Skip to Content Contact Us

רעיונות למתנה לאמא שתראה לה כמה אתם אוהבים אותה

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

כולנו יודעים שאין אהבה בעולם כמו אהבה של אמא, ולפעמים כשמגיעה סיבה למתנה – בין אם יום הולדת לאמא, מאורע משמח, יום האם או סתם כי בא לנו להביע אהבה –  קשה לנו למצוא את המתנה שתראה לאמא בדיוק כמה אנחנו אוהבים אותה ומעריכים את כל מה שעשתה למעננו לאורך השנים.

אחת המתנות שכנראה אף פעם לא תאכזב היא תכשיט יוקרתי. תכשיט הוא שימושי, מרהיב, חד-פעמי ובתוספת לברכה מרגשת יביא את אמא לדמעות התרגשות!

אבל גם אחרי שהחלטתם לקנות לאמא טבעת או שרשרת, מה הלאה? איפה מתחילים, מה היא אוהבת ומה הכי ישמח אותה?

 

המדריך הבא יעזור לכם לבחור את המתנה המושלמת לאמא!

הסטייל של אמא

בראש ובראשונה, עליכם להבין מה הסטייל של אמא שלכם. יש אמהות שאוהבות תכשיטים עדינים ונוצצים כמו תכשיטי יהלומים, ולכן צמידי טניס יכולים להיות המתנה המושלמת עבורן. לעומת זאת, ישנן אמהות שמעדיפות תכשיטים צבעוניים ובולטים. כמו כן, יש נשים שאוהבות בעיקר שרשראות ולא ממש עונדות צמידים, לעומת כאלו שיותר בעניין של טבעות או עגילים. בקיצור, עליכם להבין מה היא אוהבת לענוד ומה הסגנון שלה. כמו כן, שימו לב לגוון –

  • האם היא מעדיפה זהב צהוב או דווקא זהב לבן?
  • האם יש לה הרבה תכשיטים בסגנון של יהלומים או דווקא אבני חן או חרוזים גדולים?

כל אלו יעזרו לכם לקבל את הכיוון הראשוני לבחירת המתנה המנצחת!

 

תקציב למתנה

אחרי שהחלטתם מה הסגנון של אמא, הגיע הזמן לקבוע תקציב למתנה. מומלץ לשתף פעולה עם האחים ואולי גם עם אבא כדי ליצור תקציב למתנה יוקרתית ונהדרת. מומלץ לקבוע טווח מחירים מראש, וכמובן להציץ בכל המבצעים וההנחות שאפשר למצוא ברשתות האונליין. כמובן, תמיד חשוב לוודא שאתם קונים ממקום מאובטח, עם תעודות גמולוגיות וכל מה שיבטיח שאתם רוכשים תכשיט איכותי ולא זיוף.

 

התחילו לבדוק את האפשרויות

הצעד הבא הוא להתחיל להסתכל בכל האתרים – או בחנויות הפיזיות, אם אתם מעדיפים – ולמצוא את המתנה המושלמת לאמא, בהתאם לתקציב ולסגנון שקבעתם! יש כמה רעיונות לתכשיטים שלדעתנו תמיד יעבדו, ביניהם:

 

  • צמידי טניס –  צמידי טניס הם מהצמידים המפורסמים, האלגנטיים והיוקרתיים ביותר. הצמיד מורכב מחוליות מחוברות משובצות ביהלום, עד שנוצרת שורת יהלומים מאותו הסוג לכל אורכו של הצמיד. כך נוצר מראה נוצץ ויוקרתי, אך במקביל עדין ואלגנטי. מחיר הצמיד תלוי בגודל היהלום – כך שאפשר למצוא צמיד טניס משובץ ביהלומים בסך 0.5 קראט, לצד צמיד טניס המשובץ ביהלומים על סך 8.95 קראט. מדובר על תכשיט מיוחד מאוד שיכול להיות מתנה מדהימה לאמא!

 

  • עגילים – אם צמידים זה פחות הסגנון, עגילים כנראה תמיד יעשו את העבודה. לפי הסגנון הייחודי של אמא תוכלו למצוא את העגיל המתאים לה ביותר – יכול להיות שזה יהיה עגיל משובץ ביהלומים, עגיל חישוק, עגיל משובץ באבני חן, עגיל גדול ובולט או דווקא עגיל קטן ואלגנטי. תוכלו למצוא עגילי אבן רובי ויהלומים, עגילי פנינה, עגילים עם עיצובים מורכבים ומתוחכמים, עגילי ג'יפסי ועוד ועוד! עגיל הוא בחירה מדהימה, שימושית ויוקרתית.

 

  • שעון – אם דווקא לא כל כך בא לכם לקנות תכשיט, אך עדיין אתם מעוניינים במתנה יוקרתית ושימושית – שעון ליד הוא בחירה מדהימה, בעיקר אם אמא אוהבת ללכת עם שעונים. תוכלו לרכוש שעון יוקרתי של אחד המותגים המובילים בעולם – כמו DOXA, ורסצ'ה או פרנץ' קולקשיין. השעונים עשויים מחומרים עמידים ויוקרתיים, חלקם עם רצועות עור או פלדת אל-חלד, במגוון דגמים, עיצובים וגדלים. מדובר על מתנה פרקטית וייחודית!

 

  • אבן הולדת – אם אתם קונים מתנה לכבוד יום ההולדת של אמא, נסו לחשוב על אבן ההולדת של החודש בו היא נולדה, ולקנות מתנה המשובצת באבן הזו – כמו שרשרת או טבעת בשיבוץ האבן. כך, למשל, לאמא שנולדה בחודש ינואר רכשו תכשיט משובץ בגרנט, ולאמא שנולדה בחודש ספטמבר תוכלו לבחור בתכשיט משובץ בספיר.

 

את המתנה תוכלו לתת בארוחת ערב לכבוד אמא, או במפגש משפחתי של כל המשפחה לכבודה. תוכלו לשלב אותה גם עם אטרקציה משפחתית כמו סדנה מיוחדת או טיול. לא משתנה איך תעניקו את המתנה ומה המתנה עצמה, אין ספק שאמא תעריך  את זה שחשבתם והשקעתם בה, ותענוד אותה שנים ארוכות!

Back top top