Skip to Content Contact Us

מתנה לגיל 50 לאישה – רעיונות וטיפים

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

מזל טוב, האישה האהובה שלך חוגגת יובל שנים שבהם היא חיה ונושמת וחלק מהזמן הזה היא עושה זאת לצידך. אתם פוסעים יחד בשבילי החיים, נהנים מהילדים שכבר גדלו וחלקם אולי עזבו  את הקן וחלקם אולי הביאו כבר את דור ההמשך והפך אתם לחלק מהמועדון האקסקלוסיבי של סבים וסבתות. כדי להראות לאישה שלך עד כמה את האוהב ומעריך אותה על כל השנים שאתם ביחד ולכובד יום הולדתה ה-50, אספנו עוברך כמה מתנות מתחשבות במיוחד שמתאימות ליומולדת שכזה ככפפה ליד.

טיול לחו"ל

אם אתה יודע שזוגתך אוהבת לטייל בחו"ל ושיש יעד מסוים שהיא משתוקקת להגיע אליו, זה הזמן להזמין כרטיסי טיסה ולהפתיע אותה. תוכלו לטייל באירופה הקלסית, אולי דווקא לנסוע אל יפן בעת פריחת הדובדבן, או אוסטרליה שנמצאת בצד השני של העולם. יש מלא מה לראות וממה להתרשם, ולך רק נשאר להחליט היכן תרצה להפתיע אותה ליומולדת שכזה. 

סופ"ש במלון מפנק

בארצנו הקטנה יש מספר מלונות יוקרה מרשימים שאינם נופלים מכאלו המצויים בחו"ל. אם חשקה נפשכם באיזה סוף שבוע של הירגעות כאן בארץ, תוכל להפתיע אותה עם הזמנה למלון יערות הכרמל, מצפה ימים, בראשית, קינג דויד, רויאל ביץ', הרודס, מלכת שבא, סיקס סנסס ועוד. במלונות האלו תוכלו לנפוש ממש כמו זוג מלכותי, שבא להירגע בטופ של הטופ, כיאה לחגיגות היובל של זוגתך. 

תכשיטים לאישה

נשים רבות אוהבות מאוד תכשיטים. יומולדת 50 הוא ממש ציון דרך של אמצע החיים והמתנה לאירוע שכזה צריכה להיות בהתאם. נמליץ לרכוש צמיד טניס, עגילי יהלומים, או אפילו סט של פנינים ואבני חן הכולל שרשרת, צמיד ועגילים. לחילופין תוכל להכין לה תכשיט בהתאמה אישית, כזה שימצא חן בעיניה וישמח אותה עד מאוד. למשל טבעת יהלום 1 קראט או אפילו יותר. 

מסיבת הפתעה

מסיבת הפתעה בהחלט יכולה להיות ציון נהדר של האירוע. מומלץ כי תשקיע במסעדה אהובה ותזמין את בני המשפחה והחברים הקרובים. תוכל לבחור את המסעדה לטובת האירוע, להכין מצגת יפה או לקרוא ברכה שתרגש את זוגתך עד דמעות. בסיום הברכה תוכל להעניק לה זוג עגילי יהלומים יפהפיים שיגרמו לה להבין עד כמה היא מיוחדת עבורך ועד כמה אתה אוהב אותה.

שרשרת זהב עם חריטה אישית

עוד מתנה מרגשת מאוד היא שרשרת זהב שאליה מחובר תליון עם הקדשה אישית. זה יכול להיות משפט כמו "זו שאהבה נפשי", "עזה כמוות האהבה", "אהובתי היחידה", "אהובתי הנצחית", "שלך לתמיד בעלך האוהב", "בלעדייך אני חצי בן אדם" ועוד. אין ספק ששרשרת מרגשת כזו בעלת הצהרה כה ברורה של ביטוי האהבה ביניכם, ודאי ירגש אותה עד מאוד. 

סט של קרמים איכותיים

נשים חובבות קרמים, ככל שהגיל עולה כך גם מחירם של מוצרי הטיפוח האיכותיים ביותר. תוכל להפתיע את זוגתך עם סט של קרמים של מיטב החברות דוגמת ססיסלי, שסידו, קריתה, לה פרירי ועוד חברות שנמצאות בטופ מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח הנשיים. מדובר בכמה אלפי שקלים שיגרמו לבת זוגתך האהובה הרבה אושר ושמחה.

טיפולים קוסמטיים

לא מעט נשים רוצות לבצע טיפולים קוסמטיים אך חוששות, פוחדות או שמא מרגישות שאינן יכולות לעמוד במחירי השוק. אם אתה יודע שזהו דבר שזוגתך חושקת בו זמן רב, זה הרגע לפרגן לה, לתת לה את הביטחון ולהציע לה איזה טיפול שרק תבחר לכבוד יום ההולדת ה-50 שלה.

רכב חדש

אומרים שהמתנות הכי שוות מגיעות באריזות קטנות. זה הזמן להפתיע אותה עם קופסה קטנה שבה היא תמצא זוג מפתחות לרכב החדש שלה! שער בנפשך עד כמה שמחה ומרוגשת היא תהיה! אם אתה יודע שיש לה רכב מסוים שהיא מאוד רוצה או צבע מסוים שהיא מאוד אוהבת זה הזמן להפתיע אותה ובגדול!

   

 

Back top top