Skip to Content Contact Us

לקראת החגים: תכשיטים שהולכים עם שמלה לבנה

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

עונת החגים הגיעה ועימה ההכנות המרובות. חלק מההכנות הן קניית בגדים חדשים כמיטב המסורת שתלבשי בערב החג. לצד הבגדים הללו תוכלי לענוד תכשיטים אשר יאירו אותך באור גדול. אם השנה החלטת שאת לובשת שמלה לבנה בערב החג, אלו התכשיטים אשר יהלמו אותה ואותך.

פנינים

בפנינים יש משהו מלכותי, ייחודי, משהו יותר רך מאבנים טובות ויהלומים. פנינים משדרות סוג של אלגנטיות, קלאסה אחרת וכשעונדים אותן לא ניתן להתעלם מהן, למרות שהן לא נוצצות כיהלומים, למרות שהן לא צבעוניות כמו אבנים טובות ועדיין – הפנינה זורחת ומאירה חזק מאי פעם, בפרט כשהיא משולבת בעיצובים ייחודיים. הבה נסקור יחד את כל האפשרויות שמציעות לנו הפנינים בשילוב עם שמלה לבנה.

  • שרשרת פנינים היא בהחלט מרשימה ותעניק לשמלה הלבנה את העיטור המושלם לצווארך. תוכלי לענוד שרשרת עם פנינים קטנות או גדולות יותר, בגוון לבן פנינה או בפנינים צבעוניות, ואם את לובשת שמלה לבנה עם מחשוף, תוכלי לענוד שרשרת פנינים יפהפייה שנשפכת כלפי מטה.
  • לחילופין, תוכלי לענוד שרשרת יפה מזהב לבן או זהב צהוב ולשלב עימה תליון פנינה משגע בשלל עיצובים מרשמים.
  • צמידי פנינים יהוו את הסט המושלם למחרוזת שאת עונדת וייצרו הרמוניה שתחמיא גם לך וגם לשמלה הלבנה.
  • עגילי פנינים יכולים להיות תוספת נהדרת, תוכלי לענוד עגילים ארוכים שבסיומם יש פנינה או במגוון אורכים שונים מעוצבים בשילוב יהלומים איכותיים.
  • נסיים עם טבעות פנינים. תוכלי להשלים את סט הפנינים המרהיב שיש ברשותך גם עם טבעת פנינה מרשימה משולבת יהלומים, אשר בהחלט תיצור רושם רב בשולחן החג ותחמיא גם היא לכל הפנינים שאת עונדת ולשמלה הלבנה.

אבני חן  

דווקא בגלל שאבני חן מגיעות בשלל צבעים, חלקם בהירים יותר וחלקם כהים ועמוקים, הן יכולות להיות התוספת המושלמת לשמלה לבנה. הן אלו שייצרו את הניגודיות והעניין הרב, והן אלו שימשכו מיד את העין לכיוון הגוונים השונים של האבנים, המשולבות במיטב העיצובים. אם כך, הבה נתחיל:

בגזרת השרשראות תוכלי לענוד שרשרת עם תליון של אבנים טובות, תוכלי לבחור באבן אמרלד בעלת הגוון הירוק העמוק, או באבן אמיטיסט בעלת הגוון הירוק העדין. אם את מעוניינת בגוונים כחולים תוכלי לבחור באבן ספיר או קורונדום בעלות הגוון העמוק או לחילופין באבן הטופז הבהירה בגוון תכלת. תוכלי לענוד תליון משובץ באבן סיטרין צהובה ומרשימה או באבן רובי אדומה בגוון עמוק. אם גוונים סגולים הם האהובים עליך תוכלי לענוד את אבן האמטיסט בגוון זה. לא משנה באיזה גוון תבחרי הוא יבלוט מיד מעל שמלתך הלבנה וישאיר רושם רב.

כעת יש בפנייך שתי אפשרויות, תוכלי לבחור באבן אחת שתוליך את קו העיצוב הכללי, או לענוד גוון אחר בכל תכשיט וליצור פסיפס צבעים של אבנים טובות על גופך. 

תוכלי לענוד עגילי רובי בגוון אדום, לענוד שרשרת עם אבן ספיר כחולה, לשלב על מפרק ידך צמיד זהב עם אמרלד ירוק ועל אצבעותייך לענוד טבעות של סיטירין צהובה, אמטיסט סגולה או אבן סמוקי חומה ומרשימה.

לחילופין תוכלי לענוד סט שלם של הגוון הנבחר או לשלב בין גוונים של אותו הצבע כמו כחול ספיר ותכלת טופז.

יהלומים

מה לא נאמר על יהלומים? האבנים הנוצצות שמשגעות את העולם. אם את שואפת ליצור מראה יוקרתי במיוחד, אז אין ספק שיהלומים הם חברייך הטובים ביותר. על צווארך תוכלי לענוד שרשרת יהלומים מרשימה ונוצצת או לחילופין לענוד שרשרת זהב עם תליון המשלב גם יהלומים. אם את רוצה שיהיה מיקוד על היהלום בלבד – שרשרת עם תליון סוליטר תיתן מענה לדרישה זו.

על ידייך תוכלי לשלב צמיד טניס מרהיב שינצוץ עוד מהדלת. תוכלי להשלים את המראה עם עגילים צמודים של יהלומי סוליטר או עם עגילי יהלומים מרשימים בעיצובים שונים, תוכלי לבחור בעגילים קצרים או ארוכים, בסגנון חלק ונקי או משולבים בעיצוב מזהב, אך כל עגיל שתבחרי ללא מן הכלל, יהיה מרשים ויפה ויעניק לך את הטאץ' המושלם, בפרט אם שיער אסוף או קצר וניתן לראות אותם היטב.

לגבי טבעות, אין כל צל של ספק שטבעת יהלום בין אם היא טבעת של קארט 1 ובין אם היא טבעת יהלומים מעוצבת, תהיה לא פחות ממושלמת יחד עם הסט המקסים שאת עונדת, ואף תחמיא מאוד לשמלתך הלבנה.       

Back top top