Skip to Content Contact Us

תכשיטים מעוצבים לכלה

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

ום החתונה הוא אחד הימים המאושרים והבלתי-נשכחים בחייהם של הזוג המאושר. ביום הזה, הכלה רוצה להרגיש הכי מיוחדת שיש, ואחת הדרכים להיות מיוחדת היא כמובן לענוד תכשיטים מיוחדים. תכשיטים משדרים יוקרה, יופי ואלגנטיות, אבל כשבוחרים תכשיטים מיוחדים עם "טוויסט" אפשר ליצור מראה הרבה יותר מתוחכם. ענידת תכשיטים מיוחדים תאפשר לך להיות כלה אלגנטית וקלאסית, אבל גם כזאת המלאה בסטייל ושיק ותהפוך אותך לכלה מתוחכמת ואופנתית.

 

כשאת בוחרות תכשיטים, חשוב מאוד להתאים את התכשיטים לאופי שלך ולסגנון שאת רוצה לשדר. אם את מעוניינות במראה קלאסי ונשי, לכי על התכשיטים הקלאסיים והפשוטים. אם בא לך להרגיש נסיכה, תתפנקי עם תכשיטי יהלומים או זרקונים שמתאימים רק לנסיכות. לעומת זאת, אם בא לך להראות הרבה יותר מגניבה ושיקית, התכשיטים הבאים יעזרו לך ליצור מראה שונה שמתאים בדיוק לך. בבורסה לתכשיטים תמצאי מגוון של תכשיטים מיוחדים, עם אדג' נוסף, שישדרגו כל שמלת כלה וכל הופעה!

 

תכשיטים משובצים אבני חן

אחת הדרכים לייחד את התכשיטים ה"רגילים" היא להצטייד דווקא בתכשיטים המשובצים באבני חן, במקום יהלומים או זרקונים. אבני חן משלבות יוקרה יחד עם קצת צבע, ולכן הופכות את המראה הלבן ה"רגיל" להרבה יותר נוצץ ומעניין. אבני חן יכולות להיות אמרלד ירוק, אמטיסט סגול, בלו טופז, ספיר, גרנט, רובי ואפילו קוקטייל אבנים המשלב כמה סוגי אבנים צבעוניות. תוכלי לבחור אם לשלב את אבני החן בטבעת, בשרשרת, בצמיד או בעגילים, וליצור מראה עם קריצה ותחכום שלא תמצאי אצל הרבה כלות אחרות. בבורסה לתכשיטים תוכלי למצוא תכשיטים משובצים באבני חן בגדלים שונים ובצורת טיפה, עיגול, מלבן ועוד, ואף כאלו מוקפים ביהלומים.

תכשיטים משובצים פנינים

אם לשלב צבע בתכשיטים שלך מרגיש לך קצת יותר מדי אקסטרימי ומיוחד, למה לא ללכת על פנינים, אבן חן לבנה שיש לה קלאס משלה? פנינים הופכות כל תכשיט לאלגנטי ומלא בסטייל, מבלי להתאמץ יותר מדי. את הפנינים תוכלי לשלב בצמידים, בעגילים, בטבעות ובשרשראות, וליצור מראה וינטג'י וקסום של נסיכה. בבורסה לתכשיטים תוכלי למצוא תכשיטים משובצים פנינים עם שילוב של יהלומים בגודל 0.025 קראט ומעלה, שיוצרים מראה יוקרתי ומלא בקסם.

 

זהב אדום

דרך נוספת לייחד את הלוק של הכלה הוא לבחור בתכשיטים המורכבים מזהב אדום. זהב אדום הוא תערובת של זהב טהור ביחד עם נחושת, מה שיוצר צבע מיוחד, וינטג'י ורומנטי. לרוב, ניתן למצוא כלות העונדות תכשיטים מזהב לבן, המתאים לשמלת הכלה הלבנה, או זהב צהוב קלאסי. לעומתם, תכשיטים מזהב אדום מאפשרים ליצור לוק הרבה יותר מתוחכם ושיקי, ולשבור קצת את הלבן הרגיל של הכלה. תוכלי לשלב תכשיטים שונים מזהב אדום – מעגילים, דרך שרשראות ועד צמידים וטבעות.
תכשיטי יהלומים

אם בכל זאת חשקה נפשך ביהלומים – אחרי הכל, מדובר על התכשיטים היוקרתיים והפופולריים ביותר – גם תכשיטי היהלומים יכולים להיות תכשיטים מיוחדים וחד-פעמיים. כך, לדוגמה, תוכלי לענוד עגילי יהלומים תלויים בצורות מסולסלות ומרהיבות, צמידי טניס עם שיבוצים יהלומים גדולים ויפייפים וכן תליוני יהלומים בשיבוצים מיוחדים ובצורות גיאומטריות מפוארות. כדי ליצור  מראה הרבה יותר מיוחד תוכלי לבחור בתכשיטים המשלבים שיבוץ יהלומים וגם שיבוץ אבני חן או פנינים, וכך ליצור מראה שמשדר יוקרה אך גם מקוריות וסטייל.

ולפני שאת רצה לרכוש, יש לנו טיפ אחרון עבורך: חשוב לבחור את התכשיטים לחתונה רק לאחר בחירת שמלת הכלה. הסיבה היא שהשמלה משפיעה באופן מסוים על התכשיטים שתבחרי, בין אם בגוון ובין אם בסגנון. כך, לדוגמה, אם שמלת הכלה היא קלאסית ופשוטה, אפשר לשבור את המראה עם תכשיטים מיוחדים ושונים. לעומת זאת, אם שמלת הכלה עצמה כבר מלאה בייחוד, מלמלות ותחרות, צורה מיוחדת, נצנצים וכדומה – ולחלוטין גונבת את ההצגה – אולי דווקא עדיף ללכת על תכשיטים קלאסיים כדי לא ליצור מראה עמוס מדי על העין.

 

לבסוף, אם יש לך בראש בדיוק את מראה התכשיט שאת רוצה, את השיבוץ ואת הצורה, דעי שבבורסה לתכשיטים ניתן לעצב תכשיט בהתאמה אישית בדיוק כמו החלום שלך. אל תתפשרי על התכשיטים ביום החתונה – זו החתונה שלך, ומגיע לך להיראות הכי מיוחדת שיש, ובדיוק כמו שאת רוצה!

 

Back top top