Skip to Content Contact Us

איפה להציע נישואין – כשחו״ל זה לא אופציה

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

עם כל הכבוד ללוקשיינים רומנטיים בחו"ל, לא באמת צריכים ללכת כל כך רחוק כדי להציע נישואין. בפרט כאשר ארצנו בורכה בלוקשיינים משגעים שגם בהם יזלגו דמעות של התרגשות. לפניכם כמה מהמקומות הכי יפים בארץ מהצפון ועד הדרום, כך שתוכלו להציע את הצעת הנישואין הכי מושלמת שיש. כל מה שנשאר לכם הוא רק לקנות טבעת אירוסין. 

מקומות להצעת נישואין בצפון

הצפון שלנו ירוק ויפה, יש בו הרים נישאים, מפלים ונחלים, הוא פסטורלי בצורה יוצאת דופן ויש בו קסם שכובש את הלב מיד. אם חשקה נפשכם בהצעת נישואין בטבע היפהפה של הצפון, אלו המקומות המומלצים שלנו:

הר חרמון

אתר הסקי הישראלי הוא אחד המקומות הפופולריים להצעות נישואין, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעונת החורף. תוכלו להפתיע את זוגתכם עם טבעת אירוסין כאשר אתם נוסעים ברכבל, או גולשים להנאתכם במדרון ועושים הפסקה מאולתרת, שבה אתם כורעים ברך על השלג ושולפים טבעת אירוסין.

יער שוויץ

אם אתם רוצים להרגיש כאילו אתם בחו"ל בכל זאת, ומתחשק לכם יעד אירופאי, יער שוויץ הוא הלוקשיין המושלם עבורכם. הלוקשיין הזה נראה לקוח מעיירה אירופאית פסטורלית. במקום ישנן נקודות תצפית עוצרות נשימה, שבהן תוכלו לשלוף את הטבעת ולרגש. הרקע הבלתי נשכח המשקיף אל מימי הכנרת יישאר לנצח בתמונות הסלפי המדהימות שלכם.

חומות עכו

עכו היא עיר מיוחדת, מי שרוצה להציע לזוגתו נישואין בלוקשיין ייחודי וממש לא שגרתי, זה המקום עבורו. תוכלו לצאת ליום כיף שבו תסיירו בעכו, תטיילו בין אולמות האבירים, תהנו מהנמל שטוף השמש הנושק לים הכחול ותספגו את האווירה המיוחדת שבמקום. אל תשכחו לטייל בעיר העתיקה וכמובן לשבת ולאכול באחת ממסעדות הדגים המעולות שבמקום. תוך כדי הסיורים שלכם בעיר המיוחדת, תוכלו להציע נישואין לאהובת ליבכם ולהפתיע אותה לא רק בסיור בעיר המיוחדת אלא גם ביום שייחרט בזיכרונכם לנצח. 

מקומות להצעת נישואין במרכז

תל דור-נחשולים

הצעת נישואין בחוף הים היא ללא ספק הצעה רומנטית במיוחד, אבל לא כמו כשאתם מציעים ברצועת חוף יפהפייה שנראית כאילו נלקחה מתוך גלויה. כאן החול הלבן הנושק לים בגווני הטורקיז מזכיר לנו איים טרופיים רחוקים שנולדו לרומנטיקה. שמורת תל דור הקסומה מבודדת מהחופים הומי האדם, שם תוכלו למצוא את הנקודה שבה תפתיעו את זוגתכם ותציעו לה נישואין לרקע השמש השוקעת הצובעת את השמיים בגווני ונילה סקי מדהימים.  

המרינה בהרצליה 

אם אתם רוצים לרגש את זוגתכם בהצעה לא שגרתית, תוכלו לעשות זאת על פני המים. זה הזמן לשכור יאכטה ולצאת להפלגה רומנטית במיוחד. כך, כששניכם שטים ביחד אל עבר השקיעה, לוגמים שמפנייה ונהנים מהחיים, תוכלו לשלוף טבעת אירוסין ולהציע נישואין. 

כדור פורח בתל אביב

גם אם אתם לא טסים לאף מקום במטוס, אתם עדיין יכולים לטוס אל על אל השמיים, להביט על הכול ממעוף ציפור, לנשום אוויר צלול ואז ברגע הכי לא צפוי להוציא טבעת, וכך בין שמיים לארץ להפתיע את זוגתכם לחלוטין. 

האגם בראשון לציון

האגם במערב ראשון לציון, שוכן בתוך רקע פסטורלי ויפיפה המהווה את התפאורה המושלמת להצעת נישואין ייחודית. ברקע נשקף הגלגל הענק של הסופרלנד, רצפת העץ בטיילת מוארת בתאורה רכה, המסעדות היפות והאווירה המדהימה שבמקום הופכים אותו ללוקשיין קסום במיוחד.  

מקומות להצעת נישואין בעיר הבירה

הכותל המערבי

הכותל, המקום הקדוש ביותר ליהודים מהווה השראה עבור רבים שרוצים להישבע באהבתם לזוגתם תחת השמיים ואל מול האבנים העוצמתיות, שהופכות את רחבת הכותל ללוקשיין מרגש במיוחד. 

שוק מחנה יהודה

אם אתם חובבים של הסגנון השיקי והקליל, סיור טעימות בשוק מחנה יהודה יכול להיות הפתיח המושלם ליום מיוחד במינו. בין רוכלים ודוכנים, בין פירות ומאפים, בין דגים למתוקים, גבינות ובגדים תוכלו להציע הצעת נישואין אותנטית באווירת השוק המיתולוגי בירושלים.

מקומות להצעת נישואין בדרום

מכתש רמון

המכתש המפורסם בארצנו הקטנה הוא לוקשיין פופולרי במיוחד. מול זריחה של בוקר קסום או שקיעה אדומה מרהיבה, המכתש שלנו הוא הרקע המושלם להצעת נישואין מיוחדת במינה. 

מדבר יהודה

אם יצאתם לגלמפינג מגניב במדבר יהודה, ואתם נהנים מהחיים הטובים, כל מה שאתם צריכים להמתין לו עכשיו זה לרדת החשכה. בדיוק בשעות שבהן החושך עוטף את המדבר, נדלקים מיליוני כוכבים מנצנצים הפרושים ברקיע. זה בדיוק הרגע להוציא טבעת מנצנצת משלכם ולהציע לזוגתכם. 

Back top top