Skip to Content Contact Us

איזה תכשיטים לאישה יתאימו לאירוע קטן

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

תכשיטים לאישה הם חלק בלתי נפרד מהלוק הכללי בכל אירוע, אבל חשוב לדעת כיצד להתאים בין התכשיט לבין סוג האירוע והאווירה השוררת במקום. אירועים גדולים, חתונות ואירועים רשמיים דורשים סוג מסוים של אקססוריז ותכשיטים לאישה, בעוד אירועים קטנים, ביתיים ולא רשמיים ידרשו סוג אחר, בדרך כלל צנוע או קטן יותר. 

אז איך בוחרים תכשיטים לאישה לאירוע קטן? אנחנו כאן עם המדריך המלא, שיעזור לכן לבחור את האקססוריז בצורה מדויקת לפי סוג האירוע אליהן אתן מגיעות!

אירוע קטן עם משפחה וחברים

הרבה פעמים יש לנו אירועים קטנים ומשפחתיים עם האנשים שאנחנו אוהבים – בין אם מדובר על יום הולדת, מסיבת אירוסים, אירוע בר מצווה קטן ומשמח או סתם מפגש חברתי. בדרך כלל האירועים האלו נחשבים קאז'ואליים וקלילים, ולכן לא דורשים התאבזרות מוגזמת.

לאירועים מסוג זה, תוכלו לבחור בתכשיטים לאישה כמו שרשראות עם תליונים קטנים או צמידים עדינים. גם עגילים משחקים תפקיד חשוב, וניתן לבחור בעגילי יהלום או עגילים משובצים אבנים יקרות. 

אירועי משרד

בדרך כלל בכל מה שקשור למקום העבודה, התכשיטים תופסים נפח פחות בולט, ונשים מעדיפות לבחור בתכשיטים עדינים, דקים וקטנים מאשר תכשיטים בולטים. זה נכון גם לגבי אירועים בעבודה, כמו אירועי האפי האוור או אירועים קטנים כדי לציין יום הולדת או הישג מסוים. מומלץ לבחור בעגילים צמודים מזהב או מכסף, שרשראות עם תליונים קטנים וכן צמידים עדינים. 

חגים

חגים בפני עצמם הם אירועים קטנים. בין אם מדובר על ערב חג רק עם המשפחה הגרעינית או על חג גדול יותר עם המשפחה המורחבת, מדובר על אירוע חגיגי שדורש התאבזרות מיוחדת. בדרך כלל, באירועים קטנים כמו חגים, אפשר ללכת קצת יותר רחוק; אם אתן לובשות בגדים לבנים, תוכלו לשלב אותן עם תכשיטי יהלומים או תכשיטים צבעוניים משובצים אבנים יקרות, וכן ניתן לשלב גם עגילי חישוק חלקים או משובצים. 

התאמה בין הבגדים לבין התכשיטים

נתנו כאן כמה טיפים כלליים לתכשיטים לאישה לאירועים קטנים – הטיפ המרכזי הוא לבחור בתכשיטים שהם על הצד העדין יותר, שמשדרגים את הלוק אך לא תופסים את כל תשומת הלב. כמובן, אסור לשכוח שצריך לקחת בחשבון גם את הבגדים. אם אתן בוחרות בביגוד בולט וצבעוני, מומלץ לבחור בתכשיטים נייטרלים ועדינים; לעומת זאת, אם בחרתן בביגוד קאז'ואלי בצבעים נייטרלים, תוכלו לקחת את התכשיטים שלכן צעד אחד רחוק יותר. כשמדובר על שרשרת, יש להתאים את התכשיט גם לקו הצוואר – למשל, קו עגול מתאים לשרשרת עגולה, בעוד שרשרת ארוכה תעבוד מצוין עם צווארון ארוך.

כמו כן, יש לדאוג להתאמה בין התכשיטים לבין עצמם – לרוב, מומלץ שהתכשיטים יהיו בצבעים דומים (אם השרשרת בזהב לבן, כך גם העגילים או הטבעות), וכן שיתכתבו זה עם זה. עגילים בולטים, שרשרת בולטת וצמיד בולט זה יותר מדי; בחרו תכשיט אחד שתרצו שיתפוס את ההצגה, כאשר יתר התכשיטים יהיו על הצד העדין או המרומז יותר.

תכשיטים לאישה שתמיד עושים את העבודה

כדי לדאוג שתמיד יהיו לכן תכשיטים נכונים לענוד לכל אירוע, מומלץ להצטייד בתכשיטים קלאסיים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה ותמיד ישדרגו כל לוק – עגילי יהלום צמודים, צמיד טניס עדין, שרשרת עם תליון קטן ובעל חן – כל אלו מתאימים לכל לוק ולכל אירוע, בין אם קטן או גדול, כך שאף פעם אי אפשר לטעות איתם. 

ברגע שאתן מתלבטות אילו תכשיטים לענוד לאירוע, בין אם אירוע משפחתי קטן או אירוע קוקטייל רשמי, תוכלו לענוד את התכשיטים הקלאסיים והנוצצים האלו, ולדעת שאתן בכיוון הנכון. 

Back top top