Skip to Content Contact Us

מה ללבוש לחתונה בחורף?

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

הלוק המומלץ לחתונת חורף 2024 לא פסח עלינו, ואנחנו כאן לתת לכן את כל הטיפים שאתן זקוקות להם, כדי לצאת מהבית הכי יפות, הכי שיקיות והכי מרהיבות בעונת הגשם והרוחות. אל תפחדו להירטב או שהתסרוקת תיהרס לכן, יש שיטות להתגבר על כל איתני הטבע ולהראות זוהרות, ממש כמו ביום קיצי שטוף שמש. הינה כל מה שאתן צריכות לדעת על הטרנד החורפי.

כמה כללי יסוד:

כדי להתלבש נכון לחתונה חורפית צריך לחשוב על בגדים שהם גם מחממים וגם פרקטיים – סגנון שכבות שאפשר להוריד כשאתן כובשות את הרחבה ולהחזיר כשאתן יושבות לאכול, לשתות או לנהל שיחה בשולחן ולא להתקרר עד הסיבוב הבא ברחבה. אל תשכחו שלא משנה מה אתן לובשות, לתכשיטים שאתן עונדות על גופכן יש לא פחות משקל ביצירת הלוק המושלם לחתונת חורף.

החורף הזה תתלבשו כהה

הלוק החורפי של 2024 מתאפיין בצבעים כהים או ניטרליים, למשל: גוונים כחולים כהים, גווני חמרה, חום או בז'. מדובר בגוונים משגעים שהולמים כל לוק חורפי. אם אתן בוחרות בבגד שיש בו דוגמאות, מומלץ שגם הן יהיו בעלות צבעוניות כהה והדפס מעניין. לצד הגוונים הכהים הללו נמליץ לכם לשלב שרשראות זהב שיעניקו מראה מושלם לצד הגוונים החמים. את הגוונים הכחולים הכהים כדאי לשלב עם שרשראות ותליוני יהלומים שיבהקו מבעד לגוון הכחול וייצרו מראה יפהפה. תוכלו לשלב עגילי זהב לגוונים החומים או לחילופין לענוד עגילי יהלומים עם הגוונים הכחולים הכהים. אם תחליטו שאתן דווקא מעדיפות להישאר על הגוונים הכחולים, תוכלו לבחור בתכשיטים המשלבים אבני ספיר כחולות או אבן טופז בגווני תכלת ענוגים.

לחתונת חורף מומלץ להגיע בבגדים שעשויים מבדים עבים עם או בלי טקסטורות מעניינות. דוגמה לבדים מומלצים תהיה קשמיר, צמר וגם כותנה עבה, כולם בדים אלגנטיים שופעי סטייל וחמים. אם אתן בעניין הטקסטורות תוכלו ליהנות ממגוון רחב של טקסטורות מעניינות המשולבות בסריגים או שילוב של פרווה, ובכך להעניק לבגד שלכן רובד נוסף של עניין בלוק הכולל שלכן. יחד עם השילובים המעניינים הללו נמליץ לכן לשלב עגילי חישוק גדולים מזהב, שימשכו את תשומת הלב לאוזניים שלכם, לצד הטקסטורות המעניינות שאתן לובשות. כמו כן, תוכלו לשלב גם טבעות חותם מזהב בעלות לוק מעניין ביותר.

בחורף מתעטפים אבל שומרים על סטייל

בחורף מוטב להתלבש בשכבות שניתן להוריד ולהחזיר, למשל: חליפות ארוכות מחויטות או שמלה מחויטת עם צווארון גבוה, שמלות מקסי, שמלת קטיפה שחורה בעלת שרוולים ארוכים, שמלות סריג אלגנטיות שהן שיא האופנה של החורף, כולן בחירות נבונות לחתונת חורף. תלבושת שמורכבת מבגדים ארוכים שמחמיאים לגזרת הגוף תמיד נראים אלגנטיים ומרשימים. תוכלו למצוא גם שמלות מרשימות במיוחד שמשולבים בהן הדפסים גיאומטריים, גוונים צבעוניים כהים או הדפסים פרחוניים שממשיכים איתנו גם לאופנת האביב.

אל תשכחו להתעטף בעליונית חמה במיוחד שנראית מעולה להשלמת המראה החורפי המהמם שלכן. התכשיטים שמומלץ לענוד עם שמלות כה אלגנטיות יכולים לנוע מיהלומים, אבני חן ופנינים. כך למשל תוכלו לענוד טבעות יהלומים מנצנצות ומרשימות או לחילופין לבחור דווקא באבן טובה ולשלב טבעות אבני חן ופנינים על אצבעותיכן ולקבל לוק מרשים במיוחד. את הטבעות תוכלו לענוד יחד עם שרשרת המשלבת תליוני אבני חן ופנינים וליצור סט מרשים של שרשרת וטבעות מגוונות.

בין אלגנטי לקליל אך מרשים

אם אתן מעדיפות דווקא ללבוש חצאיות, מומלץ לבחור בלוק של חצאית מידי או חצאית ארוכה ולשלב אותן עם חולצות מכופתרות. זוהי בחירה אלגנטית שמתאימה ככפפה ליד לאירוע חורפי. לוק כזה יכול להיות מושלם כשהוא משולב עם שרשראות פנינים שמעניקות אצילות רכה לכל הסגנון שלכן.

ולמי שמעדיפות להשאיר את החצאיות והשמלות לעונה החמה ופשוט ללבוש זוג מכנסיים יפים, אתן בהחלט יכולות לבחור באופציה הנהדרת הזו, לשלב את המכנסיים עם חולצה מכופתרת או סריג יפהפה עם טקסטורה מעניינית ואתן לגמרי מוכנות לחתונת חורף. יחד עם הלוק היותר קליל הזה תוכלו לשלב שרשראות מגן דוד עדינות שישתלבו נהדר עם זוג עגילים צמודים. 

הנעליים שתנעלו החורף הזה ינועו מנעלים נמוכות משולבות פפיונים ושלל דוגמאות שישדרו קלסיקה לבין מגפונים וכלה בנעלי עקב במראה קלסי מדויק. 

Back top top