Skip to Content Contact Us

טרנדים אופנתיים לקראת האביב 2024

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

רוצות להיות הכי אופנתיות לכבוד אביב 2024? האביב הבא עלינו לטובה ביחד עם השמש החמימה מכין לנו שפע של פרחוניות, מתיקות והמון נשיות מתפרצת. האביב הזה תפגשו באקססוריז גדולים ומוגזמים שמדגישים את הסטייל שלכן באופן שאינו ניתן לערעור. האביב הזה תוכלו לשלב מראה נשי רך ועדין לצד מראה שולט ומוגזם, שמשדר נשים שיודעות מה הן רוצות! ברוכות הבאות לכל הטרנדים הלוהטים של אביב 2024.   

תכשיטים

בגזרת התכשיטים האביב הזה אתן הולכות לענוד תכשיטים גדולים ומוגזמים, בפרט עגילים. אומנם עגילי חישוק אינם זרים לנו, אבל האביב הזה הם הולכים לככב במידות גדולות במיוחד. שימו לב שעקב החזרה לעגילים גדולים יש לקחת זאת בחשבון כאשר אתן מתלבשות לאירועי ערב לדוגמה, שכן, כעת העגילים שלכן הם לגמרי חלק מהלוק הכולל. חשוב לשלב אותם בטוב טעם ולא להגזים ולהתקשקש. 

הכי נשי הכי מתוק

האביב הזה תלבשו פרחים! תצוגות האביב של 2024 מלאות בפרחים בכל הגדלים והמינים. החל מרוזטות מרהיבות המשולבות על בגדים עדינים, בדים שקופים ושופעים הנשפכים על הגוף או שמלות קצות בעלות גזרת פעמון שובבה ופרחונית. כמו כן, תמצאנה בדים רבים ותחרות פרחוניות, שמהן ייתפרו הבגדים השונים שמקרינים אביב פורח לכל עבר. בנוסף, אופנת האביב מציעה לכן את האפשרות להתקשט בעניבות, סרטים ופפיונים, כולם סממנים נשיים עדינים, שרק מדגישים עד כמה נשים הן המין היפה. לצד בגדים כה יפים ופרחוניים תוכלו לשלב תכשיטים נהדרים. אם אתן מתלבשות לעבודה בג'ינס וחולצה פרחונית תוכלו לשלב עימה שרשרת זהב שתחמיא לגזרת החולצה ותשתלב נהדר עם הלוק הכולל. אם אתן מתלבשות לאירוע ערב שבו יש דוגמת פרחים מאסיבית על גבי הבד, עדנו אותה עם צמיד טניס שינצוץ על מפרק ידיכן. 

תוכלו לשלב את הלוק המעודן עם סנדלי רצועות משגעים בגוונים כסופים שחוזרים גם הם לאופנה או לחילופין רצועות נוצצות שיחמיאו הן לרגליכן והן לצמיד המקסים והנוצץ שלכן. 

שקוף בקטע טוב

בגדים שקופים הם בגדים שצריך לדעת ללבוש. לא צריך להגזים ולהראות הכול, אך בהחלט ניתן ליהנות משמלה שתפורה היטב, שמראה את קווי הגזרה ועשויה משכבות של בדים שקופים שלמעשה אינם חושפים דבר למעט שפע נשיות ועידון רב. עם שמלות כאלו תוכלו לענוד טבעות אבני חן ופנינים, שיעניקו גוון עז יותר לגווני הבדים השקופים בגווני פסטל אשר יאפיינו את מגמת האופנה באביב זה.  דמיינו שאתן צועדות בשמלת ערב יפהפייה בגווני אפרסק פסטלי מעט חיוור ועדין, ועל אצבעכן ישנה טבעת יפהפייה משובצת באבן סיטרין צהובה, או טבעת אבני חן המשולבת בכמה גוונים, או אפילו טבעת מדהימה המשלבת יהלום ורוד לצד יהלומים נוספים. לטבעות אלו תוכלו לשלב שרשראות עם תליוני אבני חן ופנינים וגם לשלב עגילים תואמים ולקבל לוק משגע, נשי ומיוחד באמת.

תיקי ענקיים במיוחד

חובבות התיקים, האביב הזה תוכלו לצעוד לכל מקום עם תיקי ענק מרהיבים, שתוכלו להכניס לתוכן ממש כל דבר! חפצים גדולים וקטנים כאחד שיש להם שלל מקום בתיקי האוברסייז היפהפיים הללו. את התיקים תוכלו לשלב לצד סגנונות רבים של בגדים וכמובן להתאים אותם לנעלי העקב שאתן נועלות. ואם בעקבים עסקינן, האביב הזה אתן יורדות קומה, מניחות את הסטליטו שלכן בארון ומתחדשות בנעלי עקב קטנטנים, שיאפשרו לכן הליכה נוחה ונעימה לכל מקום. אל תשכחו להוסיף ללוק המיוחד הזה טבעת חותם מעניינת שתשתלב באופן מושלם.

המכנסיים הקצרים חוזרים ובגדול!

המכנסיים הקצרים כבר עשו קאמבק עצבני על המסלולים של התצוגות הנחשבות ביותר של אביב 2024. זה הזמן להצטייד עם מכנסיים קצרים, מכנסי שלושת רבעי, טייצים קצרים, חולצות קלילות ופרחוניות, עגילים גדולים ומשקפי שמש גדולים גם כן. אל תשכחו להתקשט עם כמה צמידי זהב בסגנונות שונים כדי לשמור על עניין וסטייל משובח ונעלו סנדלי רצועות שיחמיאו לרגליים השזופות שלכן.

אביזרים לשיער

האביב הזה אינו פוסח על כל האקססוריז לשיער שתענדו לראשכן. החל מסיכות משולבות בפרחים, דרך קשתות וסרטים נוצצים וכלה בכתרים עדינים שיאים למלכות שאתן. את האקססוריז המלהיבים הללו תוכלו לענוד לראשכן יחד עם הבגדים הפרחוניים, הבדים השקופים או התחרות העדינות בעלות הטקסטורה הפרחונית ולהיראות נשיות ויפות מתמיד. 

 

Back top top