Skip to Content Contact Us

אבני חן לשיבוץ בתכשיטים- מה האפשרויות

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו, מידע מקצועי

תכשיטי יהלומים הם תכשיטים יפהפיים ויוקרתיים, אבל כשמשלבים אותם עם אבני חן נוצר תכשיט ייחודי באמת. תכשיטים המשובצים באבני חן הם תכשיטים מיוחדים, צבעוניים ועם אמירה. טבעת הבולטת באבן בלו טופז גדולה, עגילים המשובצים באמרלד קטן או תליון פרח המוקף באבני רובי יוצרים תכשיטים חד-פעמיים, שיכולים להשתלב נפלא עם הלבוש וליצור מראה מושלם.

ישנן הרבה אפשרויות לאבני חן לשיבוץ בתכשיטים, כמו למשל סיטרין, בלו טופז, אמרלד ורובי:

בלו טופז – הבחירה הכחולה

אי אפשר לדבר על אבני חן לשיבוץ תכשיטים מבלי להזכיר את הבלו טופז, אבן חן מקסימה ומיוחדת עם גוון תכלת-כחלחל מהמם. אבן הטופז מגיעה בצבעים נוספים כמו צהוב ואדמדם, אך אם תשאלו אותנו הצבע הכחול הכי הולם אותה; תכשיטים המשובצים בטופז תכול יוצרים מראה יוקרתי, אך עם זאת צבעוני ולא משעמם. את אבן הטופז תוכלו למצוא משובצת במגוון תכשיטים – טבעת משובצת באבן טופז גדולה ומוקפת יהלומים, עגילי בלו טופז מרהיבים, תליונים המשובצים באבני טופז בחיתוך טיפה ועוד.

אבן סיטרין – הבחירה הצהובה

עוד אבני חן לשיבוץ בתכשיטים הן אבני הסיטרין. סיטרין היא אבן חן מיוחדת מאוד, ויש לה גוון ענברי מסתורי וייחודי. סיטרין היא אבן חן הפופולרית בעיקר בטבעות, ואפשר למצוא טבעות משובצות בסיטרין בחיתוכים שונים כמו טיפה או ריבוע וכמו כן עגילים ותליונים משובצים בסיטרין. אבני הסיטרין משתלבות הכי טוב בתכשיטים מזהב צהוב, שכן שני הגוונים משלימים זה את זה.

אמרלד – הבחירה הירוקה

אמרלד (או בעברית ברקת) היא אבן חן פופולרית בצבע ירוק עמוק, והיא נחשבת לאבן יוקרתית ומרהיבה. בגלל שמדובר על אבן עמידה וחזקה שלא קל לעבוד איתה, יש לה צורת חיתוך ייחודית לה הנקראת "חיתוך אמרלד". חיתוך זה הוא חיתוך ריבועי/מלבני עם שיפועים מוגדרים ופינות קטומות, המבליט את יופייה המרהיב של האבן. את האמרלד אפשר למצוא בטבעות משובצות אמרלד בגדלים שונים, עגילים משובצים אמרלד ותליונים משובצים באמרלד בצורת פרח. האמרלד בדרך כלל משובץ בתכשיטים מזהב צהוב, שכן גוון זהן מחמיא ביותר לצבע הירוק העמוק.

רובי – הבחירה האדומה

אבן הרובי (אבן אודם) היא אבן עוצמתית מאוד, והיא מבין אבני החן היקרות ביותר. יש לה זוהר מרהיב, ובעבר רווחה האמונה שבליבה בוערת להבה.  מכאן שאבן רובי בולטת בשטח, אך עושה את זה בקלאס ואלגנטיות. תמצאו אותה משובצת בטבעות מעוצבות, במרכזם של עגילים וכן בתליונים מעוצבים בסגנון פרחים וטיפות. אבני רובי יכולות להתאים הן לגוון זהב צהוב והן לגוון זהב לבן.

בנוסף לכל אלו תוכלו למצוא עוד אבני חן לשיבוץ בתכשיטים, כמו אמטיסט, ספיר, גרנט קוורץ ועוד. ישנם תכשיטים ייחודיים בסגנון "קוקטייל אבנים", כמו טבעת המשלבת מספר אבני חן ביחד ויוצרת מראה צבעוני וייחודי.

Back top top