Skip to Content Contact Us

על כל סוגי עגילים באוזן ומה הם אומרים עלייך

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

עגילים הם מהתכשיטים האהובים ביותר על נשים – הם משדרגים כל מראה, ויכולים להפוך גם את הלבוש המשעמם ביותר למיוחד ויוקרתי. עגילים מגיעים במגוון סוגים, גדלים, צורות וצבעים, חלקם עשויים מזהב וחלקם משובצים ביהלומים או באבני חן, וניתן למצוא גם עגילים קטנים וצנועים ועד עגילים גדולים ופרועים. 

כיוון ויש כל כך הרבה סוגי עגילים, נשאלת השאלה איזה סוג מתאים דווקא לך? סוג העגילים שאנחנו עונדות תלויים בהרבה גורמים שונים, בין אם סטייל אישי, מה שרוצים לשדר, סוג האירוע, אופי לבוש ודומה. הכתבה הבאה תציג את סוגי העגילים הנפוצים ביותר, ומה הם משדרים לעולם!

עגילים צמודים

העגילים הצמודים הם העגילים הנפוצים ביותר; אלו הם העגילים הפשוטים שצמודים לאוזן בלי לעשות יותר מדי רעש או בלגן. עגילים כאלו יכולים להגיע בצורות שונות אך תמיד יהיו קטנים ובעיצוב פשוט – בין אם עיגול, ריבוע, צורת טיפה וכדומה. הם יכולים להגיע כעגילי יהלומים או עגילי זהב, ויושבים צמוד-צמוד לאוזן כאשר הצד האחורי מוסתר, מה שיוצר מראה של עגיל ש"מרחף" על האוזן.

בדרך כלל, נשים שמעדיפות עגילים צמודים הן נשים קלאסיות ואלגנטיות שמעדיפות להשאיר את הדברים פשוטים. כמו כן, נשים אתלטיות שעושות הרבה ספורט ושומרות על אורח חיים בריא מרבות לענוד עגילים צמודים, שכן הם לא מפריעים בכלל בחיי היומיום ויושבים בצייתנות על האוזן

עגילי חישוק

אי אפשר לדבר על עגילים בלי להזכיר את עגילי החישוק, מהעגילים הפופולריים ביותר. במקרה זה מדובר על עגילים גדולים ועגולים שמעוצבים כמו חישוק ויושבים על האוזן. עגילים כאלו מגיעים במגוון גדלים ואפשר למצוא חישוקים גדולים במיוחד. עגילי חישוק הם בדרך כלל עגולים, אך בגרסאות מודרניות יותר אפשר למצוא עגילי חישוק בצורת משולש או ריבוע. כמו כן, עגילי חישוק הם פעמים רבות עגילי זהב קלאסיים ויוקרתיים. נשים שמרבות לענוד עגילי חישוק הן לרוב נשים אנרגטיות, מלאות סטייל שאוהבות את החיים ואוהבות לפגוש אנשים חדשים; נשים שאוהבות אירועים חברתיים ותמיד נמצאות במרכז.

עגילים מחבקים

עגיל מחבק הוא עגיל שמזכיר בסטייל שלו את עגילי החישוק, אך ההבדל העיקרי הוא הגודל שלו – עגיל חיבוק הוא חישוק קטן יותר, שכשמו כן הוא יושב צמוד לאוזן ומחבק אותה, ממש נעטף מסביב לתנוך. עגיל כזה מעניק מראה אלגנטי וחכם, ולכן נחשב לגרסה ה"בוגרת" של עגילי החישוק הפרועים. בדרך כלל נמצא עגילים כאלו על נשים קלאסיות שהחיים שלהן נמצאים תחת שליטה.

עגילים נופלים/נתלים

סוגי עגילים נופלים הם בדיוק ההפך מהעגילים הצמודים – הם לא נשארים צמודים לאוזן, אלא נופלים מתחת לאוזן, מה שיוצר מראה שונה לחלוטין. הם מגיעים במגוון של סוגים, גדלים ועיצובים, ויכולים להיות מורכבים ממרכיב אחד או מכמה רכיבים מחוברים. נשים שאוהבות לענוד עגילים נופלים הן בעלות סטייל ייחודי שאוהבות לפרוץ את הגבולות אבל לא להיות קיצוניות מדי. עגילים כאלה מאפשרים להראות צד יותר יצירתי וצבעוני, והם קצת פחות שמרניים מהעגילים הצמודים. עגילים מהסוג הנופל יכולים אף להשלים מראה קלאסי כמו שמלה שחורה ולשדרג את המראה הכללי.

עגילי ג'קט

עגילי ג'קט הם סוגי עגילים מהפופולריים ביותר היום. בדומה לעגילים צמודים, החלק הקדמי ממוקם בצמוד לאוזן ומחזיק את העגיל במקום, אבל מה שהופך את העגילים למיוחדים הוא החלק האחורי שלהם. החלק העיקרי של העגילים ממוקם מאחורי האוזן ואף נופל מאחורי האוזן, מה שיוצר מראה מודרני, אקזוטי ומיוחד. העגילים מגיעים במגוון צורות כאשר פרח הוא הצורה הפופולרית ביותר. נשים שעונדות עגילי ג'קט הן נשים שאוהבות להיות תמיד באופנה, להקשיב לכל הטרנדים העכשווים יותר ולהראות שהן לא מפחדות לנסות דברים חדשים ומיוחדים.

עגילי שנדליר

והנה עוד סוגי עגילים שכדאי להכיר – עגילי שנדליר, שבדיוק כמו שמן, מזכירות את תאורת השנדליר הקסומה והגרנדיוזית. עגילי שנדליר הם למעשה סוג של עגילים תלויים, שנתלים מתחת לאוזן והצורה שלהם מתרחבת ויוצרת מראה של שנדליר. הם מורכבים ממספר "ענפים" עם כמה רכיבים – בין אם עגילי יהלום או כל סוג אחר של עגילים – ונחשבים לעגילים יוקרתיים ואלגנטיים מאוד. נשים שעונדות עגילי שנדליר הן נשים שאוהבות את המראה היוקרתי, הנוצץ וזה שתופס את העין.

עגילי טיפה

עגילים בצורת טיפה הם עוד סוג עגילים קלאסי ונפוץ. בדומה לעגילים התלויים הם נתלים מעט מתחת לתנוך ומקושטים באבן חן שמעוצבת בצורת טיפה. בדומה לעגילי השנדליר, העגילים האלו בעלי מראה קלאסי ואלגנטי, ומשדרים יוקרה ואיכות. ניתן למצוא עגילי טיפה שמוקפים ביהלומים, ועל רקע של זהב לבן או צהוב.

Back top top