Skip to Content Contact Us

מתנות לשנה האזרחית החדשה לאישה

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

שנת 2023 הייתה שנה מורכבת ולא פשוטה כלל, כשאנו מלאי תקווה וציפייה ששנת 2024 תהיה טובה מקודמתה. אין כמו להתחיל את השנה החדשה ברגל ימין ועם תכשיט חדש ומנצנץ. במיוחד עבור ערב הנובי גוד, שבו תוכלו להפתיע את בנות הזוג שלכם עם תכשיט יפהפה ומרגש. אספנו עבורכם מספר רעיונות נהדרים למתנות.

טבעות יהלומים: שיא ההתרגשות!

אין מתנה מרגשת יותר מאשר לקבל טבעת יהלומים מנצנצת ויפה כמתנה. כיום תוכלו לבחור מתוך מגוון עצום של טבעות יהלומים. אך בואו נתעמק בכך לרגע. יהלומים נוצצים במיוחד כאשר הם משולבים על גבי זהב לבן. המתכת הבהירה מדגישה את הנצנוץ של היהלומים עוד יותר מכפי שהם כבר. יהלומים על גבי זהב צהוב זו קלסיקה על זמנית. זהב צהוב לנצח יהיה באופנה, הוא מתאים לכל דבר ולכל לבוש והוא כמובן מחמיא ליהלומים גם כן. ישנן נשים שאוהבות לענוד רק זהב צהוב ולכן חשוב לדעת מידע זה לפני שרוכשים את הטבעת המדוברת. לסיום ישנו הזהב האדום שהגוון שלו מזכיר גוון רומנטי. השילוב של היהלומים עליו ייחודי ומעניין, ואם בת הזוג שלכם אוהבת עיצובים ייחודיים ונהנית מגיוון זו לגמרי הטבעת עבורה. 

לגבי היהלומים נציין כי באתר יש יהלומים באיכות מאוד גבוהה, שמגיעים עם תעודה. העיצובים הם ייחודיים ומעניינים והם מיוצרים ממש כאן בישראל, כך שתהיה לכם גם ההזמנות הנהדרת לתמוך בעסקים כחול לבן.

באתר יש טבעות יהלומים יפהפיות, כאלו שמשובצות בהרבה יהלומים וכאלו שמשובצות בפחות. תוכלו למצוא טבעת יהלומים במגוון תקציבים רחב, כך שתוכלו להפתיע את האישה שלכם ולרגש אותה עד מאוד. 

עגילים: מתנה שכיף לענוד

אומנם עגילי חישוק הם לגמרי טרנד שהחל ב-2023, אך נראה כי הוא כאן להישאר. יש שלל עגילי חישוק בגדלים שונים, שעשויים מזהב צהוב או זהב לבן עם סגירה מאוד נוחה, שמבטיחה שהעגילים לא ייפלו מהאוזניים. תוכלו למצוא באתר עגילי חישוק בעובי ובקוטר שונה, חלקים, מרוקעים, מעוצבים כחבל, משולבים עם זהב לבן וגם עם זהב אדום, מעוצבים בחיתוכי לייזר ואף כאלו המשובצים בהם יהלומים.

עוד סגנון של עגילים שיכול לרגש מאוד את האישה שלכם הוא עגילי פנינים ואבני חן. נרחיב עליהם מעט: לעגילי פנינים יש יוקרה וסטייל ייחודי. הפנינה היא יפה ויש שאף יאמרו ענוגה. יש עגילי פנינה צמודים לאוזניים ויש כאלו המשולבים עם עיצוב של זהב ונשפכים כלפי מטה. בשני המקרים מדובר במתנה יפהפייה שתרגש את אהובתכם עד מאוד. 

מי שרוצה להעניק לבת זוגתו מתנה עם גוון של צבע, יכול בהחלט לעשות זאת עם עגילים המשלבים בתוכם אבני חן. תוכלו להפתיע עם עגילי רובי אדומים כצבעה של האהבה, תוכלו לבחור באבן ספיר בגוון כחול או דווקא עם בלו טופז – האבנים בעלות הגוון הבהיר והצלול של התכלת. מי שדווקא אוהב את הצבע החיוני הירוק יכול להפתיע עם עגילי אמרלד יפהפיים ובוהקים, או עגילי אמטיסט סגולים שנוסכים יופי מלכותי לכל אישה שעונדת אותם על תנוכי אוזניה. 

שרשראות עם זיקה ליהדות

שרשרת זהב היא תמיד מתנה מצוינת, ואם בכל שנה היינו ממליצים לכם על מגוון תליונים כמו שרשראות ותליוני יהלומים או עיצובים יפהפיים של תליונים נוספים, השנה הזו נמליץ לכם דווקא על שרשראות מגן דוד. השרשראות היפות הללו מחזקות את הקשר הייחודי בין מי שעונד אותם למורשת היהודית הזורמת בעורקים של כולנו. רגע לפני שבאה עלינו השנה החדשה לטובה, זה הזמן לצעוד בגאווה עם מגן דוד יפהפה משובץ יהלומים, או עשוי מפלטות של זהב או אולי כזה שמעוצב בחיתוכי לייזר או בשלל עיצובים מיוחדים ומעניינים, שאין לנו כל ספק שבת הזוג שלכם תתרגש עד מאוד לקבל.

צמידים: מתנה שמזכירה אתכם כל הזמן

צמיד יפה הוא כזה שעונדים כל העת על מפרק כף היד. כזה שמציץ בכל פעם שעושים איזושהי תנועה עם היד ומיד הוא נגלה לעין. צמיד טניס משובץ יהלומים הוא מתנה יוקרתית ששום אישה לא תוכל לעמוד בפניו. היהלומים המשובצים הם בעלי איכות גבוהה ביותר וינצנצו על מפרקיה של זוגתך למרחקים! גם צמידי זהב הם מתנה מושלמת. תוכלו למצוא באתר מגוון רחב של עיצובים מעניינים וייחודיים ולבחור את הצמיד שזוגתך תאהב מכל.

 

 

Back top top