Skip to Content Contact Us

רעיונות למתנה יוקרתית לאישה

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו, מתנות

בחירת וקניית מתנה לאישה שחשובה לנו ושאנחנו אוהבים היא לא פשוטה בכלל. בין אם הגיע יום ההולדת שלה, היא זכתה לקידום משמעותי בעבודה, היא עברה לידה או סתם כי אתם רוצים לפנק אותה ולהגיד לה תודה, הבחירה במתנה המושלמת יכולה להיות מאתגרת מאוד.

 

מתנה יוקרתית לאישה

למזלכם, איגדנו עבורכם כמה רעיונות מדהימים למתנה יוקרתית לאישה, שאין סיכוי שהיא לא תצרח מאושר ברגע שהיא תראה אותה. אז במה תבחרו – טבעת יהלומים נוצצת, שרשרת פנינים קלאסית או דווקא חופשה בריזורט מפנק בחו"ל? מכאן הבחירה היא כבר שלכם…
תכשיטים כמתנה יוקרתית:

טבעת

טבעת תמיד הייתה ותמיד תחשב מתנה יוקרתית לאישה, כזו שכל אישה תשמח מאוד לקבל, כזו שמשדרגת כל מראה והופכת אותו מיוחד ויוקרתי יותר. ישנן אינספור אפשרויות לטבעות לנשים – טבעות יהלומים קלאסיות ויוקרתיות, טבעות משובצות אבני חן צבעוניות ותוססות (אבן ספיר, סיטרין, אמטיסט וכו'),  טבעות גדולות ובולטות עם צורות גיאומטריות מרשימות ועד טבעות עדינות ומלכותיות שיושבות על האצבע בעדינות אך מלאות בעוצמה. טבעות יכולות להיות עשויות מזהב לבן, צהוב או ורוד, ולדעתנו אי אפשר לטעות עם המתנה המהממת הזאת!

 

עגילים

גם עגילים היא אופציה מהממת למתנה יוקרתית לאישה, אך ראשית וודאו שהיא עונדת עגילים (כלומר אם יש לה חורים באוזניים). אחרי שווידאתם, זה הזמן להתפרע עם מגוון העגילים המהמם שאפשר למצוא – עגילי יהלומים תלויים על האוזן, עגילי יהלומים בצורות גיאומטריות צמודות לאוזן, חישוקים, עגילים משובצים באבני חן או בפנינים יוקרתיים, בצורת לב, פרפרים או פרחים ובגוון של זהב לבן, צהוב או ורוד – האופציות הן באמת בלתי נגמרות.  עגילים הם מתנה נהדרת, יוקרתית ומתוקה, ותוספת נפלאה לכל מראה.

 

צמיד

הבא בתור הוא הצמיד, ואין כמו צמיד יוקרתי שמשובץ ביהלומים כדי לשדרג מראה ולהפוך אותו לנסיכותי ומיוחד מאוד. צמיד הוא גם אופציה נהדרת לנשים שלא מרבות לענוד תכשיטים, שכן הוא יושב על הזרוע ללא הפרעה ועדיין משדר עוצמה ויוקרה. ישנם צמידי הטניס הקלאסיים, צמידים המשובצים יהלומים או זרקונים לכל האורך; תוכלו למצוא גם צמידים עם כדורי זהב מפוזרים, צמידי זרקונים בגוונים שונים וצמידים המשלבים תליונים בצורות שונות – כמו פרחים, פרפרים או סימן ה"אינסוף". צמיד הוא מתנה נהדרת שמתאימה לכל אישה ותוסיף הרבה קסם למראה!

 

שרשרת

ותכשיט נוסף ולא פחות חשוב הוא השרשרת. שרשראות גם הן נחשבות לתכשיט אהוב ויוקרתי, שמגיע במגוון עיצובים וסגנונות – שרשראות ארוכות, שרשראות קצרות, משובצות ביהלומים, אבני חן או פנינים, במראה עדין או פרוע ועם תליונים בצורות שונות – מלבבות ועד צורות גיאומטריות מורכבות. שרשרת יוקרתית תהיה תמיד עשויה מזהב – בגוון צהוב, לבן או ורוד – בעובי שונה ועם הרבה קסם שמדגיש את הצוואר ומוסיף יופי ואצילות לכל מראה.

 

שעון יד

מתנה יוקרתית נוספת לאישה היא שעון היד, מתנה קלאסית ועל זמנית שאף פעם לא יוצאת מהאופנה. שעון יד הוא כבר מזמן מעבר לפריט פונקציונלי בלבד, ויש לו חשיבות רבה על המראה הכללי, הוא משדר יוקרתיות וסמל סטטוס ולכן נחשב למתנה יוקרתית נהדרת. מומלץ לבחור בדגמי שעונים איכותיים ממותגים מוכרים – כמו ורסצ'ה או דוקסה – וללכת על רצועות עור איכותיות או רצועות זהב מלכותיות. אם אתם מחפשים מתנה יוקרתית במיוחד לאישה, שעון הוא ללא ספק מהמתנות הקלאסיות והאופנתיות ביותר.

 

רעיונות נוספים

נעלי מותגים

מיד אחרי יהלומים ותכשיטים, אין ספק שנעליים הם חבריה הטובים ביותר של האישה, ולכל אישה יש את נעלי המותגים שהיא תמיד חולמת עליהם – הנעליים האלו שהיא חוסכת רק בשבילן, או מחכה לרגע שהיא תוכל לשים עליה את הידיים שלה. יום ההולדת שלה – או כל הזדמנות אחרת למתנה – היא זמן מצוין לרכוש עבורה את הנעליים שהיא כל כך מצפה להן מהמותג שהיא הכי אוהבת, ולראות איך הפנים שלה מוארות ברגע שהיא פותחת את הקופסה. רק שימו לב שאתם בוחרים את המידה הנכונה ואת הסגנון שהיא אוהבת, ואם צריך היעזרו בחברה טובה.

 

תיק מותגים

בדיוק כמו הסעיף הקודם, לכל אישה גם יש את תיק החלומות שלה, זה של המותג היוקרתי שיש לכל הסלבס והיא לא יכולה לחכות עד שתשים עליו את היד. תיק איכותי ויוקרתי של אחד מהמותגים האלו יהפוך את המתנה שלכם למיוחדת מאוד, שכן היא תוכל לסמן וי קטן ברשימת הדברים שהיא תמיד רצתה לרכוש לעצמה!

 

בושם ומוצרי טיפוח

בושם או מוצרי טיפוח הם עוד אופציה למתנה כיפית ומפנקת לאישה. בושם אחראי על הניחוח שאנחנו מביאים, וככל שהבושם יוקרתי ואיכותי יותר, הוא נשאר זמן רב יותר על העור וריחו דומיננטי. שימו לב שבושם הוא מתנה מאתגרת לרכישה, שכן בדרך כלל יש לנסות את הריח על העור; לכן, אנחנו ממליצים לרכוש את המתנה הזו רק אם אתם יודעים בדיוק על איזה בושם היא חולמת בלילות. אופציה נוספת באותה קטגוריה היא מוצרי טיפוח ואיפור – מסכות יקרות ואיכותיות, מוצרי איפור של המותגים המובילים בעולם, קרמים מפנקים וריחניים ועוד פריטים מהקטגוריה הזו יעלו חיוך ענק על פניה!

 

חופשה בריזורט יוקרתי

ואם אתם מחפשים לאישה שלכם מתנה חוויתית יותר, המתנה היוקרתית ביותר תהיה חופשה בריזורט יוקרתי בעולם. זאת יכולה להיות חופשה על החופים הלבנים של המלדיביים או של איי סיישל, או דווקא חופשה באחד ממלונות היוקרה שמציפים אותנו בארץ. מה שלא תבחרו, היא תהנה מחוויה יוקרתית במיוחד – ספא מפנק, ארוחות מלכים, חופים לבנים וקסומים, שקיעות מהפנטות וזמן איכות עם האנשים (או האיש) שהיא הכי אוהבת. לכן, חופשה היא גם אופציה נהדרת למתנה יוקרתית שאין ספק שהיא תעריך לעד!

Back top top