Skip to Content Contact Us

תכשיטים 2021 – כל הטרנדים החמים של השנה

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

אחרי שנה קשה ולא פשוטה בכלל, שנת 2021 הגיעה אלינו לפני מספר חודשים כדי לרענן את החיים שלנו, להוציא אותנו מהפיג'מה וכן גם לחדש את קופסת התכשיטים עם תכשיטים שצועקים: חזרה לשגרה!

שנת 2021 היא שנה של הגזמה בכל מה שקשור לאקססוריז ותכשיטים – כמה שיותר גדול, כמה שיותר צבעוני, כמה שיותר בולט, כי הגיע הזמן שנצא החוצה ונטרוף את העולם. איך זה מתבטא? קבלו כמה מהטרנדים הבולטים ביותר לתכשיטים בשנת 2021, ואיך כדאי לרענן את קופסת התכשיטים:

 

צבעים, צבעים, צבעים

2021 צועקת צבעים צבעוניים, בולטים וזוהרים, וחנויות התכשיטים מתמלאות בתכשיטים בוהקים ומסנוורים, כולל צבעי ניאון. כל מי שלא פוחד מקצת צבע בהופעה שלו יכול להתהדר בעגילים צבעוניים, שרשראות, טבעות וצמידים, ולהוסיף קצת צבע להופעה. אם רוצים לעשות את זה בקצת יותר קלאס, מומלץ ללכת על אבני חן צבעוניות – שמשדרות גם יוקרה, אבל גם קריצה של צבע והרפתקנות.

 

חרוזים צבעוניים

אולי זה קרה כי עיצוב תכשיטים בנוחות של הבית הפך לאחד התחביבים המובילים שפותחו בשנת הקורונה, אבל איכשהו החרוזים הצבעוניים עשו קאמבק אדיר משנות ה-80 ותפסו את הבמה כאחד הטרנדים המובילים לתכשיטים בשנת 2021. אנחנו מדברים על שרשראות וצמידים המורכבים מחרוזים צבעוניים, שהם דרך נפלאה להוסיף קצת צבע להופעה ואפילו קצת נוסטלגיה. תוכלו לבחור בעיצובים קלילים יותר של חרוזי עץ עם שילוב של זהב, או דווקא בעיצובים נועזים בצבעי הקשת, חרוזים גדולים, כדוריים, חרוזים שטוחים, חרוזי זכוכית וקריסטל, חרוזים מאבני חן ועוד – האפשרויות הן אינסופיות!

 

יהלומים נועזים ומודרניים

שימו בצד את תכשיטי היהלומים האלגנטים והמלכותיים, היום הטרנד הוא לקחת את היהלומים וליצור איתם תכשיטים אומנותיים של ממש. השנה מעצבי תכשיטים לוקחים את היהלומים ויוצרים איתם עיצובים חדשניים, בצורות מעניינות ששמות את הפוקוס על היהלום. מעצבים רוצים שיהלומים יהיו אידיאלים גם עבור היומיום, ולא רק עבור אירועי ערב!

 

מוטיבים מהאוקיינוס

לאוקיינוס יש אפקט מרגיע על הגוף והנפש, וכנראה זו הסיבה למה עיצובים עם מוטיביים ימיים הם כל כך חזקים ב2021, אחרי שנה קשה במיוחד שעברנו. היום אפשר למצוא תכשיטים רבים שלוקחים השראה מהים – תליונים בצורת צדפים, פנינים, חיות מהים ועוד, וכן תכשיטים עם גווני פסטל מרגיעים כמו תכלת, ורוד, לבן, קרם וכדומה.

 

העגילים בתאוצה

עוד משהו ששנת הקורונה הביאה איתה היא הדגש על העגילים – כשאנחנו נמצאים רוב הזמן מול הזום, התכשיט היחיד שיכול לתפוס את העין הוא עגילים, ולכן עגילים הפכו פופולריים מאוד וימשיכו להיות פופולריים בתקופה קרובה. הטרנד החם הוא עגילים בולטים וגדולים, בצורות שונות ובעיצובים מגוונים, שיכולים לשלב יהלומים, אבני חן צבעוניות וצורות גיאומטריות מיוחדות. טרנד שהולך עם זה הוא עגיל גדול ומסיבי שעונדים רק באוזן אחת!

 

תליונים בצורות פיגורטיביות

במקום תכשיטים בכל מיני צורות גיאומטריות ועיצובים מיוחדים ואבסטרקטיים, אחד הטרנדים של שנת 2021 הוא תכשיטים שמדמים חפצים אמיתיים. אילו יכולים להיות חיות, פרחים, כוכבים ואפילו בני אדם, וכן חפצי יומיום כמו תיקים, ספלי קפה ועוד כל מיני חפצים בסגנון זה. התליונים האלו מעניינים וייחודיים ומוסיפים הרבה אופי לכל הופעה!

 

שרשראות ארוכות

אחרי שבשנים האחרונות שלטו בעיקר שרשראות ה"צ'וקר" הצמודות, הגיע הזמן לרענן את השרשראות – והטרנד הבולט הוא דווקא שרשראות ארוכות, בולטות ונועזות, שמחליפות את השרשראות הצמודות. שרשראות ארוכות מגיעות בדרך כלל גם עם תליון בולט (כנראה בצורה פיגורטיבית, כמו שראינו בסעיף הקודם), וכן יכולות להגיע בצבעים בולטים או דווקא בגוונים סולידיים.

Back top top