Skip to Content Contact Us

תכשיט כמתנה ליולדת

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו, מתנות
מה הדבר הראשון שעולה בדמיונכם למשמע הביטוי "מתנה ליולדת"? בדרך כלל דובי גדול, זר פרחים או "ערכת לידה" שכוללת בגדי תינוק וכמה תמרוקים.

 

אבל כמה מאיתנו באמת נותנים מתנה ליולדת עצמה, מתוך מחשבה עליה? תכשיט כמתנה ליולדת הוא רעיון מקורי שלא רבים נוטים לחשוב עליו, ובשל כך מהווה את המתנה האולטימטיבית לאם הטרייה.

 

לידה היא חוויה עוצמתית עד מאוד, אך מעבר לאושר הגדול בו מגיח תינוק לעולם, חווה האם הטרייה קשים לא מעטים הקשורים הן לפן הנפשי והן לפן הבריאותי. מייד אחרי הלידה, ובתקווה שלא הייתה זו לידה בניתוח קיסרי, תתמודד היולדת עם כאבים באזור התפרים, עם חולשה ועייפות ולעיתים עם בייבי בלוז (דיכאון לאחר לידה) שהפך למדובר עד מאוד בעת הנוכחית.

אם בעבר נטו לחשוב כולם כי את המתנה שלה קיבלה היולדת בזמן שאחזה בין זרועותיה את פרי בטנה, הרי שכיום מבינה הסביבה כי יש להקדיש ליולדת יותר תשומת לב ואף לפנק אותה במתנה ולא רק את תינוקה שזה עתה הגיח לעולם; אך נשאלת השאלה – איזו מתנה ליולדת כדאי ומומלץ לרכוש.

 

מתנה היא הדרך לסמן אהבה
אם זה עתה החברה הכי טובה שלך ילדה, הבת שלך נכנסה לחדר הלידה, או האישה שאתה כל כך אוהב עתידה ללדת עבורך את יורש העצר – זה הזמן לשקול מתנה ליולדת, כזו שהיא תאהב ותציין עבורה את היום, אומנם המאושר בחייה, אך בין היתר המורכב גם מתחושות מגוונות.

 

האופציות למתנה אותה אתם יכולים לרכוש ליולדת הן רבות ומגוונות, אך נכון יהיה לרכוש מתנה בה תשתמש היולדת לאורך זמן וכזו שתזכיר לה את המאורע המשמח. מצד אחד זה יכול להיות משהו שימושי גם לאם וגם לתינוק, אך מצד שני מדובר במתנה ליולדת ולכן תכשיט כגון עגילי זהב, שרשרת עם כיתוב או צמיד בהתאמה אישית הוא בחירה מצוינת. הבחירה בין האופציות היא מגוונת אך היכרות שלכם עם היולדת תצליח לפקס אתכם ולבחור עבורה את התכשיט אותו היא מעדיפה וזה שישמש אותה לאורך זמן.

 

תכשיט כמתנה ליולדת הטרייה שהפכה זה עתה לאימא, עתיד לשמש אותה באופן קבוע במהלך חייה, כך שאתם מביעים עבורה באמצעות התכשיט הן את האהבה העצומה שאתם חשים כלפיה והן את הערכה האדירה על הלידה שחוותה זה עתה. עצם העובדה שהיא תענוד את התכשיט באופן קבוע היא תיזכר כל יום באהבתכם הרבה כלפיה ואת ההשקעה שלכם בה מהלך שישמח אותה עד מאוד.

 

מתנה מקורית ומעוררת השראה
אם החלטתם לרכוש מתנה ליולדת הרי חשוב שהיא תהיה מקורית וייחודית ותצליח להעניק ליולדת את התחושה שחשבו עליה לפני הבחירה ודאגו לרכוש עבורה מתנה מקורית בהתאמה אישית. צמיד, שרשרת או עגילים משובצים יהלום או שלא, בהחלט יכולים לגרום לה את התחושה הנעימה כי יש מי שאוהב אותה ויש מי שחושב עליה, כמו גם מעריך את הלידה שחוותה זה עתה.

 

אין ספק שקיימות מתנות רבות והבחירה ביניהם היא קשה, אך אחרי שוויתרתם על המתנות הבנאליות, נשאר לבחור במתנה אותה היולדת לא תרצה להחליף והרי תכשיט לאישה (גם אם היא לא אחרי לידה) הוא צעד מבורך וצעד אותו האישה אוהבת בכל עת ובכל סיטואציה אז למה ללכת לאיבוד בין שלל המתנות המוצעות אם יש באפשרותכם לרכוש עבורה תכשיט מהודר.

Back top top