Skip to Content Contact Us

בחירת תכשיטים לאירוע ערב

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

תכשיטים הם הדרך המושלמת להשלים כל הופעה, בעיקר כשמדובר על הופעת ערב באירוע רשמי. תכשיטים הם הטאץ' הסופי של כל לוק, והם אלו שיכולים לעשות את ההבדל בין מראה נחמד ומכובד לבין הופעה מרשימה במיוחד. 

הבעיה היא שהבחירה בתכשיטים הנכונים לכל לוק יכולה להיות מאתגרת, ולפעמים בחירה לא נכונה יכולה לעשות עוול ללוק כולו. אז איך בוחרים נכון תכשיטים לאירוע ערב? המדריך הבא ייתן לכן כמה טיפים מצוינים! 

שמרו על איזון

הכלל הראשון בבחירה בתכשיטים לאירוע ערב (או לכל אירוע, לצורך העניין) הוא לשמור על איזון בין התכשיטים. כלומר, אם אתן רוצות לענוד שרשרת זהב ארוכה ובולטת עם תליון גדול, אז מומלץ לבחור בעגילים ובצמיד עדינים יותר כדי להשלים את המראה ולא ליצור בלגן בעין. באותו נושא, אם הלבוש שלכן הוא בולט מאוד ותופס את העין – למשל, שמלה מלאה בפייטים או נצנצים – מומלץ לבחור בתכשיטים עדינים יותר. לעומת זאת, אם הלבוש שלכן פשוט, כמו שמלת ערב שחורה, צמודה וקלאסית, תכשיטים הם הדרך שלכן לשדרג את הלוק הכללי. לכן, איזון הוא חלק בלתי נפרד מהבחירה בתכשיטים לאירוע ערב.

נסו להתאים את התכשיט להדפס

אם אתן לובשות שמלה עם הדפס מסוים, חשוב להתאים גם את התכשיטים. למשל, אם השמלה היא עם הדפס פסים, ענדו עגילים ישרים וארוכים, ולא עגילי חישוק שסותרים את ההדפס. אתן רוצות ליצור הרמוניה בין התכשיט לבין הבגד, ולא ליצור סתירות שיכולות לבלבל את העיניים וליצור מראה מבולגן ולא אסתטי.

תנו את הדגש ליתרונות שלכן

לכל אחת מאיתנו יש יתרונות משלה – בין אם עיניים מאוד יפות, שיער מרשים, ידיים רזות וארוכות וכדומה. באמצעות תכשיטים ניתן לתת את הדגש לאזורים היפים האלו, ולגרום להם לבלוט. למשל, עגילים בולטים ידגישו את העיניים ואת מבנה הפנים, צמיד זהב רחב יכול להדגיש את הזרועות והידיים, ושרשרת ארוכה תתן את הדגש על קו הצוואר ועצמות הבריח. לכן, השתדלו לתת את הדעת גם לאזורים הטובים שלכן כדי לבחור את התכשיטים שידגישו אותם.

הבליטו את האישיות שלכן

תכשיטים הם דרך נפלאה להוציא החוצה את האישיות שלכן. לכן, אל תפחדו לבחור בתכשיטים שמוציאים החוצה את הסטייל האישי שלכן ואת הביטוי העצמי שלכן, כמו הצבעים שאתן אוהבות, הסגנונות שמדברים אליכן וכדומה. 

לא רק תכשיטים – כל הבחירות החשובות לפני אירוע

מעבר לבחירה בתכשיטים, יש עוד כמה בחירות חשובות לפני אירוע ערב. לפני כל אירוע, חשוב לבחור את השמלה הנכונה או בגדי נשים אחרים המתאימים לערב. מעבר לזה, יש להתאפר באיפור ערב שידגיש את הבגדים ואת התכשיטים, לבחור נעליים שמחמיאות ללוק הכללי וכן גם לא לשכוח פרטים קטנים כמו בישום, סידור השיער, תיק, עליונית בחורף וכדומה. כל הפרטים הקטנים הם אלו שמשלימים את הלוק והופכים אותו למושלם וחד פעמי!

Back top top