Skip to Content Contact Us

טבעות זהב עדינות

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות זהב

טבעות זהב עדינות הן כמו שמלה שחורה קטנה, ג'ינס או יהלומים – לעולם לא יצאו מהאופנה. הן נראות נפלא על האצבע, מוסיפות קלאס ואלגנטיות והופכות אותנו להרבה יותר מרשימות. 

טבעת זהב עדינה מתאימה בעיקר עבור בנות שהן עדינות בעצמן – כאלו שחשוב להן אופנה ויוקרתיות, אבל לא רוצות להיות במרכז תשומת הלב. כאלו שיודעות להיות מלאות בסטייל, אבל עדיין הכי קלאסיות בחדר, מבלי להשתולל עם טרנדים משוגעים שחולפים אחרי רגע.
אם את מהנהנת מול המסך, כנראה שטבעת זהב עדינה מתאימה בדיוק לך. אבל עכשיו רק נותר לברר – איזה זהב? צהוב, לבן או דווקא ורוד?
טבעת זהב עדינה בגוון כסף

כל הסוגים של טבעות זהב עדינות

טבעת זהבעדינה מגיעה בדרך כלל כטבעת דקה וחלקה. היא יכולה להיות מעוטרת כמהה, וכן משובצת ביהלום קטן או אבן חן צבעונית אך פשוטה. היא נראית נפלא, אך לא זועקת לתשומת לב, והיא מה שאנחנו מחפשות לאירועים רשמיים, חתונות וכנסים, ואפילו ליומיום.
כאמור, היא מגיעה בשלושה צבעים לבחירה – צהוב, לבן וורוד. כך תבחרי:

טבעת זהב צהוב

טבעות זהב צהוב הן הטבעות המוכרות והקלאסיות ביותר. על אף שאנחנו מתייחסים לטבעת מזהב צהוב כטהורה, מדובר על ערבוב של זהב טהור ביחד עם מתכות כמו אבץ. ככל שהקרט בטבעת גבוה יותר, כך כמות הזהב האמיתי גדולה יותר – אך העמידות של התכשיט נמוכה יותר. לכן, כדאי ללכת על 18K -14K, כדי לקבל גם גוון זהוב מדהים וגם עמידות.
טבעות זהב צהובות ועדינות יראו נפלא על כל אחת, אבל הן מתאימות בעיקר עבור מי שבעלת טון עור כהה יותר. לעור בהיר, עדיף ללכת על צבעי זהב אחרים. אם מדובר על טבעת נישואים, מדובר על בחירה קלאסית, עדינה ופופולרית, ומושלמת עבור בחורות שחשוב להן הקלאסיקה והמסורת.

 טבעת זהב לבן

זהב לבן הוא ערבוב בין זהב למתכות כמו פלדיום, מגנזיום וניקל. הניקל מעניק לטבעת זהב לבן את העמידות שלה. טבעות זהב לבן הן בדרך כלל עמידות וחזקות יותר, ולכן  נוטות פחות להישרט ודורשות פחות תחזוק. מצד שני, ניקל עלול לגרום לאלרגיות אצל חלק מהאנשים, ולכן אם את בחורה מאוד עדינה – עדינה עד כדי אלרגיות ועור רגיש – אולי עדיף להימנע.
לטבעות מזהב לבן יש מראה קלאסי ומתוחכם, והצבע הכסוף שלהן מתאים לכל גווני העור, כך שזה לא משנה אם את בהירה או כהה; בכל זאת, זהב לבן ייראה טוב ביותר על גוון עור בהיר.

טבעת זהב ורוד

זהב ורוד הוא הצבע הכי מיוחד של טבעות הזהב. טבעת זהב ורוד מקבלת את הגוון שלה מערבוב של זהב יחד עם נחושת. על אף העדינות שלה, טבעת של זהב ורוד תהיה העמידה ביותר מבין האופציות, שכן נחושת זו מתכת חזקה במיוחד. גם כאן, נחושת עלולה לגרום לאלרגיות, אז כדאי לשים לב.
טבעות מזהב ורוד הן אידיאליות עבור בנות אופנתיות שמחפשות מראה מיוחד יותר, אך עם זאת עדין ונשי. לטבעת כזו יש לוק רומנטי, וינטגי' ומתוק, והיא מושלמת עבור בנות עדינות עם טוויסט. הצבע הזה יראה טוב על כולן, אבל הוא בולט במיוחד ביופיו לבעלות עור בהיר.

בונוס: מה אם את מעדיפה טבעת לא עדינה?

אם את דווקא בצד ההפוך של הסקאלה – כלומר, מעדיפה טבעת גדולה, צועקת ועם אופי, גם לך יש לא מעט אופציות של טבעת זהב בכל הצבעים. אלו טבעות עם צורות מיוחדות, שיבוצים מעניינים, ואבנים צבעוניות או יהלומים גדולים.

Back top top