Skip to Content Contact Us

6 רעיונות מושלמים למתנת יום נישואין לאישה

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות מתנות

בין אם מדובר ביום הנישואין הראשון, העשירי או המאה ועשרים שלכם, דבר אחד ברור: אי אפשר לתת ליום הזה לחלוף בלי להפתיע את אהובתך במתנה מושלמת. יום הנישואין לא מסמל רק את הזמן שחלף מאז ערב החתונה, הוא גם מהווה את ההזדמנות המושלמת לחגוג את הקשר שלכם, להשקיף לאחור על הזמן שביליתם יחד ולהתענג על העתיד שמצפה לכם. 

לכן, מתנת יום הנישואין צריכה להיות יותר מסתם פריט נחמד שישכח בארון – כדאי לבחור במתנה רומנטית או זוגית במיוחד, שתביע את רגשותיכם לבת הזוג שלכם, ותגרום לה להרגיש מוערכת ואהובה. לא בטוחים איך לעשות את זה? לפניכם שישה רעיונות מושלמים למתנת יום נישואין שכל אישה תשמח לקבל. 

6 רעיונות מושלמים למתנת יום נישואין לאישה
6 רעיונות מושלמים למתנת יום נישואין לאישה

שישה רעיונות למתנת יום נישואין לאישה

1. כרטיסים להופעה

יום הנישואין הוא היום הכי זוגי בשנה. לכן, בילוי משותף שיאפשר לכם ליהנות יחד, לצחוק, להתרגש ולהעלות זיכרונות, זהו כל מה שאפשר לבקש ממתנת יום נישואין. בין אם מדובר בקונצרט יוקרתי, סטנדאפ של קומיקאי אהוב או אם זו הצגה שהיא חיכתה לראות כבר הרבה זמן – כל דבר שייצור לכם חוויה משותפת הוא מבורך ביום הרומנטי הזה. כרטיסים להופעה הם מתנה ייחודית ובעלת משמעות, במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים או חיים עסוקים במיוחד, ובילוי זוגי הוא בדרך כלל בבחינת מותרות. 

2. תכשיט יוקרתי

אמרתם מתנה ליום נישואין לאישה – אמרתם תכשיט. אין מתנה רומנטית ומרגשת יותר מהתכשיט הנכון, שמגיע ברגע הנכון. ביום הנישואין, אל תתפשרו על תכשיטי עם ציפוי או אפילו כאלה עשויים כסף. בחרו בטוב ביותר. שרשרת זהב לאישה היא בדרך כלל בחירה שאי אפשר לטעות בה, כמו גם עגילי יהלומים או צמיד יוקרתי. אם היא נוהגת לענוד טבעות על אצבעותיה, תוכלו לבחור גם באפשרות של טבעות זהב או יהלום. האפשרויות לתכשיטים שישמחו אותה הן בלתי מוגבלות. אם תכשיטים הם לא בדיוק התחום שלכם, או שאינכם בטוחים לגבי הטעם האישי שלה, תוכלו להתייעץ עם חברה קרובה שלה, שתעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה.   

3. תמונות משפחתיות

בין אם המשפחה שלכם מכילה עשר נפשות ובין אם היא כוללת רק את שניכם – מה מתאים יותר ליום הנישואין מאשר לחגוג אותו יחד? תמונות משפחתיות מהוות מתנה נהדרת ליום המקסים הזה, והן מזכירות לכם את המסע שעברתם עד שהגעתם לרגע הזה. אלה יכולות להיות תמונות מהחתונה, מטיולים משותפים, מאירועים עם הילדים ועוד. האפשרויות להדפסה הן רבות: תוכלו לבחור בתמונה אחת גדולה או באוסף של תמונות קטנות שמשתלבות יחד לכדי יצירת קולאז' מרגש. תוכלו לבחור בהדפסה על בד, עץ, קנבס, לוח מגנטי, ואפילו על סדין, שעון או משבצות של לוח שחמט – בתחום הדפסת התמונות, כמעט כל מה שתוכלו לדמיין הוא בר השגה. 

4. יום ספא מפנק

יום הנישואין הוא חגיגה לשניכם – אז למה לא לבחור במתנה שהיא פינוק גם בשבילך? יום ספא הוא הזדמנות לעשות הפסקה מחיי היום יום העמוסים ולהתענג על כל הטוב שהעולם יכול להציע. התחילו בארוחת בוקר עשירה, עברו למסאז' מפנק וסיימו את היום על שפת הבריכה, בג'קוזי או בכל פינוק אחר שאתם אוהבים. אין כמו יום ספא כדי לרענן את הזוגיות ולחדש את מלאי האנרגיות המתרוקן. 

5. סדנה מעניינת

אז כמו שכבר אמרנו, בילוי זוגי הוא תמיד רעיון מצוין למתנת יום נישואין. ואם בא לכם לצאת קצת מהקופסה, למה שלא תבחרו בסדנה זוגית? מגוון הסדנאות המוצעות היום הוא אין סופי – סדנאות בישול, אפייה, עיצוב, פיסול ויצירה, ואפילו כאלה מיוחדות יותר כמו סדנת עישון בשרים או ניפוח זכוכית. ישנן גם סדנאות שונות להתפתחות אישית, שיכולות לעזור לכם לעבור חוויה משמעותית יחד, כזו שלא תשכח לכל החיים. 

6. זר פרחים שבועי

זוהי מתנה מקורית במיוחד, שאין אישה שלא תשמח לקבל: מנוי שנתי לזר פרחים ריחני ורענן, שמגיע אל מפתן הדלת פעם בשבוע. פרחים הם מתנה מרגשת ומשמחת במיוחד, והזר שיפאר את הבית בכל יום בשנה יזכיר לה את יום הנישואין שלכם בכל רגע, ולא רק ביום עצמו. 

והנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המתנה המושלמת

Pexels Vjapratama 935789
Pexels Vjapratama 935789

1. התאימו את המתנה לטעמה האישי

אין דבר יותר מרגש מאשר לקבל מתנה שמתאימה בול. מתנה שתענה בדיוק על הטעם האישי שלה תגרום לה להרגיש שאתם רואים אותה, קשובים לה ושמים לב למה שמשמח אותה. זה יכול להיות משהו שקשור לתחביב אישי שלה, לבדיחה פנימית שלכם או לאירוע משמעותי בחייה. אתם מכירים אותה הכי טוב – וחשוב שהמתנה שלכם תראה את זה.

2. לכו על בטוח

יום הנישואין הוא לא הזמן לקחת סיכונים. מתנה מקורית ומיוחדת זה מגניב, אבל אתם רוצים גם להיות בטוחים שהמתנה שתבחרו באמת תעשה לה טוב על הלב. לכן, אם אינכם בטוחים ברעיון שעולה לכם בראש – שמרו אותו ליום ההולדת. הפתעות זה כיף, אבל ביום הנישואין המטרה העיקרית שלכם היא לגרום לה להתרגש. 

3. אל תשכחו את הרומנטיקה

יכול להיות שהיא ממש צריכה מחבת חדשה או שנעלי הבית שלה נקרעו, אבל היינו מחכים עם המתנות האלה ליום אחר. ביום הנישואין, מילת המפתח היא רומנטיקה. 

4. צרפו כרטיס ברכה

המתנה הנכונה יכולה להביע המון, אבל חשוב מאוד שלא תשכחו גם להביע את עצמכם במילים. לא משנה מה החלטתם לקנות – צרפו למתנה גם כרטיס ברכה מושקע שבו תכתבו לה כמה מילים שיגרמו לה להתרגש. אל תתביישו להביע את עצמכם באמת, ולדבר מהלב – זו בדיוק ההדמנות שלכם לספר לה כמה היא חשובה לכם.

Back top top