ובתוספת של חריטה רומנטית גם יהיה מתנה מיוחדת, רגישה וחד פעמית.

אם אתם מחפשים מתנה ליום נישואין והלכתם לאיבוד בין כל האפשרויות, שעון הוא ללא ספק המתנה האידיאלית!

Back top top