Skip to Content Contact Us

מתכנן להציע נישואין לחברה שלך? הצע לה את ליבך

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

זהו רגע של פעם בחיים והוא חייב להיות מושלם: אם אתה עומד להציע נישואין לבת הזוג שלך, אתה בוודאי מעוניין להעניק לה זיכרון שהיא לעולם לא תשכח.

צריך לחשוב על כל הפרטים: המקום שבו תתרחש ההצעה, טבעת האירוסין ואפילו מה כדאי ללבוש באותו הערב. תכנון מראש יוכל לגרום להצעת הנישואין שלך להיות קלאסית ומרגשת אך כזו שאיננה מלאה בקלישאות, כך שגם כאשר תכרע ברך – עדיין תרגיש אתה, פשוט קצת יותר חגיגי מהרגיל ובעיקר מאוהב ומאושר מהבחירה החשובה בחייך.

 

החוקים הבלתי כתובים של מי שעומד להציע נישואין

אין כמו להציע נישואין במקום רומנטי כמו חופשה במתחם צימרים או פיקניק מקסים על שפת הים. מה שלא כל החתנים-עתיד מדברים עליו, אך כולם חוששים ממנו בסתר, זה שמזג האויר יתקלקל ויפגע ברומנטיקה, או שמשהו אחר יקרה והתכנון שלכם לא יוכל להתרחש כפי שרציתם. כדאי, אם כן, במיוחד אם בחרת במקום שהוא תחת כיפת השמיים בשביל פעולת ההצעה עצמה – לוודא מראש שמזג האוויר ישתף איתכם פעולה. בחר תאריך שבו התחזית אופטימית על מנת שלא יהיה חם מדי, לא קר וגשום ובעיקר שלא תהיה בעיה בהגעה למקום עצמו. בדוק את הרכב שלך לפני תחילת הנסיעה אל האזור הספציפי, מלא דלק במכונית ומוטיבציה בלב – ולך על זה.

 

מהי טבעת האירוסין המושלמת?

במשך עשרות שנים, היה זה העיצוב של הטבעת הקלאסית מהזהב הצהוב עם היהלום הבודד באמצע – שהיה הפופולרי ביותר. כיום ההיצע מגוון יותר והאופנה התרחקה מהקלישאות הרגילות, כך שטבעות אירוסין של ימינו יכולות להיות שונות מאוד זו מזו. זה יכול להיות ההבדל בחומר הגלם- זהב צהוב, לבן או אפילו ורוד יכולים להיות הבסיס של הטבעת עצמה – וכן האבנים הטובות המשובצות בטבעת. יהלום אחד או כמה קטנים יכולים לעטר אותה, בגדלים שונים ובמגוון של עיצובים, כמו גם שילוב בין אבן יקרה שאיננה יהלום במרכז הטבעת. האפשרויות הן רבות מאוד והן אפילו יכולות להתאים לתקציבים שונים.

 

איך בוחרים את הטבעת לבת הזוג?

על מנת למצוא את הטבעת שתתאים במיוחד לטעם האישי של אשתך לעתיד, נסה להציץ בטבעות שהיא עונדת בחיי היום יום. תוכל לדלות בצורה זו מידע לגבי ההעדפות האופנתיות שלה: אם היא חובבת תכשיטים "עמוסים" וצבעוניים, או אולי עדינים וקלאסיים. נסה לשאוב השראה מההיצע באתרי האינטרנט וגם בחנות עצמה תוכל להיעזר בנציגי המכירות, שייתנו לך עצות נהדרות באשר לבחירת טבעת האירוסין הנכונה. הדבר הכי חשוב במהלך ההצעה וכמובן גם בחיים שאחריה, הוא להיות אתה עצמך. זכור, כי אתה מציע לחברה שלך לא רק את הטבעת שרכשת בעבורה, אלא גם ובעיקר את הלב שלך ואת האהבה שאתה עומד להרעיף עליה, במשך כל חייכם.

Back top top