Skip to Content Contact Us

המדריך המלא להצעת נישואין לשנת 2024

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

מתכנן להציע נישואין כבר זמן מה אך לא בטוח מהיכן להתחיל, מה לעשות ואיך? אל דאגה, בדיוק לשם כך הכנו עבורך מדריך מפורט שילווה אותך בכל התהליך עד שתכרע על ברך אחת, תוציא טבעת ותשאל: "התינשאי לי?" הבה נצא לדרך. 

שלב ראשון: מדידת האצבע

באופן כללי מומלץ לדעת את מידת האצבע של זוגתך לפני שאתה רוכש טבעת אירוסין. זאת כדי להימנע ממצב שבו הטבעת קטנה מידי או גדולה מידי. ניתן למדוד את האצבע על ידי סרט מדידה, אפשר לקחת רצועת דף לבן או אפילו חוט, לכרוך אותם סביב האצבע ולסמן את המקום. כמו כן, אפשר ללכת לכל חנות שבה יש טבעות, לאו דווקא טבעות אירוסין, ולמדוד את הגודל של טבעת סטנדרטית למדי על ידי מכשיר מדידה שקיים בחנות, וכך להבין באופן המדויק ביותר את מידת האצבע שלה.

שלב שני: קונים טבעת אירוסין

אתה יודע מהי מידת האצבע שלה ועכשיו אתה מוכן לעבור לשלב הבא. אז עוד לפני שתחליט באיזה לוקשיין אתה מתכוון להציע את ההצעה, תצטרך לבחור את הטבעת שתלווה את אהובת ליבך כל חייכם המשותפים. אם הנושא עלה ביניכם בעבר, ייתכן ויש לך מושג למה היא מצפה או מהו הסגנון האהוב עליה, דבר שיקל עליך מאוד את המשימה. לעומת זאת אם אינך יודע דבר, מומלץ להתייעץ עם מישהו מבני המשפחה כמו אימא או אחות, או אפילו חברה טובה, שתוכל לספק מידע או לשאול אותה בדרך עקיפה ולחזור אליך עם תשובה מדויקת יותר.

לקריאה נוספת: איפה קונים טבעת אירוסין?

שלב שלישי: ביטוח

חשוב שתדעו שכאשר אתם רוכשים יהלומים איכותיים ממקום שהוא רציני ואמין, תקבלו בין היתר תעודה גמולוגית שמפרטת בדיוק רב את כל המידע לגבי האבן שרכשתם. התעודה תציין את סוג האבן וחומר הגלם שממנו היא עשויה, מהי רמת הניקיון שלו, הצבע שלו, צורת החיתוך של האבן ומהו המשקל שלה. ייתכן כי יופיעו פרטים נוספים לצד הפרטים הללו. כך למשל אם אתם רוכשים טבעת יהלום 1 קראט, תוכלו להיות רגועים שיחד עימה מגיעה התעודה שהיא סוג של ביטוח לערכה של האבן. לעומת זאת אם אתם רוצים לבטח אותה בביטוח נגד מקרה של גניבה, אובדן וכדומה, תוכלו לעשות זאת באמצעות חברת הביטוח שלכם תחת הסעיף של ביטוח תכולה לדירה.

שלב רביעי: לוקשיין, לוקשיין, לוקשיין

אתם רוצים להציע לבת הזוג שלכם את הצעת הנישואין במקום מיוחד, מקום שייחרט בזיכרון של שניכם, שתוכלו להצטלם בו ולהיזכר בערגה על אותו רגע מדהים שבו שלפתם טבעת וריגשתם את זוגתכם היקרה עד דמעות. ייתכן כי תרצו שהלוקשיין שלכם יכלול גם בני משפחה וחברים שישתתפו בשמחה הגדולה ויחגגו איתכם את הרגע הזה. לחילופין ייתכן שתרצו דווקא לוקשיין אינטימי שבו תהיו רק שניכם, חווים את אחד הרגעים המאושרים בחייכם.

שלב חמישי: הפקה

אם אתם רוצים להפתיע ובגדול, תוכלו להפוך את הצעת הנישואין שלכם להפקה של ממש. למשל, תוכלו להיעזר בהפקה שתכין עבורכם מראש חיפוי של שטיח מבד קטיפה בגוון לבן או אדום עם עלי כותרת או פרחי נוי המפוזרים בעדינות על גבי השטיח, ומשני צידיו יונחו אגרטלי פרחים ועששיות עם נרות ליצירת אווירה רומנטית במיוחד. תוכלו לשלב גם אותיות MARRY ME ענקיות שמעוטרות בפרחים, לבקש גם מערכת בידורית שבאמצעותה ישמיעו שירים עם כניסתכם ללוקשיין וכמובן צילום של תמונות וסרטונים להנצחת הרגע המיוחד. את כל אלו תוכלו ולשדרג עם זיקוקים בשביל הכניסה או זיקוק דינור שיאירו את השמיים לאחר רגע ההצעה. עוד תוספות שיכולות להעשיר את האווירה בהפקה שכזו הן שמפנייה לכם ולאורחים שבמקום, קייטרינג ועוד. 

שלב שישי: למי מודיעים?

אם אתם זקוקים לעזרה כדי להביא את זוגתכם ללוקשיין הנבחר מבלי שתחשוד בדבר, תוכלו להיעזר באחד מבני המשפחה או חברה טובה, שימציאו סיפור או טענת שווא שבגינה הם צריכים לקחת אותה אל הלוקשיין. תוכלו לתכנן להיכן בדיוק צריך להביא אותה ומה בדיוק יקרה שם. לחילופין אם מדובר באירוע שבו משתתפים כל החברים ובני המשפחה צריך כמובן להודיע לכולם, ומומלץ שלא לעשות זאת זמן רב לפני ההצעה כדי שלאף אחד לא תיפלט אף מילה בטעות.

 

Back top top