Skip to Content Contact Us

תכשיטים עם משמעות חיובית

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

לקבל תכשיטים במתנה או לרכוש אותם לעצמכם ולאנשים אהובים זו תמיד חוויה מהנה. אך יש תכשיטים שכשמקבלים אותם או קונים אותם מתקבלת תחושה אחרת, תחושה של משמעות חיובית שממלאה גם את הנפש למרות שמדובר בחומר. במאמר זה נדבר על תכשיטים בעלי משמעות חיובית. 

תכשיטי שמות

תכשיט שמכיל את אותיות השם שלנו או חלקים מהאותיות כמו האות הראשונה, הוא תכשיט מרגש שמיד יעלה חיוך על פנינו. שרשרת עם שם היא מתנה מקסימה, וברור שהיא חיובית שכן שמנו מופיע עליה. תכשיטי שמות אינם מוגבלים רק לשרשראות עם פלטת שם או אות, אפשר לרכוש צמיד יפה שעליו יש את אותיות השם או טבעת עם שמנו עליה. גם תכשיט שם עם שמו של ילד או אהוב יקר, תשאיר בנו תחושה סנטימנטלית עמוקה ומשמעות חיובית.

תכשיטי יהדות

יש לא מעט תכשיטים שמסמלים את המורשת היהודית ואת הזיקה למדינת ישראל. תוכלו למצוא שרשראות זהב עם תליונים שונים ומגוונים בשלל עיצובים מעניינים. כך לדוגמה תוכלו למצוא תליון של מגן דוד או תליון של חי. יש גם תליונים מאוד מעניינים של מזוזה, לוחות הברית וגם חמסה, שכולם בעלי זיקה עזה ליהדות וכמובן בעלי משמעות חיובית. גם אם אינכם אנשים דתיים, תוכלו לענוד שרשרת עם תליוני יהדות, ולהרגיש את השורשים שלכם נטועים כאן בארצנו היפה.

תכשיטים עם חריטה

תכשיטים שיש עליהם חריטה עם תאריך שמסמל אירוע מיוחד כמו יום נישואין, לידה של ילדים, יום הולדת ועוד מאורעות משמחים ומיוחדים שמלווים אותנו לאורך החיים, הם תכשיטים עם משמעות חיובית. אפשר לחרוט בחלקה הפנימי של טבעת נישואין או טבעת אירוסין. אפשר לחרוט על טבעת חותם, אפשר לחרוט הקדשה מרגשת על שעון ועל עוד תכשיטים נוספים. בכל פעם שתביטו בחריטה תזכרו מיד באותו מאורע משמח. 

תכשיט שהוא מתנה

תכשיט שניתן לנו במתנה הוא תמיד כזה בעל משמעות חיובית, זאת משום שמי שקנה לנו את התכשיט אוהב אותנו מאוד. זה יכול להיות בין הורים וילדים או להיפך, בין שתי חברות טובות או זוג אחיות, בין בני זוג, או אולי אפילו סבא וסבתא שמפנקים את הנכדה. כך או כך לתכשיט שהוא מתנה תמיד תהיה משמעות חיובית ומיוחדת, והוא תמיד ישמח אותנו. יתרון נוסף שיש לתכשיטים שנקנים על ידי בני משפחה אהובים הוא שהתכשיטים תמיד יישארו עם המקבל לאורך שנים רבות ולעיתים אך כמזכרת נעימה אם מי שהעניק את התכשיט כבר אינו כאן יותר.

תכשיטים עם אבני חן

גם לתכשיטים שמשובצים באבני חן שונות יש משמעות חיובית. לכל אבן יש את המשמעות המיסטית שלה ואת התכונות שהיא מעניקה לזה העונד אותה. כך למשל לאבני אודם מיוחסות תכונות של ביטחון, פריון, אהבה ואינטואיציה. לאבני הספיר מיוחסות תכונות של צלילות מחשבה וסיוע בהתמקדות, בריאות איתנה, חוסר קנאה, השכנת שלום, רגיעה, ראליסטיות וגם תקשורת מצוינת. לאבני ברקת מיוחסות תכונות של אופטימיות, אומץ, סגולות מרפא כנגד מחלות, שפע, רווחה, מזל טוב ופריון. ליהלומים מיוחסות תכונות של טיהור הגוף והנפש, תמימות, ביטחון עצמי ושיפור מצב הרוח. ישנם אבנים נוספות כמו אמטיסיט (אחלמה) אשר מיוחסת לה סגולות ריפוי. לסיטרין מיוחסות תכונות של שפע, ריכוז וצלילות. לאוניקס השחורה מיוחסות תכונות של שאפתנות, עקביות, יציבות, אחריות ורצינות. לבלו טופז מיוחסות תכונות של כוח, פאר, חיוניות, שפע ונדיבות. לסמוקי קוורץ מיוחסות תכונות של טיהור וחזרה אל הקרקע. תכשיטים שמשובצים עם האבנים הללו בהחלט ישרו משמעות חיובית על העונד אותן.       

 

 

Back top top