Skip to Content Contact Us

מתכנן להציע נישואין? כך תדע את מידת הטבעת של בת הזוג

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

הצעת נישואין היא מרגשת ומלחיצה, ומביאה איתה הרבה מאוד החלטות שצריך לקבל – באיזו דרך תציע? איפה תעשה את זה?

וכמובן, באיזו טבעת אירוסין תבחר? יש כל כך הרבה אפשרויות – עיצובים שונים, צבעים, יהלומים בחיתוכים מיוחדים ועוד ועוד ועוד. אבל התלבטות אחת לא תמיד לוקחים בחשבון כשבוחרים טבעת אירוסין: איך תדע את מידת הטבעת שלה בלי לשאול באופן ישיר?!

תחשוב על זה, אתה עושה את הכל נכון, הרגע מרגש, אתה יורד על ברך אחת ו…. אופס! הטבעת קטנה מדי, גדולה מדי ופשוט לא מתאימה. אבל אל דאגה, הכתבה הבאה תציג לך כמה דרכים מעולות איך למצוא מידת טבעות ולעשות את זה בחכמה.

"גנוב" טבעת

אחת השיטות היעילות ביותר למצוא מידת טבעות היא "לגנוב" מבת הזוג טבעת שנמצאת בתיבת התכשיטים שלה. ברגע שיש לך את הטבעת הנכונה, אתה יכולים להגיע איתה לחנות התכשיטים ולבקש להתאים את המידה של טבעת אירוסין למידה של הטבעת. שים לב – חשוב שזו תהיה טבעת שבת הזוג עונדת לעתים קרובות (לא טבעת שהתייבשה בתיבה כבר תקופה ארוכה ואולי היא כלל לא מתאימה). כמובן, מומלץ לא לבחור בטבעת האהובה עליה, שהיא לא תשים לב שהיא חסרה! אם אתה לא רוצה ממש לקחת טבעת, ניתן פשוט למצוא טבעת שהיא אוהבת ולנסות למדוד אותה בבית.

שאל חברות

נסה לשאול את אחת החברות הטובות ביותר שלה, יש סיכוי לא רע שהיא תדע נתון כמו מידת טבעות של החברה שלה, בעיקר אם בת הזוג אוהבת לענוד טבעות ורוכשת לא מעט מהן. טיפ שלנו, מומלץ להתייעץ גם עם אותה חברה לגבי עיצוב הטבעת – יש מצב טוב שהיא מכירה את הטעם האישי שלה בתכשיטים קצת יותר טוב ממך, ויכולה לעזור לך לקבל החלטה חכמה בבחירה החשובה הזו!

כשהיא ישנה

אם היא ישנה חזק מאוד, ואתה בחור שקט וחשאי, תוכל לנסות ולמדוד את האצבע שלה כשהיא ישנה! חשוב למדוד את האצבע הנכונה – הקמיצה של יד שמאל, שם נהוג לענוד את הטבעת. ניתן להשתמש בחוט פשוט, ללפף אותו מסביב לאצבע ולסמן את האורך. כמובן, יש משהו קצת מסוכן באופציה הזו, למקרה שהיא פתאום תתעורר ותבין בדיוק מה אתה עושה…

תיקוני מידת טבעות

חשוב לדעת שגם אם לא קולעים בדיוק, זה לא סוף העולם. למעשה, בהרבה מאוד מקרים לא קולעים בדיוק למידה, ולמרות שזה מבאס, זה ממש לא נורא. תמיד ניתן להתאים מידת טבעות למידה הנכונה והמדויקת לאחר ההצעה. במרבית המקומות תוכלו לקבל את השירות הזה, וכעבור מספר ימים לקבל טבעת במידה הנכונה ולהמשיך לחיפוש הטבעת הבאה – טבעת נישואין (אל דאגה, בטבעת נישואין בת הזוג כבר תהייה צמוד אליך ותוכלו למדוד ביחד!).

Back top top