Skip to Content Contact Us

סגנונות טבעות האירוסין המובילות ל-2023 – 2024

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

טבעת אירוסין היא לא עוד טבעת רגילה, היא טבעת מיוחדת, מרשימה, נוצצת ויפה. זו הטבעת הראשונה המצביעה על התקדמות במערכת היחסים הזוגית שלכם ועל הרצון להקים בית ומשפחה יחד. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על הטבעות הכי טרנדיות לשנת 2023 – 2024.

ידע כללי

מחירן של טבעות יהלומים, שהן המרכיב העיקרי בטבעות אירוסין, נקבע על ידי כמה גורמים עיקריים והם:

  • גודל היהלום – קראט או נקודות
  • צבע היהלום- הגוון השקוף והצלול ביותר הוא גם היקר ביותר וכך הגוון הולך והופך צהוב יותר ויותר ומחירו יורד בהתאם.
  • פגמים ביהלום – ככל שהיהלום נקי מפגמים כך הוא יקר יותר וככל שהפגמים בו רבים יותר כך מחירו יוזל.
  • סגנון החיתוך – לאופן החיתוך של היהלום יש גם משקל, שכן ישנן חיתוכים שקשה יותר לבצע אותם ביהלומים מאשר חיתוכים אחרים.

משזה נאמר וכעת אתם מבינים טוב יותר את הפרמטרים לבחירת הטבעת הנכונה עבורכם, נתחיל בסקירת הטבעות.

טבעות סוליטר

טבעות סוליטר הן טבעות שמורכבות מיהלום אחד במרכז הטבעת. לעיתים יכולים להיות קצת יהלומים שמעטרים את צידי הטבעת או עיצובים מעניינים יותר מאשר רק הטבעת והיהלום, אך בעקרון מדובר באבן אחת הממוקמת במרכזה של הטבעת. 

גוון הזהב

טבעות אירוסין אפשר לקנות הן מזהב לבן והן מזהב צהוב, ועליהן ישובץ היהלום בגודל שבחרתם ובפרמטרים שבחרתם כך שיתאים לתקציבכם.

תקציב

תוכלו למצוא טבעות אירוסין שמחירן מתחיל בפחות מ-1000 ₪ ועד לסכומים של עשרות אלפי שקלים, הכול בהתאם לתקציב שהגדרתם עבור הטבעת, הניקיון והחיתוך וכמובן הגודל של היהלום.

(למדו עוד על עלות טבעת אירוסין ומה משפיע על העלות)

סגנונות של טבעות 

באתר הבורסה לתכשיטים תוכלו להתרשם מטבעות יפהפיות, יהלומים איכותיים, סגנונות עיצוב מעניינים ולרכוש את הטבעת המושלמת. כך לדוגמה למי שמעדיפה את הסגנון הקלסי תוכלו לבחור בטבעת חלקה עם יהלום במרכז. מי שרוצים להעצים את הטבעת יכולים לבחור בטבעת ששזורים בה יהלומים קטנים על שני הצדדים של הטבעת ובמרכז נמצא היהלום. תוכלו לבחור בעיצוב ייחודי שבו יש ריקועים על גבי הטבעת עצמה, סגנון שנראה כמו חוליות המתחברות אחת לשנייה משולבות ביהלומים, סגנון של קשירות, סגנון של פרח ועוד שלל סגנונות מדהימים.

טרנד חדש בעיצוב טבעות אירוסין

אחד הטרנדים החדשים שסחפו אותנו בשנת 2023 הוא השימוש דווקא ביהלומים הקטנים המייצרים יחד טבעת יהלומים גדולה ומרשימה. אם תקציבכם אינו מאפשר טבעת עם יהלום גדול, נניח מחצי קראט ומעלה, תוכלו לרכוש טבעת עם יהלום קטן יותר שסביבו משובצים יהלומים קטנים יחד, הדבר ייצור מראה של יהלום גדול ומרשים, אפילו שמדובר בהרבה יהלומים קטנים. לחילופין אם תקציבכם מאפשר אבן גדולה וסביבה תשבצו שורות של יהלומים שיוצרות כמו מראה של חגורה או אולי דווקא עיגולים של יהלומים סביב היהלום המרכזי, זו תהפוך לטבעת מרשימה שנראית הרבה יותר גדולה ומפוארת ממדיה האמיתיים.

טרנד נוסף שכבש אותנו הוא השימוש ביהלומים בגוונים נוספים, כך למשל תוכלו לשלב יחד עם היהלומים הרגילים גם יהלומים שחורים, שמעניקים לטבעת סוג של שיקיות מגניבה לצד מודרניות. רוב הטבעות שאנו מכירים עד היום אינן משולבות בגוון השחור וזה מעניק לטבעת עוצמה וייחודיות רבה.

טבעות אירוסין 1 קראט

טבעת אירוסין המשולבת עם קראט אחד שלם היא טבעת מרשימה מאוד, שכן היהלום בה הוא גדול. תוכלו לבחור בעיצוב סוליטר שבו היהלום הגדול נמצא במרכז הטבעת ואי אפשר לפספס אותו, או לבחור בטבעת עם יהלום בחיתוכים שונים כגון: יהלומים אובאליים, חיתוכי לב מרשימים ורומנטיים, חיתוך של אגס המזכיר צורה של טיפה, חיתוך עגול ועוד, וסביבן כמובן ניתן להוסיף יהלומים כיד הדמיון הטובה ולהעניק לזוגתכם טבעת שהיא לא פחות מטבעת החלומות.

איך מחשבים את הקראט בטבעת אירוסין?

שימו לב, אם בחרתם טבעת אירוסין עם יהלום סוליטר בגודל של חצי קראט (0.50 נקודות) לצורך הדוגמה, ומסביבה יש עוד יהלומים, הקראט יחושב לפי סך כל היהלומים המשובצים בטבעת. לצורך העניין אם יש לכם עוד 0.10 נקודות ביהלומים קטנים וחצי קראט אבן אחת גדולה, אז יחד בטבעת יש 0.60 קראט סך הכול. 

(למדו עוד על חישוב קראט ביהלומים)

כמובן שניתן לשבץ הרבה יותר יהלומים קטנים ובכך אתם בעצם מעניקים לטבעת מראה מפואר וגדוש ביהלומים, גם מגדילים את סך הקראט בטבעת וגם נהנים ממחיר אטרקטיבי במיוחד, משום שהעלויות ליהלומים קטנים שמשובצים סביב היהלום המרכזי הם הרבה יותר נמוכות מאשר לרכוש יהלום אחד בגודל של 0.70 קראט למשל.

 

 

  

 

Back top top