Skip to Content Contact Us

תכשיטים מיוחדים בסטייל לקראת חתונת חורף

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

העונה הקרה מביאה עמה הזדמנויות נפלאות לחגיגה באווירה רומנטית מיוחדת וזוגות אוהבים רבים בוחרים לקיים חתונת חורף בלתי נשכחת.
היתרונות של חתונת חורף מגוונים: בעונת החורף ניתן ליהנות מזמינות גבוהה יותר של אולמות אירועים וכן מעלויות אטרקטיביות במיוחד מבלי להתפשר על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.
החורף הישראלי נחשב למתון ונוח יחסית, כך שבמקרים רבים, כאשר מזג האוויר ידידותי ושליו, אפשר אפילו לחגוג בחוץ וכן ליהנות גם מתפריט חורפי של קדרות, מרקים, תבשילים חמים ומאירוע קסום.
חלק בלתי נפרד מהתכנון של חתונה בחורף קשור לביגוד – שמלת הכלה, חליפת החתן וכמובן האקססוריז הנלווים כמו תכשיטים.
סטייל בטוויסט חורפי מביא עמו מראה עוטף, חמים ומפנק עם צעיפים, סריגים, כפפות, בדים עבים ועשירים או ביגוד במספר שכבות וכדאי לשלב בין התכשיטים כך שיתכתבו עם אותה השפה הסגנונית של הבגדים.
לפניכם המלצה על תכשיטים שישתלבו בהרמוניה בחתונת חורף וכן טיפים לבחירה והתאמה לטוטאלוק מושלם:

התאמת התכשיט לסגנון השמלה

שרשראות זהב הן הכוכבות של אירועים נוצצים וזוהרים כאשר חשוב לברר מראש באיזו דרגת קרט מדובר ואיזה סגנון של שרשרת תרצו וכיצד היא "תדבר" עם המראה הכולל.
למשל, אורך השרשרת הוא פרמטר קריטי ואם יש שמלה עם מחשוף עמוק אפשר לבחור שרשרת ארוכה יחסית עם תליון בולט או אם מדובר בשמלה סגורה יחסית שרשרת צמודה יותר.
ניתן לחבר בין הצורניות של השרשרת והתליון לקווי המתאר של בשמלה – שרשרת בעלת תליון ארוך ליניארי לשמלה המאופיינת בקווים ישרים או להפך "לשבור" את הליניאריות באמצעות תליון אובלי ומעוגל.
תוכלו לזהות אלמנטים שחוזרים בשמלה ולהמשיך אותם בתכשיטים כמו למשל, פרפרים, פרחים ולבבות או בסגנון ישיר כגון תכשיטים בצורת וינטאג' המתחברים בהרמוניה לשמלת וינטאג' או תכשיטי ארט דקו להופעה בסגנון זה.
בהמשך ללוק השכבות, ניתן לבחור בתכשיטים בעלי מספר שכבות או להפך – במידה והתחושה היא שהשמלה בעלת מראה דומיננטי ומאסיבי או כבד יתר על המידה – ללכת על המראה ההפוך ולייצר קונטרסט מעניין באמצעות תכשיט קליל ואוורירי. במידה ומדובר בשמלת גולף אפשר לבחור שרשראות זהב באורכים שונים ש"שוברים" את האורך.

יהלומים פנינים ואבני חן להעצמת המראה

היהלומים שנוצצים כמו פתיתי שלג מייצרים בדיוק את הסגנון האלגנטי והיוקרתי של חתונות חורף. בעונה הקרה אפשר להעצים את המראה באמצעות תליון יהלומים עוצמתיים משובץ יהלומים במראה מפוסל ובלתי שגרתי בצורניות מעניינת במראה נועז ואקסטרווגנטי מסנוורים ביופיים.
המראה העל זמני והניטראלי של יהלומים יכול להתאים בכל לוק ובכל עת ולכן הם כה נחשקים ומבוקשים בחתונות במשך כל ימות השנה וביניהן גם חתונות חורפיות.
עגילי אוברסייז וכן תליוני סטייטמנט גדולים יחמיאו מאוד למראה למי שמחפש נוכחות דרמטית. לחובבות הקלאסיקה – תכשיטי פנינים ומי שמחפשת נגיעה של צבע בוודאי תבחר באבני חן בצבעים מרהיבים כאשר אפשר לבחור גוון משלים לגוון של הביגוד או גוון מנוגד לגוון של הביגוד או צבע שמשדר את מה שתרצו לשדר – סגול מיסטי, ירוק של צמיחה, תכלת רגוע וכדומה.
לעיתים נבחר גוונים חמים או זהב צהוב על פני לבן בחתונת חורף על מנת "לחמם" ולרכך את האווירה החורפית. תכשיטי זהב נראים נהדר גם עם שמלות כלה בגוון שמפניה וכן עם שמלות בגוון של שנהב.
לגברים יוכלו להתאים שרשראות זהב אלגנטיות במיוחד לחולצות לבנות עם טוקסידו כשיש שרשראות דרמטיות יותר בליווי זירקונים שחורים שיכולים להתאים להופעה המרשימה וכן תכשיטים עם תליונים משובצי יהלומים שחורים, כך שהמסגרת הבהירה משתלבת נפלא עם החולצה הלבנה והיהלומים בשחור עם הז'קט והחליפה.

Back top top