Skip to Content Contact Us

רעיונות להצעת נישואין מקורית

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

מצאתם את בחיר או בחירת ליבכם, איזו שמחה! אבל רגע לפני ששוברים את הכוס, יש עוד אירוע מרגש במיוחד-רגע ההצעה. ראיתם את זה כבר באינספור סרטים הוליוודיים, חלמתם על הרגע עוד מילדות, ועכשיו כשהגיע תורכם, לא לגמרי ברור איך לעשות את זה. בדיוק בשביל זה אנחנו פה עם עשרים ההצעות המקוריות ביותר ליצירת רגע שמתאים בדיוק לזוגיות שלכם. זה הרגע להחליט איזה מהטיפוסים הרומנטיים אתם ולהפוך את ההצעה לבלתי נשכחת. 

הצעה קיטשית

אם אתה כזה, אתה כנראה כבר יודע את זה על עצמך. הטיפוס הקיטשי כזה ששולח תמיד בוקר טוב, שזוכר את השיר מהפגישה הראשונה, ששומר את המפית מהארוחה ההיא שקרה הדבר המרגש הזה, טוב כבר הבנתם לאן זה הולך. לזוגות הדביקים והמתקתקים מומלץ לבחור בהצעה באווירה נוסטלגית. זה הזמן להפגין יצירתיות ולהיזכר בפרטים הקטנים שישלימו את החוויה. זה יכול להיות משחק הדייטים הגדולים שלכם שבסופו תישלף הטבעת, או אולי בכלל שחזור של הדייט הראשון שלכם, אל תפחדו להגזים במחוות המתוקות כמו שאתם אוהבים.

הצעה פומבית

אם אתם מהזוגות האלה שתמיד עם החבר'ה ואוהבים להיות במרכז, למה לא לערב את יקיריכם במעמד המרגש? זו יכולה להיות מסיבה שאתם מארגנים עם שטיח אדום וכל האקססוריז הנלווים ובסופה מגיעה ההצעה. זה יכול להיות גם רגע כמו בסרטים, הצעה בזמן משחק ספורט, הופעה של אמן אהוב שבה אתם מבקשים מההפקה לעלות לבמה, או בכל דרך יצירתית אחרת. 

הצעה הרפתקנית

יש זוגות חובבי אדרנלין, אם זה הקטע הזוגי שלכם זה לגמרי יכול להפוך להיות חלק מהרגע המרגש. מכאן, אתם תבחרו כיד הדמיון הטובה. זה בדיוק הזמן לעשות משהו אמיץ יחד, רגע לפני שאתם יוצאים למסע משותף. אולי תהיו במטוס רגע לפני צניחה חופשית ושם יתרחש המעמד המרגש? אולי זה יהיה רגע לפני בנג'י? כל זוג וההרפתקה שלו. 

הצעה מסורתית

אם אתם זוג שחשובה לו המסורת והחיבור לדת ניתן לשלב זאת בהצעה. דמיינו את תחושת החיבור המרגשת שיכולה להיות לכם במקום בעל משמעות עמוקה עבור שניכם ועבור האמונה שלכם. זו יכולה להיות הזדמנות להתחבר לאנרגיה של המקום ולחוות בה את רגע הברית ביניכם כזוג עם הצעת נישואין מקורית.

הצעה גרנדיוזית

אם אתם מהזוגות שאוהבים להגזים, רגע ההצעה יכול להפוך לחגיגה של ממש. זה הזמן לגבש יחד את כל האלמנטים, לשכור מקום, לקשט בנרות, אולי אפילו לנסוע בלימוזינה. כל אחד ואיך שהוא אוהב להגזים. בהצעה גרנדיוזית, תחלמו בגדול ולכו על הצעה יוקרתית וגדולה מהחיים שתהפוך לבלתי נשכחת. אחרי הצעה כזו, אנחנו רק יכולים לדמיין מה הולך לקרות בחתונה.

הצעה ביתית

זוגות שהכי אוהבים את הזמן יחד מתחת לפוך, או על הספה עם כוס יין וסדרה טובה, כאלה שיצרו קן חמים ונעים והם נהנים לשהות בו יחד, אולי תוהים לעצמם איך אפשר להישאר במרחב הביתי ועדיין ליצור הצעה בלתי נשכחת. זה הזמן לקחת את הביתיות שלכם ולהפוך את ההצעה לחמימה וביתית בדיוק כמו הזוגיות שייצרתם. במקום הנוח ביותר, יכולה להתרחש הצעה אינטימית וניתן אף להפוך אותה למושקעת עם אוכל טוב, יין משובח, קישוטים וכל מה  שצריך כדי להפוך את הרגע לבלתי נשכח.

הצעה בטבע

אם בשבילכם הדייט הרומנטי ביותר זה אתם ובחירת ליבכם תחת כיפת השמיים צופים בכוכבים, כדאי שתבחרו בהצעה בטבע. תדמיינו את זה, אתם מקימים אוהל, מדליקים מדורה יחד, שומעים את פכפוך המים תחת כיפת השמיים, ברגע ההרמוני הזה, אתה מוציא טבעת אירוסין יפהפייה שהייתה איתכם לאורך הטיול הזה ומציע לה. 

הצעה בחופשה

ברור שחופשה זו הזדמנות קלסית להצעה, כשאתם בזמן איכות יחד מחוץ לשגרת היומיום ולדאגות. אז אם אתם כבר הרבה זמן מתבשלים ברעיון, זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת למצוא צימר, מלון או אפילו טיסה ספונטנית לחו"ל ולהציע שם כשאתם חוגגים את החיים יחד. זה יכול להיות בחדר, בזמן ארוחת ערב, על שפת הים או באמצע כל אטרקציה אחרת. 

הצעה מתחת למים

אם ים וצלילות זה חלק מהזוגיות שלכם, יש לכם הזדמנות לערוך הצעה מקורית בים. למה לא ללכת יחד לצלילה, באילת, סיני או כל מקום שתבחרו ושם מתחת למים ולהוציא את הטבעת. אולי לא תוכלו לשמוע כן נלהב או להתנשק כי תהיו עם מסכות, אבל זה יהיה רגע שלא תשכחו.

הצעה לבליינים

אם חגיגות זה הקטע שלכם, אתם אוהבים לשתות יחד ולצאת עד אור הבוקר- אל תחששו, אתם לא צריכים להפוך לזוג שעושה פיקניקים בשעות הבוקר כדי להחליט שאתם רוצים להתחתן. למה לא לשלב את אורח החיים הבלייני ברגע המרגש? זה יכול להיות במסיבה בתל אביב כששניכם עפים על החיים, או אולי דווקא במסיבת טבע כשברקע יש טראנסים מטורפים, כל זוג והחגיגה שלו. דמיינו את הרגע שבאמצע הרחבה כשיש אנרגיות משגעות, אתם מסתכלים על אהובתכם ומוציאים טבעת. 

הצעה לפודיז

אם אתם מהזוגות האלה שנושמים את הסצנה הקולינרית ואוהבים לאכול טוב, זאת כנראה הולכת להיות הצעה טעימה במיוחד. יכולים להיות מספר תרחישים, זו יכולה להיות ארוחה במסעדה ששניכם מאד אוהבים, או אולי במקום שרציתם לנסות ועוד לא ניסיתם. הרגע המרגש יכול להתרחש גם בארוחת שף פרטית או בסדנת אוכל רומנטית. 

הצעה מהגובה

רעיון רומנטי במיוחד שלא מעט זוגות בוחרים בו בשנים האחרונות הוא הצעה על כדור פורח. מספר מקומות בארץ מציעים חוויה רומנטית וייחודית זו. דמיינו את הרגע, ממש כמו בסרטים, שניכם בכדור פורח, עם כוסות יין בידיכם מתבוננים מלמעלה אל עבר השקיעה ובדיוק ברגע הזה, אתם כורעים ברך ושואלים את השאלה. 

הצעה בהשראת תוכנית ריאליטי

אם אתם זוגות שאוהבים להשתעשע וחובבי משחקים, זו יכולה להיות הזדמנות ליצור משחק מושקע סביב תוכנית ריאליטי מועדפת שצפיתם בה יחד. זה יכול להיות יום בסגנון הישרדות עם משימות מצחיקות שקשורות לזוגיות שלכם, זה יכול להיות יום בסגנון המרוץ למיליון שבו אתם עוברים בתחנות מהחיים המשותפים שלכם יחד ועוד. ברגע הגמר, תזכו ביציאה יחד לחיים משותפים ובהצעה בלתי נשכחת. 

הצעה מהחלומות

אם אתם זוג כזה שחיים בפנטזיה אפשר לקחת את זה כמה שלבים קדימה ולארגן הצעה פנטסטית במיוחד. ההצעה יכולה להיות בהשראת חלומות, השראת סיפור פנטזיה מוכר או אפילו ביעד חלומי בחו"ל כמו דיסנילנד, מגדל אייפל ועוד שלל מקומות שיתאימו לפנטזיה. אם אתם חובבי הז'אנר ניתן לשלב גם אלמנטים של גיבורי על או חפצים מהסרטים שיעוררו בכם השראה.

הצעה טכנולוגית

אם אתם חובבי טכנולוגיה זו יכולה להיות הזדמנות לגייס את הכישורים שלכם ולבנות אתר לכבוד היום המרגש שלכם. תחשבו על זה כך, אתם יכולים לבנות אתר שעושה countdown לקראת הספירה ואז להיכנס בדלת או לקבוע להיפגש במקום מסוים בדיוק ברגע שהספירה מסתיימת. ניתן גם להכין אתר להצעה עצמה עם תמונות שלכם ועוד.

הצעה אומנותית

אם יש לכם כישרון אומנותי זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת להפגין אותו. מגוון כישרונות אומנותיים יכולים להתאים להצעה בין אם אתם זמרים או נגנים, זו יכולה להיות הזדמנות לכתוב שיר או להקדיש שיר מוכר לאהובתכם שבסופו  תשלפו טבעת. אם אתם ציירים תוכלו לצייר לבחירת ליבכם את ההצעה הרומנטית ביותר. מגוון כישרונות נוספים יכולים להתאים למעמד ההצעה וביניהם כתיבה, קולנוע, תיאטרון ושירה.

הצעה ילדותית

אם אתם מהזוגות שמחוברים לילד והילדה הפנימית שלכם ועדיין חיים את הקסם שהיה בילדות, כדאי ורצוי לשלב זאת בהצעה. זה יכול להיות באמצעות שלל דרכים שיחזירו אתכם לילדות, בין אם יום כיף בלונה פארק ובזמן רכבת הרים להציע את הצעה, או אולי בכלל לשלב אלמנטים שונים מהילדות כמו שקית הפתעה או להציע לשחק משחק ילדותי שאהוב על שניכם ובסופו להציע.

הצעה משמעותית

כל ההצעות שהצענו עד כה הן מקוריות ביותר. אם בא לכם לבחור במשהו משמעותי אישי שקשור לזוגיות שלכם זה יכול להיות ממש ייחודי ומרגש. בחירת המקום יכולה להיות לפי מקום משמעותי לזוגיות שלכם, ייתכן וזה המקום שבו הכרתם, המקום שבו אמרתם אני אוהב אותך לראשונה או המקום שהשלמתם אחרי ריב גדול והבנתם שזה רציני ביניכם. ניתן לשלב גם אלמנטים נוספים מהזוגיות שלכם הקשורים למאורעות עבר משמעותיים שקירבו ביניכם. אם בא לכם ממש להגזים, אפשר לערוך משחק של רמזים עד ההגעה למקום ההצעה.

הצעה ספונטנית

כן כן גבירותי ורבותיי, גם בהצעות הלא מתוכננות יש קסם. אם כבר הרבה זמן אתם מתבשלים בשאלה ולא בטוחים מה הרגע הנכון, למה לא ללכת על רגע שזה פשוט זורם בו בלי שום הכנה מראש? זה יכול להיות זמן ביתי נעים שאתם צוחקים יחד רגע אחרי ארוחת ערב, זה יכול להיות ברגע שבת הזוג או בן הזוג אמרו משהו שהקסים אתכם והבנתם שעכשיו זה הזמן. אם אתם בוחרים בהצעה ספונטנית כדאי אפילו להגזים את מוטיב הספונטניות ולאלתר יחד טבעות מדברים שנמצאים במקום.

 

הצעה מהסרטים

זוגות שחיים בסרט, ,סוף סוף יש לכם איפה להפגין את זה החוצה. הצעה מהסרטים מתאימה לחובבי הקולנוע המושבעים, או פשוט לאלו החובבים הגזמות והשקעה ניכרת. זאת ההזדמנות לבחור סרט, זה יכול להיות הסרט האהוב על בן או בת הזוג או סרט שאהוב על שניכם יחד ולשחזר סצנה ממנו שבסופה תתרחש ההצעה. שימו לב שנדרשת תשומת לב לפרטים הקטנים ותכנון מראש כדי שהשחזור יהיה כמה שיותר דומה למקור.

הצעה משפחתית

מה יותר ירגש את בת זוגתכם מאשר הידיעה שאתם כל כך אוהבים את משפחתה שהם אפילו הוזמנו להצעה? זאת ההזדמנות לערוך איחוד בין המשפחות, הדמויות המשמעותיות ביותר בחייכם ולערב אותם ברגע הגדול. זו יכולה להיות מסיבה יחד איתם, ארוחת ערב משפחתית, או פשוט הרמת כוסית רגע אחרי. כך או כך, זה נעים להיות עם הקרובים והאהובים ברגעים מרגשים בחייכם.

הצעה כלבלבית

אם אימצתם יחד כלב או שאחד מכם הגיע עם כלב לזוגיות, אתם ודאי כבר יודעים שהוא במרכז העניינים בכל רגע ורגע. אם כן, אין שום סיבה שלא יהיה במרכז העניינים גם ברגע ההצעה. זו בדיוק ההזדמנות לאלף את חברו הטוב ביותר של האדם לשתף פעולה ברגע הגדול, ניתן לאלף אותו להביא את הטבעת בתור משחק בדיוק ברגע הנכון, או אפילו סתם להלביש אותו בטוקסידו עם פפיון ולהימס יחד מהמתיקות של שלושתכם יחד. לבעלי החתולים סליחה, עוד לא שמענו על חתול שהצליח להשתתף כמו כלב בהצעה. 

ההצעה שבחרתם

כולנו תקווה שברשימה הזו תוכלו למצוא את ההצעה המדויקת ביותר עבורכם ועבור הזוגיות שלכם. אם קריאה ברשימה קצת הלחיצה אתכם, ואתם לא בטוחים מה לתכנן, זכרו שבסופו של דבר אתם תציעו בדרך שמרגישה לכם בנוח ושיש עוד דגשים נוספים שלא דיברנו עליהם כאן כמו בחירת הטבעת המושלמת וכמובן- החתונה עצמה. רגע ההצעה הוא תוספת נחמדה ומרגשת לקראת היציאה לחיים משותפים ועוד הזדמנות לשמח את בן או בת הזוג עם מאורע שחוגג את האהבה. 

 

 

 

Back top top