Skip to Content Contact Us

התכשיטים שהולמים את גוון עורך 

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

אם את רוצה לרכוש את התכשיטים הנכונים עבורך, יש דרך נכונה ומדויקת לעשות זאת. ממש כפי שצבע לשיער ואיפור ניתן להתאים לכל אחת לפי גוון עורה, כך הדבר תקף גם לגבי רכישה של תכשיטים. עקבי אחר השיטה שלנו ותוכלי גם את להתאים את התכשיטים הנכונים עבורך באופן מושלם. 

כיצד לקבוע את גוון העור שלך?

כדי לקבוע את גוון העור שלך, יש שתי שיטות שניתן לעשות זאת: השיטה הראשונה היא להתבונן בצבע הוורידים הנמצאים במפרקי ידייך. השיטה השנייה היא לבחון את גוון העור שלך ולראות כיצד הוא מגיב למצבים שונים, על כך נרחיב מיד.

גוון עור קר

אם גוון הוורידים במפרקי ידייך נראה כחול הרי שיש לך גוון עור קר. סביר כי שיערך בגוון בלונדיני, חום כהה או שחור. ועינייך כחולות בהירות או לחילופין חומות. אם את מתאימה לקטגוריה זו, את גם נשרפת בקלות בעת חשיפה לשמש ואם העור שלך בעל גוון חיוור, ייתכן כי ניתן לראות עליו גם סימני אדמומיות.

גוון  עור חם

אם גוון הוורידים שלך במפרקי ידיים נראה ירוק, הרי שיש לך גוון עור חם. סביר כי שיערך אדום או בלונדיני בהיר. ועינייך כחולות, ירוקות או בעלות גוון של לוז בהיר. אם את מתאימה לקטגוריה הזו את משתזפת בקלות או שגוון עורך שחום.

גוון עור ניטרלי

יש לך גוון עור ניטרלי אם לעור שלך אין גוון שחום, או כזה הדומה מעט לגוון של זית או שאינך סובלת מאדמומיות. גוון עור זה נוטה להשתלב בקטגוריית גוון העור הקר.

התאימי את גוון עורך לתכשיטים הנכונים

כעת כשאת יודעת מהו גוון העור שלך, את יכולה להתאים אותו לצבעים הנכונים של אבני חן טובות ותכשיטים נוספים שיראו עליך בדיוק מושלם ויחמיאו לך עד מאוד.

תכשיטים לגוון עור קר

לגוון עור קר מתאימות אבנים טובות בגוונים אדום, סגול וכחול. אבנים אדומות הן אודם, (וגם נופך וטורמלין). אבנים סגולות הן אמטיסט (וגם פלואוריט וטנזנייט). ואבנים כחולות הן ספיר, טופז, קורונדום (וגם תרשיש). כמו כן גוון עור קר מתאים למתכות לבנות קרי זהב לבן. תוכלי לרכוש טבעות המשלבות את האבנים האלו, שרשראות זהב לבן עם תליונים ואבנים אלו וגם עגילים צמודים ארוכים משלובים עם אבני חן. 

תכשיטים לגוון עור חם

לגוון עור חם מתאימות אבנים טובות בגוונים צהוב, כתום וירוק. אבנים צהובות או בגוון זהבהב הן סיטרין (וגם ספיר צהוב וזירקון). אבנים כתומות הן (נופך ספסרטי, טופז אימפריאלי ואבן ירח) וחומות כגון סמוקי קוורץ. ואבנים ירוקות הן אזמרגד (וגם ירקן ופרידוט). כמו כן, גוון עור חם מתאים למתכות צהובות קרי זהב צהוב גם 14 קראט (וגם 18 קראט). תוכלי לרכוש צמידים המשלבים זהב צהוב ואזמרגד, טבעות חותם העשויות מזהב צהוב בלבד, תכשיטי שמות מזהב צהוב, ושלל שרשראות זהב צהוב בסגנונות ואורכים שונים. 

נציין כי יהלומים נראים טוב על כל גוון של עור, ולכן  תוכלי להתפנק עם צמיד טניס, עגילי יהלום, שרשרת זהב עם תליון סוליטר ועוד.

שילוב של פנינים

התאימי את הפנינים הנכונות לגוון עורך. לפנינים יש בדרך כלל שלושה גוונים. אומנם רוב האנשים מכירים את הפנינים הלבנות המסורתיות, אך ישנן פנינים גם בגוון ורדרד ופנינים בגוון כסוף עדין. כך תוכלי להתאים את גוון עורך לגוון הנכון של פנינים. לגוון עור קר יתאימו פנינים לבנות מסורתיות וגם הפנינים בגוון הוורדרד. לגוון עור חם יתאימו הפנינים בגוון הכסוף העדין, אך בהחלט אפשר לענוד גם את הפנינים הלבנות המסורתיות.

הבורסה לתכשיטים

באתר הבורסה לתכשיטים תוכלי לרכוש מגוון רחב של תכשיטים ביניהם תכשיטים המשובצים בהם יהלומים, אבנים טובות וגם פנינים. תוכלי לרכוש סטים של תכשיטים המשלבים גם שרשראות, גם עגילים, גם צמידים וגם טבעות בשלל עיצובים מרהיבים, עם אבנים באיכות הגבוהה ביותר, עם יהלומים איכותיים המגיעים עם תעודות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

אם אינך בטוחה לגבי התכשיט הנכון, תוכלי להתייעץ עם צוות המומחים שלנו אשר ישמח לעמוד לשירותך ולהתאים לך את התכשיט הנכון.

אם תחליטי כי ברצונך לייצר תכשיט בעיצוב ייחודי משובץ באבנים הטובות שמתאימות לגוון עורך, נשמח לסייע לך גם בכך ולייצר עבורך תכשיט בהתאמה אישית שהוא ייחודי רק לך.

Back top top