Skip to Content Contact Us

רעיונות למתנה ליום נישואין לאמא ואבא

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו, מתנות

מתנה ליום נישואין לאמא ואבא היא תמיד קשה לבחירה – מה אפשר לתת להורים שלנו, שנתנו לנו הכל? יש כמה גישות למתנה ליום נישואין – זו יכולה להיות מתנה קלאסית של שוקולד ופרחים, מתנה רומנטית כמו צמיד יהלומים ועד מתנה סופר מפנקת של חופשה מפנקת ביעד בארץ (או בחו"ל, למשקיעים).

זה הזמן לאגד את האחים (או לפחות לשלוח הודעה בווטסאפ הקבוצתי) ולבחור את מתנת השנה ליום הנישואין של אמא ואבא. הכתבה הבאה תעזור לכם עם הבחירה הקשה.

המתנה הקלאסית: שוקולד ופרחים

יש משפחות שאוהבות להשקיע ולחפש אחר המתנה המושלמת, אבל יש כאלו שהן פשוט ישר ולעניין, ויעדיפו ללכת על חבילת בונבוניירות יוקרתית וזר פרחים ריחני וצבעוני כדי לסגור את הפינה. זה לאו דווקא דבר רע; תמיד נחמד לקבל שוקולד ופרחים, אבל אנחנו היינו מוסיפים גם תכשיט לאמא כדי לפנק אותה קצת מעבר.

המתנה הרומנטית: תכשיטים

תכשיטים תמיד יתקבלו כמתנה מהממת, יוקרתית ושימושית. תוכלו לבחור לאמא תכשיט בסגנון שהיא אוהבת – טבעת יהלומים, עגילים משובצים באבני חן או שרשרת פנינים יוקרתית. עבור אבא תוכלו לרכוש שעון יוקרתי מקולקציית ורסצ'ה או DOXA, ואם הוא בעניין של תכשיטים תוכלו למצוא עבורו תכשיטים לגבר, שרשראות, טבעות או צמידים לגברים.

המתנה הפרקטית: פריט לבית

כבר תקופה שאתם אומרים להורים שהגיע הזמן לקנות שואב אבק רובוטי, מכונת אספרסו או שייקר? יום נישואין הוא אחלה הזדמנות לקנות להם את מה שהם פשוט לא קונים לעצמם, ולהקל להם על החיים בדרך קטנה ומעשית. נסו להסתכל בבית ולראות אם יש משהו שחסר או שיכול לסייע להם.

המתנה המרגשת: פריט עם תמונה

היום אפשר לעשות עם תמונות הכל: להדפיס על ספלים, על ציפיות, על לוחות עץ, מגנטים, מחזיקי מפתחות, עוגות, וכמובן גם לתלות על הקירות או להדפיס אלבומים. מתנות המשלבות תמונות הן תמיד אישיות ומרגשות. כך תוכלו ללכת על קבוצת תמונות שהולכת עם השנים (חתונה, תינוקות והלאה), או אפילו להדפיס אלבום מושקע של תמונות משפחתיות. ההתרגשות מובטחת.

המתנה המפנקת: חופשה בארץ

חופשה היא תמיד מתנה מצוינת שכל אחד אוהב לקבל. תוכלו להזמין להורים צימר רומנטי בצפון או בדרום הארץ, לילה במלון בים המלח, ירושלים או תל-אביב או אפילו לסדר איזו חופשה משפחתית שלמה באילת. מה שלא תבחרו, מדובר על מתנה מהממת שתתן להורים כמה ימים של מנוחה שהם בטוח צריכים (כי מי לא צריך?)

Back top top