Skip to Content Contact Us

קניית תכשיטים אונליין – 3 דברים לוודא לפני קנייה

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו, מידע מקצועי

בעידן של היום, אנחנו קונים כמעט הכל דרך האינטרנט – מהבגדים שאנחנו לובשים, דרך הגאדג'טים שאנחנו רוכשים מזירות מסחר כמו Amazon או Aliexpress ועד האוכל שאנחנו מזמינים אונליין מהסופר. ובכל זאת, עדיין קיים חשש מסוים מפני רכישה מהאינטרנט, בעיקר כשמדובר על מוצרים יוקרתיים, כמו תכשיטים. החשש הזה גורם לנו לוותר על רכישה קלה ונוחה של תכשיטים – וחבל! אם יודעים לרכוש נכון ולהסתכל על הפרמטרים הנכונים, רכישת תכשיטים באינטרנט היא מהנה, מוצלחת ואפילו חסכונית.

אז נכון, לא היינו ממליצים לרכוש תכשיטים מחנות מרוחקת בחו"ל, בעיקר אם אנחנו לא מכירים אותה. אבל אם רוכשים באתר מאובטח, מחנות כחול-לבן, אמינה, עם סניפים פיזיים ואפשרות לשירות לקוחות בעברית – כמו אתר הבורסה לתכשיטים – הרכישה באינטרנט היא בהחלט מומלצת, ואפילו חסכונית; פעמים רבות יוענקו הנחות ברכישה דרך האינטרנט, שכן נחסכים פערי תיווך, ולכן המחירים משתלמים יותר מרכישה בסניף.

אם אתם עדיין מתלבטים, הנה 3 דברים שחייבים לבדוק כשרוכשים תכשיטים אונליין, ויבטיחו לכם קניה בטוחה:

1.האם יש תעודת מקוריות לתכשיט?

כשרוכשים תכשיט יהלומים אונליין, חובה לוודא שהוא מגיע עם תעודת מקוריות אמינה לתכשיט יהלומים. תעודה לתכשיט יהלומים מפרטת באופן מדעי את המאפיינים של היהלומים ואבני החן לפי בדיקות שנעשו במעבדה, על פי קריטריונים כמו ניקיון, צבע, ברק, סימטריה וכדומה, הקובעים את ערך התכשיט. התעודה הגמולוגית מבטיחה שהחנות/סוחר לא "עובדים עליכם", ומספקים לכם יהלום באיכות שהם טוענים. כמו כן, חשבו לוודא שבתעודה מתחייבים ליהלומים טבעיים (natural diamonds).

2.האם קיים אישור וחותמת ממכון תקנים?

מעבר לתעודה, חשוב לבדוק שמסופק אישור וחותמת ממכון התקנים הישראלי, המאמתים את טוהר הזהב. רוב התכשיטים היוקרתיים מורכבים מזהב טהור, ולכן האישור הזה חשוב מאוד. כך, לדוגמה, מכון התקנים מסמן תכשיטי זהב באמצעות חותמת בצורת כינור דוד המאמת את טוהר זהב. בנוסף, צריך להיות סימן טוהר הזהב בקראטים (לדוגמה, 14 קראט) וכן סימן היצרן (או היבואן). כמובן, מדובר על חותמת זעירה, שניתן לראות באמצעות זכוכית מגדלת, אך חשוב לוודא שהיא קיימת.

3.האם קיימת אפשרות החלפה ושירות לאחר המכירה?

כשרוכשים תכשיטים אונליין , חשוב לוודא שישנה אפשרות החלפה, בעיקר אם מדובר במתנה אבל לא רק. תכשיטים הם דבר יקר ואף אחת לא רוצה "להיתקע" עם תכשיט שהוא לא לטעמה. לחילופין, גם אם רכשת באינטרנט שרשרת שנראית בעינייך "וואו", כיוון  ולא ניתן לראות את התכשיט בעיניים וכן למדוד אותו, יכול להיות שהוא יגיע אלייך ותביני שהוא לא ממש מתאים לך.

אם מדובר על טבעת, ניתן להגיע לסניפים הפזורים בכל רחבי הארץ, ולמדוד את האצבע. חשוב לוודא שמיוצרת טבעת חדשה ולא מקטינים ומגדילים את הטבעת שהוזמנה. לכן, תמיד כדאי לוודא שישנה אפשרות החלפה זמינה, עם שירות לקוחות זמין. לכן, אנחנו ממליצים תמיד לרכוש דרך אתר ישראלי, אפילו כזה עם סניפים פיזיים.

איפה כדאי לכם לרכוש תכשיטים אונליין?

ברכישת תכשיטים אונליין דרך אתר הבורסה לתכשיטים תקבלו את כל הפרמטרים החשובים האלו –

  • חותמת ממכון התקנים
  • תעודה לתכשיט יהלומים
  •  התחייבות ליהלומים טבעיים
  • אפשרות החלפה באחד מהסניפים הרבים הפרושים ברחבי הארץ –

בנוסף, תזכו לעוד מספר יתרונות מדהימים אחרים. באתר של הבורסה תמצאו מבחר עצום, יוקרתי ומרהיב של תכשיטים – עגילים, שרשראות, צמידים וטבעות – וכן שעונים יוקרתיים. התכשיטים כולם מזהב, משובצים ביהלומים טבעיים ובאבני חן צבעוניות ומיוחדות. כשרוכשים דרך אתר הבורסה לתכשיטים מובטחת לכם קניה באתר מאובטח, מחנות אמינה ומוכרת, בייצור כחול-לבן. ניתן ליצור קשר טלפוני לקבלת עזרה בהשלמת הרכישה בשעות הפעילות או להשאיר פרטים ליצירת קשר של נציג.

אתר הבורסה לתכשיטים מבטיח בקרת איכות מחמירה בתהליכי הייצור, מאפשר ביצוע הזמנות מיוחדות לפי בקשות ספציפיות של הלקוחות וכן מציג מבחר גדול של תכשיטים בטווח מחירים רחב (כך שכל אחד יכול למצוא תכשיט שמתאים לתקציב שלו). לבסוף, אם אתם מעוניינים ברכישת טבעת, דעו כי בבורסה לתכשיטים מייצרים טבעת חדשה בכל הזמנה – כלומר, לא מתבצעים הגדולות והקטנות, והטבעת מותאמת באופן אישי ומדויק לאצבע.

לסיכום, אם אתם מחפשים להזמין תכשיטים אונליין, חשוב לבחור בחנות תכשיטים אמינה ומוכרת שאתם סומכים עליה. כך, תוכלו ליהנות מרכישת תכשיטים מהנוחות של הבית, לעיין בכיף בין האופציות ולקבל את התכשיט עד הבית!

Back top top