Skip to Content Contact Us

איך מתאימים תכשיטים ללוק חורף?

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

החורף הזה יש באזזז חדש של לוק חורף מעניין. בחורף הזה ישתנה הלוק שלכן ביחד עם הטרנדים החדשים של בדים, גוונים, הדפסים וגזרות שיסחפו אתכן. אבל מעבר לזה, התכשיטים שילוו כל אאוטפיט הם הדבר המעניין באמת! אם אתן רוצות להישאר מעדכנות, ולהתגאות בהיותכן פאשניסטות שמחזיקות באמתחתן את ה"צעקה האחרונה" בתחום האופנה, כדאי לכן לעקוב אחרי המאמר הבא. 

מהו לוק החורף של 2024?

החורף הקרוב יעטוף אותנו עם גוונים חדשים ומעניינים דוגמת בורדו, כסף, חום וג'ינס. כל אלו יעטפו אתכן מכף רגל ועד ראש בפריטי לבוש שונים: תיקים מעניינים שעשויים מג'ינס, נעלי לופרס מעוצבות, מגניבות ונועזות שכבר התגעגענו אליהן מאוד. וגם מגוון רחב של מגפונים מגניבים שטוב שחזרו לאופנה כבר בחורף הקרוב. החל מהסגנון הצבאי, דרך מגפוני עקב לוגו וכלה במגפוני פרווה חמים, שתוכלו להתחמם איתם כל עונת החורף. נציין כי הגוונים הקבועים דוגמת שחור ובז' ממש לא עוזבים אותנו החורף הזה ובהחלט תוכלו למצוא אותם גם. 

סבתא סרגה שמלה

החורף הזה כמו נראה הרבה שמלות בסגנון סרוג שעושות קאמבק עצבני. תכשיטים שכדאי לשלב עם השמלות הללו הן שרשראות זהב ארוכות שבאמצעותן אפשר ממש לגנוב את תשומת הלב מכל הסריגה. נוסיף ונחדד את הלוק עם עגילי חישוק מוזהבים להשלמת המראה. מעילי הטרנץ' שחוזרים גם הם בחורף הקרוב יעטפו את השמלה הסרוגה, ויעניקו למראה שלכן סטייל ועניין. את כל אלו תוכלו לשלב עם נעלי לופרס עם אבזם מעניין, פפיון או תליון. על אצבעותיכן נמליץ לענוד טבעת חותם שיש לה לוק מעניין ומושך במיוחד, והיא גם תוכל להמשיך את קו תכשיטי הזהב שאתן עונדות לגופכן. אל תשכחו להצטייד בכמה צמידי זהב שיעטרו את הידיים שלכן. תוכלו לבחור במספר צמידי זהב קשיחים בעלי דוגמה מעניינת או אולי לבחור דווקא בסגנון חוליות עם או בלי תליון. 

ימי הג'ינס חזרו

כל תקופה עושה בד הג'ינס קאמבק וחוזר בגדול. גם החורף הזה תוכלו למצוא שלל פריטי ג'ינס מהממים! אוברולים, מגפי ג'ינס אופנתיים, תיקים מג'ינס ועוד שלל פריטים. לבד הג'ינס מחמיא מאוד הגוון של זהב לבן. זה הזמן לרכוש מספר שרשראות זהב בגוון לבן באורכים שונים או לחילופין שרשראות מגן דוד מזהב לבן שעל הסטייל של הג'ינס יציגו גם סולידריות של יהדות וישראליות! ללוק הזה נחבר עגילי יהלומים מזהב לבן. יעטוף את כל הג'ינס הזה מעיל קרופ סקסי שיעניק לכן לוק של פאשניסטיות אמיתיות. תוכלנה להצטייד במגפוני עור צבאיים ולהמם את כל מי שמביט בכן חולפות על פניו.  

בגדים כסופים? לגמרי!

לבגדים כסופים יש סוואג וצריך לדעת ללבוש אותם. נמליץ לכן להתלבש איתם דווקא לאירועים. תוכלו לשלב אותם כמכנסיים יפים לאירוע או כשמלת סטרפלס נועזת. התכשיטים שלכם צריכים להיות בזהב אדום שיעניק קונטרסט מעניין לגוון הכסוף. תוכלו לענוד שרשראות זהב ותליונים של יהלומים, לשלב שעון Versace אדום שנוטף שיק, לשלב מספר טבעות יהלומים שמשובצים על גבי הזהב האדום ולהוסיף מעל הכול מעיל פרווה מלאכותי בגוון שחור. מגפוני עקב לוגו ישלימו את הלוק המדהים הזה, שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו.    

לוק קז'ואל ליום יום

גם בלוק היומיומי צריך להשקיע ואין לזלזל בו, כך יודעות כל הפאשניסטיות שהאופנה זורמת בעורקיהן. הלוק היומיומי שלכן יכול לכלול ג'ינס חדש לצד סוודר סרוג עם צווארון גולף. תוכלו לשלב עם הלוק הזה מראה סולידי של שרשרת פנינים ולהתאים לו עגילי פנינים צמודים. מומלץ להרים את השיער כלפי מעלה גם כדי שלא יהיה לכן חם מידי עם צווארון הגולף וגם כדי שיוכלו לראות את עגילי הפנינה המהממים שלכן. למי שמתחשק להוסיף קצת צבע, יכולה בהחלט לשלב גם תליוני אבני חן בגוונים שונים. תוכלו לנעול את מגפוני הפרווה שיחממו אותכן היטב ביום קר וסגרירי במיוחד, ולהתעטף במעיל טרנץ' או קרופ מה שמתחשק, כי לפאשנסטיות כמובן יש את כל הגרדרובה של החורף הקרוב בשלוף. 

אם מתחשק לכן לענוד תכשיטים יותר סולידריים שיתאימו להלך התקופה הנוכחית, תוכלו בהחלט לשלב שרשרת ארץ ישראל ולהוסיף גם טבעות זהב שמגן דוד טבוע בהן עם יהלומים יפהפיים ונוצצים שהן שיא האופנה! 

 

 

 

Back top top