Skip to Content Contact Us

כך תתכונני לעונת החתונות

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

החתונה שלך הולכת ומתקרבת, ההכנות בשיאן וההתרגשות מרקיעה שחקים. כנראה כבר מצאתם אולם, שלחתם את ההזמנות ובחרת את שמלת הכלה המושלמת, אבל יש עוד כמה הכנות שהרבה פעמים נבלעות בתוך ים הדברים שצריך לעשות לפני החתונה. 

בין אם לבחור תכשיטים לכלה, לדאוג לטיפוח אישי לפחות חודש לפני החתונה ולוודא שאת מגיעה עם תחושה של בריאות וקלילות ביום החתונה עצמו – אלו כל הדברים שכדאי לך לשלב בהכנות שלך לקראת חתונת החלומות!

בחירת תכשיטי כלה

כשמתחילים לתכנן חתונה, אחד הדברים המרכזיים שחושבים עליהם הוא כמובן שמלת הכלה. כנראה עברת בין לא מעט חנויות מעצבים, מדדת הרבה מאוד שמלות ובסוף בחרת את השמלה המנצחת, שמלת החלומות שלך שברגע שמדדת אותה ידעת שהיא האחת.

אבל ההכנות לאירוע לא מסתיימות בשמלה; הבחירה בתכשיטי כלה היא גם כן בחירה לא פשוטה בכלל, שצריכה להיעשות מספיק זמן לפני החתונה. הבחירה בתכשיטי כלה צריכה להיעשות אחרי שכבר יש לך שמלה, כך שתוכלי להתאים את התכשיטים לשמלה. למשל, אם השמלה שלך צמודה וקטנה, עדיף לבחור בתכשיטים גדולים ובולטים. לעומת זאת, אם השמלה גדולה ומרשימה, עדיף לבחור בתכשיטי יהלום או פנינים עדינים וקטנים יותר. 

שאלי את עצמך אם את מעדיפה פנינים, יהלומים או אבני חן. כל אלו יכולים להוות תוספת מרשימה מאוד להופעה שלך, אך הם צריכים להתכתב עם השמלה ואופייה. רוב הכלות מעדיפות תכשיטים בגווני לבן ושמנת, אבל תמיד יש כלות נועזות יותר שירצו גם שילוב של אבן חן צבעונית. 

 

טיפוח אישי – חלק בלתי נפרד מהכנות לחתונה

גם אם את לא רגילה למרוח על הפנים והגוף קרמים וסרומים באופן יומיומי, לפני החתונה כדאי להתחיל לשלב טיפוח אישי בשגרה שלך, וכן גם של החתן ושל הקרובים שלכם. ראשית, כחודש לפני יום החתונה מומלץ להגיע לטיפול פנים מסודר אצל קוסמטיקאית מומלצת, שתטפל בכל הבעיות הקטנות של עור הפנים, תחדש את עור הפנים ותעזור להוסיף להן ברק. הקוסמטיקאית תוכל גם להמליץ על מוצרי טיפוח נוספים להמשך טיפול לקראת יום החתונה. 

מומלץ להוסיף שגרת טיפוח יומיומית בתקופה שלפני החתונה, שתכלול, בין היתר, קרם פנים, קרם עיניים, סרום וסבון פנים. חשוב להתאים את מוצרי הטיפוח האלו לעור הפנים ולמצב הפנים, כך שתגיעי ליום החתונה עם עור פנים מושלם, חלק וזוהר. כמו כן, ניתן לשלב מוצרי טיפוח גם לשיער ולגוף.

 

ניקוי רעלים לגוף לפני החתונה

את רוצה להגיע ליום החתונה שלך מרגישה טוב בגוף שלך, בין אם מבחינת נראות וביטחון עצמי, ובין אם מבחינת הרגשה של קלילות בגוף. לכן, כלות רבות בוחרות לשנות את הרגלי התזונה שלהן בתקופה שלפני החתונה, כדי להרגיש כמה שיותר טוב ביום עצמו.

דרך אחת לעשות את זה היא באמצעות דיאטת ניקוי רעלים. תהליך של ניקוי רעלים מומלץ יאפשר לך לנקות את הגוף מהרעלים השונים שנמצאים בגוף של כולנו כתוצאה מהמזון המתועש והמהיר שאנחנו צורכים, וכן יאפשר לך לחיות אורח חיים בריא יותר גם אחרי החתונה. בתהליך של ניקוי רעלים יורדים במשקל ובמקביל משפרים את תפקוד מערכת העיכול וזוכים לגוף קליל, ערני ומלא אנרגיה, כזה שיגיע בשיאו ליום החתונה. 

חשוב לבצע את תהליך הניקוי בצורה מבוקרת. יש לדאוג להימנע ממזונות מתועשים, סוכרים, משקאות מוגזים, אלכוהול וכדומה, ולהעשיר את התפריט במוצרים אורגניים המסייעים לגוף. מעבר לניקוי רעלים, מומלץ לדאוג לשתייה מרובה של מים בימים שלפני החתונה וכן לנסות ולהקפיד על אימונים גופניים תדירים שיסייעו לחיטוב הגוף.

Back top top