Skip to Content Contact Us

כל הכללים: מה לענוד ומה לא לענוד לעבודה

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

סביבת העבודה שלנו מהווה חלק משמעותי מאוד מחיינו. אנו מבלים בעבודה מספר שעות לא מבוטל מידי יום ביומו ומתראים עם אנשים רבים בין אם מדובר בעובדים נוספים, חברי הצוות שלנו או המחלקה שבה אנו נמצאים, ובין אם מדובר בפגישות עם לקוחות. לעיתים אנו יכולים להרגיש מעט סיזיפיים, שוב אותם בגדי עבודה, שוב אותן הנעליים ופתאום מתחשק לנו לרענן, לחדש ולהתחדש. זה בדיוק הרגע שאפשר להוסיף תכשיט יפה ומעניין או כזה שמושך את תשומת הלב של העמיתים לעבודה ולהגיע עם לוק חדש. יחד עם זאת חשוב לשמור על מראה הולם ולא להגזים או "להשתגע" בניסיון ליצור מראה חדש. במאמר זה נדון על כל הכללים של מה מומלץ לענוד ומה לא, לעוד יום בעבודה.

מה כן לענוד?

נתחיל ממה אפשר לענוד לעבודה אם אתם רוצים להבליט את האישיות שלכם. בעוד שלבוש לעבודה במשרד יכול להיות פשוט למדי, הוספת התכשיטים הנכונים אל לבוש זה, היא דרך מצוינת להביע את עצמכם וליצור בידול באמצעות הבלטת האינדיבידואליות שלכם. למשל, ענדו תכשיט המושך את העין, תוכלו לעשות זאת באמצעות ענידת שרשראות זהב עם תליון מעניין או שרשרת פנינים יפה. תוכלו כמובן להתאים סט של עגילי פנינה או צמיד פנינה, שכן פנינים הן אלגנטיות ובהחלט מתאים לענוד אותן במקום העבודה שלכם.

אם אתם לא בטוחים לגבי איזו שרשרת לענוד, תמיד תוכלו לענוד עגילי זהב צמודים, כאלו שמאוד יפים על האוזן ואינם מוגזמים. לחילופין אם אתם עובדים עם אומנים, בתחום היצירה ובתחומי עבודה יותר משוחררים ופחות מעונבים כמו במשרד, בהחלט תוכלו לענוד עגילי חישוק מזהב בגדלים שונים.

בחרו במראה שייחודי לכם ודבקו בו

כדי ליצור מראה הומוגני אשר משקף את אישיותכם מומלץ לבחור בסט תכשיטים מסוים ולדבוק בו ולא לנסות ולהמציא את עצמכם בכל יום מחדש. למשל שרשרת עם תליון סוליטר של יהלום, עגילי יהלום צמודים וצמיד טניס בהחלט ישאירו רושם רב על אלו העובדים עימכם. כמו כן, ברגע שאתם עונדים את אותם התכשיטים מידי יום זה לא נראה שאתם "מתאמצים" ליצור מראה מסוים, אלא שזהו הסגנון הייחודי שלכם, שמתאים לאופי שלכם ולרושם שאתם מעוניינים להשאיר. 

התחשבו בסוג העבודה שלכם

טרם אתם עונדים את התכשיטים שלכם לעבודה, עצרו וחשבו איזה סוג של עבודה אתה עושים? אם אתם נמצאים לבדכם רוב היום אין צורך לענוד תכשיטים מיוחדים. אם אתם עובדים בתחום יוקרתי כמו תיווך פרמיום ונפגשים עם לקוחות כדאי לענוד תכשיטי יוקרה שיציגו את המעמד שלכם כמו צמיד טניס או טבעת יהלום גדולה ומרשימה וגם טבעות של אבנים טובות וכדומה. אם אתם עובדים במשרד עורכי דין שרשרת פנינים בהחלט תהלום אותכם ואם אתם עובדים במקצועות חופשיים יותר תוכלו בהחלט לענוד תכשיטים נועזים יותר כמו עגילי חישוק או טבעות חותם.  

 מה לא לענוד?

כמו בכל ספר הוראות, יספרו לכם מה כן לעשות ומה לא לעשות והדבר נכון גם לגבי תחום זה. יש תכשיטים שפשוט אינם מתאימים לעבודה ועדיף להימנע מלענוד אותם. למשל, ענידה של יותר מידי תכשיטים עלולה להיתפס כמוגזמת ומגוחכת לחלוטין, ועלולה אף ליצור רושם שאתם מנסים למשוך אל עצמכם תשומת לב שתסווה דברם אחרים. המטרה שעומדת מאחורי ענידת תכשיטים היא הצורך להשלים את מראה הלבוש שלכם ולא ליצור מצב של הגזמה מיותרת. 

אל תענדו תכשיטי יוקרה

מקום העבודה שלכם הוא אינו ערב התרמה חשוב, ערב באופרה או חתונה, ובהחלט אפשר לאבד בו דברים חשובים. ייתכן שתסירו את התכשיט כדי לבצע פעולה מסוימת ואתם עלולים לשכוח אותו, כמו טבעת יהלום 1 קארט, שהסרתם כדי לשטוף ידיים לדוגמה, או שרשרת יקרת ערך משובצת באבנים טובות שהסוגר שלה עלול להישבר והיא תאבד לכם. תכשיטים כאלו עדיף לשמור בכספת ולענוד באירועים מסוימים ולא על בסיס יומיומי, שהשחיקה שלהם עלולה להיות גבוהה יותר ואתם עלולים לאבד אותם ולהצטער על כך מאוד.  

אל תחרגו מגבולות הטעם הטוב

אם אתם עובדים במשרד מכובד, אל תסתובבו בו עם צמידי רגל מוגזמים שמעניקים תחושה של חוף ים. כמו כן, מומלץ שלא להתלבש עם בגדים בעלי מחשוף עמוק מאוד ולצוות להם שרשראות ארוכות שנשפכות אל תוך המחשוף ועלולות לגרום לתחושות לא נעימות. הקפידו על מראה מכובד ושמרו על טעם טוב.

 

Back top top